תקשורת ומדיה

האתר החרדי יפצה את נשות התנועה הרפורמית

אחרי שהאתר החרדי "בחדרי חרדים" הסתבך עם נשות התנועה הרפורמית בגין טשטוש תמונות נשים באופן מכוון, הוחלט על מתן פיצוי והתנצלות פומבית
דוד זולדן |  1
אתר בחדרי חרדים (צילום מסך אתר חדרי חרדים, unsplash)
אחרי שטשטש פנים של נשים האתר החרדי "בחדרי חרדים" חטף תביעה מהתנועה הרפורמית שהגישה תביעה וכעת הוחלט על פשרה בין הצדדים לפיה יתנצל האתר ויפצה.
בהסכם שנחתם בין מנהיגות התנועה הרפורמית, נשות הכותל והתנועה המסורתית, הוחלט כי האתר "בחדרי חרדים" יתנצל באופן פומבי וישלם פיצוי כספי על פרסום ידיעה באתר, בה נכללה תמונה שבה טושטשו פני מנהיגות התנועות שהשתתפו בישיבה אצל נשיא המדינה.
האירוע המדובר התרחש לפני כשנה כאשר פורסמה באתר "בחדרי חרדים" ידיעה על פגישה של נשיא המדינה וח"כים עם מנהיגות התנועה הרפורמית, נשות הכותל והתנועה הקונסרבטיבית. בתמונה שפורסמה בידיעה הוצגו פני הגברים ללא ניסיון טשטוש אלא שפני הנשים טושטשו במכוון.
הנשים שפניהן טושטשו הן רקפת גינסברג מנכ"לית התנועה המסורתית, אנה קיסלנסקי מנכ"לית התנועה הרפורמית, אורלי ארז-לחובסקי מנהלת המרכז הרפורמי לדת ומדינה, יוכי רפפורט מנכ"לית נשות הכותל ותמר גוטליב, ס. יו"ר נשות הכותל. הללו תבעו את האתר בגין אפליה, רשלנות, לשון הרע ופגיעה בפרטיותן. התובעות יוצגו על ידי עו"ד אורי נרוב ועו"ד מירי נחמיאס, מהמרכז הרפורמי לדת ומדינה.
התביעה הציעה הליך גישור שהתקבל על ידי שני הצדדים כאשר על המדוכה ישבה עו"ד נורית היינריך אשר ולאחר שהושגו הבנות הוסכם על ידי הצדדים כי האתר יתנצל פומבית ובנוסף להתנצלות ישלם לתובעות פיצוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חה חה חה: שכל הנבלות הפרימיטביות ישלמו ביוקר
    חמיצר 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    די לבורות ולפיגור.
    סגור