תקשורת ומדיה

צפו בתיעוד המדהים: כך חוסל המחבל מהפיגוע בקריית ארבע

בפיגוע הירי הקשה אמש בקריית ארבע נרצח גבר בן 50 וארבעה נפצעו. מי שעצר את המחבל היה הרבש"ץ של קריית ארבע - שדרס אותו עם הרכב הממוגן שלו. צפו בתיעוד המדהים
מערכת ice | 
חיסול המחבל בקריית ארבע (צילום צילום מסך)
בפיגוע הירי הקשה אמש בקריית ארבע נרצח גבר בן 50 ששהה במכולת פלסטינית, ובנו בן ה-19 נפצע קל. כן נפצעו קל שני ישראלים נוספים. הגיבור האמיתי של האירוע היה הרבש"ץ של קריית ארבע שדרס את המחבל ברכבו.
הנטרול הדרמטי של המחבל תועד במצלמת הרכב הממוגן של הרבש"ץ והופצה הבוקר ברשתות החברתיות. התברר כי המחבל המחוסל, מוחמד אל-ג'עברי, המשתייך למשפחה של אנשי חמאס, היה חולה סרטן סופני וביקש להרוג יהודים טרם מותו.
 
מחקירת הפיגוע עולה כי המחבל הגיע ברכב סמוך לשעה 21:00 למכולת בבעלות פלסטינית ופתח בירי לעבר אב ובנו, יהודים תושבי קריית ארבע.
כוחות של כיתת הכוננות של היישוב הוקפצו למקום, ובהגיעם לשם ירה גם לעברם המחבל והחלו חילופי אש בין הצדדים. במקביל הגיע למקום הרבש"ץ ברכבו, זיהה את המחבל, ומיהר לדרוס אותו. חייל בחופשה בבגדים אזרחיים, מגדוד 51, ירה על המחבל לאחר מכן וחיסל אותו.

מצבו של האב שנורה במכולת הוגדר בתחילה אנוש ובהמשך נפטר מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם. בפיגוע נפצע כאמור גם בנו, וגם חובש מד"א שהוזעק לאירוע, עופר אוחנה, שפונה במצב קשה, מורדם ומונשם. איש ביטחון נוסף נפצע קל, וכך גם פלסטיני לא מעורב שנקלע למקום ונפגע קל מהירי.
חובש מד"א שנפצע עבר הלילה ניתוחים במרכז הרפואי שערי צדק, ולמרבה המזל לא נשקפת סכנה לחייו. משפחתו ביקשה להתפלל לרפואתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה