תקשורת ומדיה

ממשיכים לנטוש: הזמר המפורסם עזב את טוויטר

האם גל עזיבות חדש של משתמשי טוויטר? המוזיקאי עטור הפרסים סר אלטון ג'ון הודיע כי הוא מפסיק להשתמש ברשת החברתית וזאת בעקבות שינוי מדיניות החברה
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
מצטרף חדש לרשימת המפורסמים שעוזבים את טוויטר מאז שנרכשה על ידי אילון מאסק בהמון רעש וצלצולים. סר אלטון ג'ון החליט כי מספיק, ובציוץ אחרון הודיע "החלטתי להפסיק להשתמש בטוויטר".
המוזיקאי הבריטי כתב בציוצו האחרון – "כל חיי ניסיתי להשתמש במוזיקה כדי לאחד בין אנשים, כך שזה מצער אותי לראות כיצד משתמשים במידע שגוי כדי לפלג את העולם". ג'ון לא הסתיר כי החלטתו קשורה לשינויים מרחיקי הלכת של מאסק מאז שרכש את הפלטפורמה. "זאת בהתבסס על השינוי האחרון שלהם במדיניות שיאפשר למידע שגוי להיות מופץ בלי בקרה", סיים את ציוצו בדאגה.

כאמור, המוזיקאי אינו המפורסם הראשון שהחליט לנטוש את טוויטר מאז שמאסק רכש את הרשת החברתית לפני למעלה מחודש ב-44 מיליארד דולר. מפורסמים נוספים כמו יוצרת האנטומיה של גריי, שונדה ריימס, השחקנים וופי גולדברג וג'ים קארי ואף הדוגמנית ג'יג'י חדיד, שהחליטו ולנטוש את טוויטר בעקבות מעשיו של מאסק.
מאז רכש מאסק את טוויטר הוא הספיק לפטר כמחצית מהעובדים, לדרוש מהם לעבוד כמות שעות אינה הגיונית, הנהיג את התוכנית, שכשלה, לגבות 8 דולר עבור "וי כחול" ואף החזיר חשבונות שנחסמו בשל הסתה לאלימות או גזענות כמו חשבונו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה