תקשורת ומדיה

יולי מאנה נחשפת: "היתה לי ילדות חשוכה, שחורה ומזעזעת"

הביוטרית יולי מאנה, בתם של רוני מאנה ומלכת היופי לשעבר ניקול הלפרין, חשפה כבר בעבר את הילדות הקשה והיחסים העכורים עם אמה, מספרת לעוקביה באינסטגרם בגילוי לב על התקופה הנוראית בחייה
מערכת ice |  7
יולי מאנה (צילום אינסטגרם)
הביוטרית והמאפרת יולי מאנה, בתם של רוני מאנה וניקול הלפרין, היא היום בת 27 ואמא לשלושה ילדים. אבל בשנים האחרונות החלה לספר לתקשורת על ילדותה הקשה, לדבריה, והיחסים העכורים עם אמה מלכת היופי לשעבר.
מאנה, יוצרת תוכן ברשתות החברתיות מחזיקה כ-40 אלף עוקבים באינסטגרם שלה וגם עונה לעתים קרובות על שאלות מצד העוקבים. אחת השאלות שקיבלה אתמול היתה מצד נערה החוששת שלא תקבל תעודת בגרות והתעניינה: "איך היית כתלמידה?"
התשובה שקיבלה הפתיעה את הגולשים: "בעזרת השם תהיה לך תעודת בגרות, תאמיני בעצמך, תשקיעי ותבקשי עזרה", פתחה מאנה ואז החלה להתוודות: "אני לא דוגמא בכלל. לא הייתי נחשבת תלמידה. היתה לי ילדות חשוכה, שחורה מזעזעת. תקופה ממש נוראית. אני רואה את הילדות שלי ותקופת ההתבגרות של החטיבה והתיכון כחור שחור ואין לי כמעט תמונות מהתקופה הזאת (וטוב שכך)".
וממשיכה מאנה: "לא הייתי מגיעה והדבר האחרון שעניין אותי היה הלימודים. עשיתי הכל חוץ מלהגיע לבית ספר/לשיעורים. וגם אני הצלחתי להוציא תעודת בגרות, עם העזרה הנכונה. אמנם לא מצטיינת, אבל עוברת ובשבילי זה היה חלום".

בעבר כתבה יולי מאנה בתגובה לשאלת עוקבת על ילדותה: "אני חושבת שאני בתסביכים תמידיים עם עצמי מאז שאני קטנה וזאת צלקת שתמיד תישאר אצלי. עכשיו כשאני אמא אני מבינה שהכול מגיע מהבית, ומזה שבתור ילדה לא קיבלתי מספיק ביטחון, לא חיזוקים שאני יפה, טובה, מוצלחת וכו', ולכן חייתי עם ההרגשה הזאת עד היום. החיים שינו וחישלו אותי, התחזקתי, התחשלתי, הביטחון העצמי שלי נבנה מחדש מיום ליום. העבודה שלי היום היא לחזק לילדים שלי את הביטחון, להגיד להם מאתיים פעמים ביום כמה הם יפים, טובים, מוצלחים, שאין כמוהם! וככה זה ייכנס להם לתת מודע ושיאהבו את עצמם זה הכי חשוב".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שקרנית עלובה בדיוק כמו אבא
    קימי 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה שקר, גם אם זה נכון מי מלכלך ומשמיץ את אמא בתקשורת??? בדיוק כמו רוני שהשמיץ את ראש הממשלה ביבי המלך. יום אחד הילדים שלך ילכלכו אותך/
    סגור
  • 5.
    צדק
    רחלי 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני עבדתי אתה בגוטס בגדי ים אי מלאך
    סגור
  • 4.
    מאנה המשך..
    רותי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתי תפרבמו את התגובה שלי ?? כשהכתה תרד ??? זה לא בסדר צריך לפרסם אותה בדיוק כשנכתבה !
    סגור
  • 3.
    מאנה
    רותי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בושה וחרה לאמא הלפרין ניקול הלפרין שהייתה צריכה וחייבת לחזק אותך ולגדל אותך לתארץ ודוקה בגלל שהיחסים עם אבא לא היו טובים !! ובושה גם לאב שלא השקיע יותר !! את בחורה מקסימה !! יפה שהתגברת על הקשיים כל הכבוד. חמודה!!!
    סגור
  • 2.
    אמא שלך היתה בחורה זולה ועלובה.
    זוכר היטב 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 6
    יצאה עד התחרות עם בחור חמוד שהיה שוער קבוצת הנוער של הפועל באר שבע. כבר בתחרות חיפשה מישהו שייקח אותה קדימה ובתמורה לבחירתה קיימה עימו יחסים. בסופו של דבר לא הצליחה כדוגמנית ולא הפכה למובילה כיוון שהיו יפות ממנה ויצרה לעצמה תדמית זולה . עכשיו כשאת מספרת על תפקודה העלוב כאם זה משלים את התמונה לגביה.
    סגור
  • 1.
    את יפהפיה
    אור 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    8 3
    צודקת...תצליחי מתוקה
    סגור
  • את מהממת
    חג 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מקסימה
    סגור