תקשורת ומדיה

ריהאנה עושה קאמבק לעולם המשחק: למה הגיעה לפרמיירה של מארוול?

ריהאנה ובן זוגה, הורים טריים, הגיעו שלשום לפרמיירת הסרט החדש של מארוול "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח" לאחר שהזמרת כתבה והקליטה שני שירים לפסקול הסרט שמנציחים את הכוכבר הראשי שמת מסרטן
מערכת ice | 
ריהאנה
בעוד כשבועיים עתיד לצאת הסרט השני של "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח" מבית מארוול ומדובר בסרט מצופה ביותר במיוחד לאחר הצלחתו של הראשון ומותו טרם עת של הכוכב הראשי צ'אדוויק בוזמן עקב מחלת הסרטן. את התפקיד הראשי בסרט עתידה לקחת השחקנית ששיחקה את אחותו של הפנתר השחור ועל פי ההערכות יהיה זה סרט בעל נוכחות נשית מובהקת.
הפרמיירות לסרט המתוקשר כמובן כבר החלו ושלשום התקיימה פרמיירה ראשונה מיני רבות שצפויות וכוכבת אהובה במיוחד הגיעה לחלוק לו כבוד. הזמרת האהובה והאם הטריה ריהאנה הגיעה עם בן זוגה הראפר אייסאפ רוקי.
אך נוכחותה של ריהאנה היא כמובן ממש לא במקרה ומסתבר כי הזמרת תתרום את קולה לשני שירים חדשים בפסקול של הסרט, כאשר אחד מהם יהיה לכבוד השחקן הראשי המנוח בוזמן ושניהם יהיו זמינים לשמיעה כבר היום (שישי). בעת זו לא ידוע אם שני השירים יהיו גם חלק באלבום החדש עליו הודיעה הזמרת, אך מספר שנים של התמקדות בפרויקטים אחרים.
כידוע, לאחרונה הוכרז כי ריהאנה תעשה קאמבק מוזיקלי ענק עם הופעה ראשונה במחצית הסופרבול - ההופעה הכי מבוקשת בקרב אומנים בארה"ב, אשר נחשבת לאבן דרך בקריירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה