תקשורת ומדיה

לרצוח כלב ב-20 שקל? הצל: "רוע טהור, אין לב"

תייסיר אבו סנינה, ראש עיריית חברון, הציע לתושבי העיר להרוג כלבים עבור סכום זניח, אך אלו נענו בחיוב ומאות כלבים משוטטים בעיר נרצחו בצורה מזוויעה. הצל רתח: "אין להם טיפת אנושיות. כלום. אין לב. אין מצפון. פשוט רוע טהור"
מערכת ice |  2
כלב עם ראש ערוף (צילום טוויטר)
פשוט מזעזע. ברשתות החברתיות התפוצצו לנוכח הידיעה כי ראש עיריית חברון הציע 20 שקל עבור כל אדם בעיר שייחסל כלבים כחלק מהמאבק בשוטטות ברחובות. מאות כלבים נרצחו בדם קר באמצעות תלייה או דקירה.
הצל יואב אליאסי הזדעזע לנוכח התיעוד: "ככה נראה רכב המוות של עיריית חברון עם 27 גופות כלבים, חלקם פצועים קשה ! ראש עיריית חברון הודיע שהוא משלם 20 ש"ח על כל גופת כלב והטבח הכל מאות כלבים חוסלו באכזריות על ידי הפרטנרים מחברון".
 
עוד הוסיף: "להגיד שזה מפתיע אותי אז לא. מי שלא יודע ראש עיריית חברון הוא המחבל תייסיר אבו סנינה. אבו סנינה היה חבר בחולייה שביצעה את הפיגוע הרצחני בבית הדסה בשנת 1980, בו נרצחו שישה בחורי ישיבה שנידון למאסר עולם, אך שוחרר בעסקאות לחילופי אסירים במהלך שנות השמונים. אז תת אדם שרוצח אנשים ירחם על בעלי חיים ?".

לסיום כתב הראפר: "וכמובן שהממשלה שלנו לא מתערבת. פשוט מרתיח... ואין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות מתסכל..אין להם טיפת אנושיות. כלום. אין לב. אין מצפון. פשוט רוע טהור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עסקת גי'בריל של רבין
    א 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת התוצאה
    סגור
  • 1.
    וזה למה לא משחררים מחבלים
    מזועזע 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיר של סוציופטים פשוט
    סגור