תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 מרוסקת: "נשבר הלב, שלוש טרגדיות ביום"

כתבת חדשות 12, יולן כהן, העלתה ציוץ כואב בו חשפה טרגדיה משולשת: "נשבר הלב: 3 טרגדיות ביום אחד. 3 ישראלים בודדים אותרו היום בביתם ללא רוח חיים. הסיפור הזה מזכיר כמה חשוב לשים לב לאנשים שמסביבנו"
מערכת ice |  3
יולן כהן (צילום צילום מסך חדשות 12)
כתבת חדשות 12, יולן כהן, שלאחרונה רשמה הישג עיתונאי יוקרתי עם פרסום החשיפה המזעזעת שהכניסה את כל ישראל לטלטלה על מחדל העוברים הקשה בבית החולים אסותא בראשון לציון, בחשיפה כואבת ומזעזעת אף יותר בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה וחשף טרגדיה משולשת, שהובילה גם למסר חשוב במיוחד.
יולן כהן התייחסה בציוץ שהעלתה לכך ששלושה ישראלים בודדים אותרו היום בביתם ללא רוח חיים, כאשר הטרגדיות הכואבות הללו הובילו את כהן גם לפנייה אישית לעוקביה בבקשה שישימו לב לאנשים סביבם, מסר חשוב שיכול לסייע לרבים וחשוב מכך, כפי שהטרגדיה המשולשת היום הוכיחה, יכול גם לשמור על חיי אדם ולהציל ממוות.

בציוץ שהעלתה כתבה כהן כך: "נשבר הלב: 3 טרגדיות ביום אחד. 3 ישראלים בודדים אותרו היום בביתם ללא רוח חיים. הראשון בן 60 שנפטר לפני כשבועיים ואותר היום כשגופתו במצב קשה. לאחר מכן אותרו בחיפה בן 50 ואמו בת ה-71. הבן נפטר ואמו גם כן מכיוון שלא היה מי שיטפל בה. הסיפור הזה מזכיר כמה חשוב לשים לב לאנשים שמסביבנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זהבי האשים את הדתיים, אבל ברור שבשכונה חרדית אין מצב
    שיר 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזה היה קורה. בריכוזי אוכלוסיה חרדית ודתית רמת העזרה ההדדית, החסד והעזרה לזולת היא עצומה. אין מצב שאדם גלמוד היה נפטר ללא שמישהו ישגיח בו בחברה חרדית ודתית.
    סגור
  • 2.
    פעם היה כל ישראל חברים
    אזרח 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום זה כל אחד לעצמו
    סגור
  • 1.
    ממש עצוב (ל"ת)
    שיר 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור