תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג בווידוי מדאיג: "אני אשמה, נחרדתי, הרגשתי בושה"

המגישה הודתה כי כנראה סגנון ההודעות שלה בוואטסאפ גורם לתוצאה לא חיובית במיוחד: "בלי לפקפק, נבהלתי מהסבל שאני גורמת, נחרדתי ממה שזה אומר עלי
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
בטור הדעה שלה ב"ישראל היום", דנה פאולה רוזנברג בשאלה 'איזה סוג של כותבי ווטסאפ אתם ומה זה אומר עליכם?', כאשר הדגישה כי דפוס החשיבה הבסיסי שלה הוא להאמין מייד למי שטוען שהיא לא בסדר. אצל המאמינים אוטומטית שהם אשמים, כמוה, עולות שלוש תחושות מרכזיות.
רוזנברג מנתה את התחושה הראשונה: "אני אשמה. בלי לפקפק, נבהלתי מהסבל שאני גורמת, נחרדתי ממה שזה אומר עלי, והרגשתי בושה על שלא הבנתי עד קריאת הטור הזה שאני פוגעת באנשים בגלל סגנון כתיבת ההודעות שלי".
עוד המשיכה: "אני חריגה. הסקתי שהטור מייצג את הרוב הנורמלי, ושאני המוזרה היחידה שמעדיפה לקרוא ולכתוב הודעות קצרות. אני חייבת להשתנות. "פאולה - תתאפסי על עצמך. את לא שולחת יותר בחיים הודעות כאלו! תראי איזה נזק את עושה!".
לסיום הדגישה יש לה הרגשה שהמשתייכים לדפוס הזה הם הלקוחות הכי רווחיים של הפסיכולוגים. ואכן, בזכות אלפי שעות ועשרות שנים של טיפול, היא למדה להטיל ספק בתבניות המחשבה האוטומטיות ולא להאמין לכל מה שהיא חושבת - ובטח לא להאמין לכל מה שאחרים חושבים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפסיכייאטר מיד לטיפול לא רוצים ליסבול מימך די
    טל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סבל ודיכאון מימנה
    סגור
  • 1.
    הבכיינות וההתקרבנות של הזוג הזה עברו כל גבול....
    לא רוצה להזין שם 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאללה שחררו .....
    סגור