תקשורת ומדיה

סיון כהן מתייגת את השר לעתיד בן גביר: "לתשומת לבך"

בעקבות רצח יורי וולקוב במעבר החצייה בחולון לאחר ויכוח עם רוכב אופנוע: עיתונאית רשת 13 סיון כהן כותבת: "ביטחון אישי זה לא רק מול מרצחים ערבים או פורעי חוק בדואים בנגב"
מערכת ice |  1
סיון כהן, איתמר בן גביר (צילום מסך רשת 13, פלאש 90/ דוד כהן)
אתמול נדקר למוות על מעבר החצייה בחולון יורי וולקוב (52), לאחר ויכוח שלו ושל רעייתו עם רוכב אופנוע שסיכם אותם בעת חצייתם. סיון כהן, כתבת הצרכנות של "רשת 13" ומגישת התכנית "הכל כלול", העלתה היום סטורי נחרץ בעקבות המקרה העצוב.
בחשבון האינסטגרם שלה כתבה כהן לעוקביה: "ביטחון אישי זה לא רק מול מרצחים ערבים או פורעי חוק בדואים בנגב. ביטחון אישי זה ללכת ברחוב עם אשתך ולא לחטוף דקירה בלב על ידי חלאת אדם שכעס שהעירו לו אחרי שסיכן חיי אדם. ביטחון אישי זה לנסוע בכביש ולא לסיים בטיפול נמרץ אחרי שרוכב אופנוע מכה אותך נמרצות".

סיון כהן קינחה עם תיוג מי שעל פי הפרסומים אמור להיות השר לביטחון פנים הבא, ח"כ איתמר בן גביר, תוך הדגשה: "לתשומת לבך".
משפחתו של הנרצח סיפרה היום בדמעות כי זעמו של רוכב האופנוע התעורר, לאחר שהאישה צילמה אותו בטלפון הנייד שלה. הוא צעק עליה שתמחק את הצילום והיא הסכימה, אך כשבעלה ניגש אליו הוא שלף סכין קפיצית ודקר אותו בלב. עד עתה אין למשטרה קצה חוט מי הדוקר, למרות שהאירוע מצולם.
בסטורי של סיון כהן, היא התייחסה בדבריה הן לאירוע הרצח אתמול, והן לאירוע התקיפה לפני כשלושה שבועות בנתיבי איילון בתל-אביב, במסגרתו רוכב אופנוע תקף באלימות רבה נהג רכב עמו היה מעורב בתאונת דרכים קלה. הרוכב הכה פעם אחר פעם בנהג באמצעות הקסדה שלו, עד שזה אושפז במצב קשה בבית החולים עם שברים בגולגולת ודימום תוך-מוחי. סרטון התקרית הופץ ברשתות החברתיות ושודר באמצעי התקשורת, ועורר זעזוע רב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בארץ, בלגן מפרנס העיקר בעלי ידיים נקיות. (ל"ת)
    נרון 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור