תקשורת ומדיה

מיזוג בתקשורת הישראלית: אלו שני האתרים העצמאים שיפעלו יחד

האתר "המקום הכי חם בגיהנום" מצטרף לעמותת שקוף שמפעילה את האתר "שקוף". האתרים ימשיכו לעבוד כל אחד בעצמאות נפרדת
מערכת ice | 
המקום הכי חם בגיהנום (צילום מסך)
כלי התקשורת העצמאי "המקום הכי חם בגיהנום" יתמזג לתוך עמותת "שקוף" שמפעילה את אתר החדשות בעל אותו השם, ויצטרף אליו ואל "העין השביעית" שגם פועל תחת אותה עמותה.
לאחר חודשים של משא ומתן, המיזוג יוצא לדרך. מו"לית ומייסדת האתר "המקום הכי חם בגיהנום", עינת פישביין, תוותר על זכויותיה והן יועברו לעמותת שקוף, שינהל מעתה את האתר, שהשיג את הכרתו בזכות מספר חשיפות על ההטרדות מיניות והפצת תמונות מיניות ברשת.
מנהלי "המקום הכי חם בגיהנום" הבינו שלא ניתן לקיים אתר עצמאי לאורך זמן שגם יצליח להחזיק כלכלית. זאת מאחר שככלי תקשורת עצמאי, האתר ויתר על פרסום, תרומות מארגונים ומבעלי הון.

שלושת האתרים ימשיכו לפעול כל אחד בפני עצמו, ובתחומי הסיקור הייחודיים שלו. "המקום הכי חם בגיהנום" מתבלט כאמור בפעילות הפמיניסטית והלוחמה בעברייני המין, "העין השביעית" מתמקד בעולם התקשורת והטלוויזיה, ו-"שקוף" מתמקד בעולם הפוליטי והמדיני. המשותף להם הוא כאמור הניהול מאחורי הקלעים, תחת עמותת "שקוף".
נזכיר כי מי שנשארה הפעם בחוץ, היא העיתונאית הבולטת ביותר של "המקום הכי חם בגיהנום" בשנים האחרונות – שרון שפורר. העיתונאית שחשפה בין היתר את פרשות ההטרדות של העיתונאים עמנואל רוזן ורועי צ'יקי ארד, הסתכסכה עם מקום עבודתה ועזבה.
שפורר החליטה לצאת לדרך חדשה ולייצר עיתונאות עצמית ובועטת. לשם כך יצאה לגיוס המונים, והציבור אכן נענה ותמך בה ביותר מ-200 אלף שקל, אך להפתעת התורמים: דרכה העצמאית של שפורר התחילה ככתבת פרילאנס עם כתבה בדה-מרקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה