תקשורת ומדיה

בוגי יעלון תוקף את הממשלה המסתמנת: "יושרה ואחריות יצאו מהמילון"

הרמטכ"ל לשעבר מאוכזב מתוצאות הבחירות: "חקיקת חוק שיבטל את סמכות בג״צ ע״י קואליציה כזו - תוציא מהמילון את ״ניגוד העניינים״, ״הפרדת רשויות״, ״איזונים ובלמים״, ותוציא תעודת פטירה לדמוקרטיה הישראלית"
מערכת ice |  5
משה בוגי יעלון, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, משה בוגי יעלון, לא נשמע מבסוט במיוחד מהממשלה המסתמנת ובמיוחד ממי שיעמוד בראשה - בנימין נתניהו. כך הוא כתב הבוקר (רביעי), בחשבון הטוויטר שלו: "אספקת שמפניה, סיגרים ותכשיטים למשפחת נתניהו- הוציאה את המילה ״בושה״ מהמילון הפוליטי-ציבורי בישראל. עדות נתניהו בוועדת החקירה לאסון 45 הנספים במירון- הוציאה את ה״אחריות״ מהמילון".
"הרכבת ממשלה בראשות נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, עם מועמדים מורשעים ונחקרים - מוציאה את ה״יושרה״ ו״שלטון החוק״ מהמילון. חקיקת חוק שיבטל את סמכות בג״צ ע״י קואליציה כזו - תוציא מהמילון את ״ניגוד העניינים״, ״הפרדת רשויות״, ״איזונים ובלמים״, ותוציא תעודת פטירה לדמוקרטיה הישראלית. ראשי האופוזיציה העתידית - אייכם?", הוסיף יעלון.
אמש, נתניהו השלים את סבב השיחות שלו עם ראשי הגוש שלו. היום, הליכוד תחל את שיחות המו"מ הקואליציוני עם שאר מפלגות הממשלה, כאשר ברקע - ראשי המפלגות יעבירו היום את ההמלצה שלהם על מי להטיל את הרכבת הממשלה לנשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג, שם לא צפויות הפתעות מיוחדות וביבי אמור לקבל 64 המלצות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    את מי הוא מעניין
    מאיר 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעת לעת מביאים את דעתו של מי שהובס את מי הוא מעניין את מי הוא מייצג הוא סך הכל קול מהשוק הקנאה מוציאה אותו מהעולם
    סגור
  • 3.
    יעלון הממורמר
    אזרח 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוגי יעלון, חזור לרפת. אתה, אהוד ברק, ואולמרט, לא רלוונטים, ודעתכם לא מזיזה לאף אזרח. אחרי שגם העללת על נתניהו אינך רלוונטי לצמיתות
    סגור
  • 2.
    סאדו וולגאריזם להמונים
    אייל 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יושרה בוגי אתה העברת ביקורת חמורה על פעולתו של אלאור עזריה (השנויה במחלוקת ציבורית ) בו בזמן שהתרברבתם בוידוא הריגה שבצעת לאב וג'יהאד כשהוא כבר ירוי ושוכב ולא מהווה סכנה אז למה לך מותר הא ? על איזה יושרה אתה מדבר ?
    סגור
  • 1.
    נותנים את הבמה לבן אדם לא רלוונטי (ל"ת)
    בוגי התעורר? 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הכי רלוונטי
    רוני 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכי רלוונטי ומדבר מדם ליבנו
    סגור