תקשורת ומדיה

האנטישמיות בארצות הברית: כוכב הכדורסל הושעה מקבוצתו

כוכב קבוצת ה-NBA קיירי אירווינג השועה מקבוצתו מלפחות חמישה משחקים, לאחר שקידם ספר בעל ניחוח אנטישמי וסרב להתנצל
מערכת ice | 
קיירי אירווינג, כוכב הברוקלין נטס (צילום Interop Events / Flickr)
לאחר ההתבטאות האנטישמיות והסירוב לחזור בו מדבריו, קבוצת הכדורסל ברוקלין נטס השעתה הבוקר (שישי) את כוכב הקבוצה קיירי אירווינג. לפפי הודעת המועדון השחקן האנטישמי יושעה לכל הפחות מחמישה משחקים ולא ייקח חלק מפעילות הקבוצה. עוד נכתב בהודעת הקבוצה כי חרף הנזיפה ושיחת הבירור אירווינג סרב להתנצל על דברי השנאה שלו.
 
כזכור במהלך השבוע פרסם קיירי פוסט בו הוא מקדם ברשתות החברתיות ספר בעל ניחוח אנטישמי מובהק. בין היתר נכתב בספר שיהודים עובדים את השטן ואת לוציפר, שהם שולטים בעולם דרך התקשורת והבנקים, שלמעשה הם הובילו את השחורים בספינות עבדים והם מקור הגזענות והעבדות.
בתיאור הספר באמזון נכתב: "חושף את זהותם האמיתית של בני ישראל על ידי הצגת מוצאם האתני האמיתי של אברהם, ישמעאל, יצחק, יעקב, בני חם, שם ויפת. גלו מהן האסלאם, היהדות והנצרות, הסתירה במשך מאות שנים בנוגע לזהות התנ"כית האמיתית של אלה המכונים שחורים, בסרט המכיל מחקרים רבים".
בעלי ברוקלין, ג'ו צאי, פרסם תגובה בחשבון הטוויטר שלו: "אני מאוכזב מכך שקיירי נראה תומך בסרט שמבוסס על ספר מלא בדיסאינפורציה אנטישמית. אני רוצה לשבת איתו ולוודא שהוא מבין שזה פוגע בכולנו, ושכאדם מאמין, זה שגוי מצידו לקדם שנאה על בסיס גזע, מוצא אתני או דת". עוד הוסיף: "זה גדול יותר מכדורסל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה