תקשורת ומדיה

כוכב "חברים" חושף: עברתי 14 ניתוחים והרופאים כמעט התייאשו

מת'יו פרי מוציא בקרוב את ספר הבכורה שלו וחושף לקראת ההשקה שלפני כחמש שנים כמעט מת לאחר שסבל מקרע באיבריו הפנימיים. הדבר הבא שינה את ראייתו לגמרי והציל את חייו
מערכת ice | 
חברים איחוד (צילום אינסטגרם)
כוכב הסדרה האהובה 'חברים' ,מת'יו פרי, עתיד לפרסם ב-1 לנובמבר את האוטוביוגרפיה שלו בשם "חברים, מאהבות והדבר הנורא". למטרת קידום הספר פרי התראיין לאחרונה למגזין 'פיפל' האמריקאי ובו חשף את האמת מאחורי האירוע במסגרתו הובהל לבית חולים ב-2018.
על פי דבריו של פרי, הוא סבל מקרע במערכת העיכול שנגרם משימוש יתר בסמים ובפרט אופיואידים. מצבו היה כה חמור ומסוכן שהרופאים נתנו לו רק 2% סיכוי לשרוד לאחר שחובר למכונת הנשמה. פרי נכנס לתרדמת של שבועיים לאחריה הוא התאושש אך עדיין נאלץ להישאר בבית החולים כחמישה חודשים ולהשתמש בקטטר כתשעה חודשים.
כידוע, פרי הוא 'החבר' שהכי נפגע מהופעתו בתוכנית האהובה, שעדיין מככבת בדירוגי נטפליקס וברשתות החברתיות. בשנות ה-90 החל להתמכר לאלכוהול וסמים והדבר ניכר ביותר לצופי הסדרה שראו כיצד פרי עולה ויורד במשקל מעונה לעונה. יחד עם זאת, טען כי חבריו לסדרה עשו כל שביכולתם על מנת לעטוף אותו לתמוך בו. 
פרי מספר שהא הרגיש חופשי לפרסם את זיכרונותיו כעת לאחר שהיה בטוח שהוא כבר לא נמצא בטווח ההתמכרות ובעיקר כי הוא רוצה לסייע לאנשים אחרים שסבלו וסובלים כמוהו להתגבר על ההתמכרות ולבקש עזרה. אחד הדברים הכי מרתיעים עבורו הייתה העובדה שמבין כלל האנשים שחוברו למכונת הנשמה בלילה שהוא הגיע לבית החולים, רק הוא שרד והדבר האיר את עיניו. 
יתרה מכך, הבין שאם היה מת, אף אחד לא היה באמת מופתע ולכן הידיעה הזו שינתה לגמרי את הראייה והגישה שלו. הספר כאמור עתיד להתפרסם רשמית בעוד כשבועיים ולא אחרת מאשר ליסה קודרו (פיבי בופיי בשבילנו) כתבה את ההקדמה לספר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה