תקשורת ומדיה

מגיש טלוויזיה רוסי: צריך להטביע ילדים אוקראינים או לשרוף אותם

אנטון קרסובסקי, מגיש מוביל ברשת השידור הרוסית RT, שבשליטת המדינה, נאם דברי שנאה יוצאי דופן, שעוררו סערה בעולם
מערכת ice |  2
אנטון קרסובסקי (צילום Russian Media Monitor)
רשת השידור הרוסית RT, שבשליטת המדינה, מואשמת בהסתה לרצח עם לאחר, שהמגיש המוביל שלה אמר שיש להטביע ילדים אוקראינים או לשרוף אותם בעודם חיים. אנטון קרסובסקי, העלה את ההצעות הדוחה לאחר שאורח נזכר בילדים אוקראינים שהתלוננו בפניו על כובשים רוסים עוד בימי ברית המועצות בשנות השמונים.
"הם היו צריכים לטבוע בטיסין (נהר)", אמר קרסובסקי על הילדים. "שם, שם הברווזונים שוחים - פשוט תטביע את הילדים האלה, תטביע אותם", הוא אמר, תוך שהוא מדגים ההטבעה עם הידיים. "פשוט לזרוק אותם לנהר עם זרם תת-קרקעי חזק", הוא אמר - ואז הציע חלופה: "לדחף אותם ישר לתוך בקתות ולשרוף אותם". באותו ראיון, קרסובסקי צחק מהדיווחים לפיהם כוחות פולשים אונסים נשים מבוגרות ואמר כי "הסבתות האוקראיניות האלה יוציאו את חסכונות הקבורה שלהן כדי להיאנס על ידי חיילים רוסים".
קליפ של הערותיו, שנראה כמעט 3 מיליון פעמים בטוויטר עד יום שני, עורר גינוי נרחב וקריאות לאסור את התחנה במימון המדינה. "ממשלות שעדיין לא אסרו את RT חייבות לצפות בקטע הזה", צייץ שר החוץ האוקראיני, דמיטרו קולבה, לצד הקליפ. הוא כינה זאת "הסתה אגרסיבית לרצח עם שאין לה שום קשר לחופש הביטוי", תוך שהוא הבטיח להעמיד לדין את המנחה. "לחסום את RT בכל העולם!" הוא דרש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    והטיפוסים האלה מטיפים מוסר לישראל… (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה שמוכיח שוב שהאויבים הכי מסוכן לרוסיה - היא הרוסים
    מורה נבוכים 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נאום שנאה שכזה משמעותו עוד לגיטימציה לאוקראינה, עוד נשק, עוד סנקציות על רוסיה. עוד רוסים יותר שפויים שמאבדים אמון במנהיגים שלהם ובהוראות שלהם. אז שימשיך לדבר ושיבואו עוד עשרה כמותו ויקברו סופית את הרוסים בבוץ האוקראיני.
    סגור