תקשורת ומדיה

תיעוד מצמרר: ספינת דייגים טובעת בלב ים

ספינת דייגים ועליה ארבעה דייגים טבעה אל מול חופי סקוטלנד. צוותי החילוץ שהוזעקו למקום הצליחו להציל את כל חברי הצוות וגם סיפקו תיעוד מיוחד של הספינה ברגעיה האחרונים
מערכת ice |  1
הספינה הטובעת (צילום צילום מסך יוטיוב)
תיעוד מדהים שהופץ שמציג את טביעתה של ספינת דיג שהתהפכה מול חופי סקוטלנד בים הצפוני. בתיעוד גם נראו חברי צוות הספינה נמלטים מהמקום בסירת הצלה. "Ocean Maid BA55" התהפכה ביום שני בסביבות השעה 5:50 בבוקר, שעון מקומי, מול חופי פרייזרבורג, אברדנשייר בסקוטלנד, כך מסר מכון ההצלה הלאומי של פראזרבורג (RNLI).
 
לאחר הטביעה הוזעקו RNLI לאחר שקיבלו קריאה על צוות בן ארבעה אנשים, שנטשו במהירות את הספינה וקפצו למים. לאחר החילוץ איש צוות אחד הועבר לבית החולים, בעוד ששלושת האחרים הוגדרו פצועים קל וקיבלו טיפול בבסיס יחידת החילוץ, כך לפי דיווח בתקשורת הסקוטית.
"הסירה עלתה על שרטון בנקודה שחורה ידועה לשמצה, שראתה ספינות רבות שנטרפו במהלך השנים", כתב דובר RNLI בפייסבוק. התקרית מתרחשת לאחר חודש לאחר שטבעה סירת תיירים מול איי גלפגוס, והותירה ארבעה הרוגים ועוד כמה נעדרים. "כל הכבוד לכל המעורבים", כתב אחד המגיבים. אחר המשיך עם "עבודת צוות מצוינת של צוות סירת ההצלה... כל כך שמח לשמוע את כל הגברים בטוחים וחזרו לחוף."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במקום לבכות תעברו לפריפריה
    שושו השובב 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת זכותם המלאה של בעלי הדירות להעלות את השכר דירה ככל שירצו, הם לא חזירים ולא שום דבר אחר, תבואו בטענות למדינה שלא מספקת לאזרחיה קורת גג.
    סגור