תקשורת ומדיה

להקת הבנים האהובה מתפרקת ומודיעה: מגייסים אותנו לצבא

לאחר התפלגות רבה בקרב המדינה והממשלה, מסתמן כי חברי להקת BTS יחלו בתהליך הגיוס הדחוי שלהם מזה שנים רבות וחלקם אף יגויסו בסוף אוקטובר. אלו הפרטים על השירות הצבאי של הלהקה ומה צופה להם העתיד אחרי השחרור 
מערכת ice | 
BTS (צילום מסך עמוד היוטיוב של BTS)
גם אלו שלא אוהדים במיוחד את הז'אנר המוזיקלי של הקיי פופ, אשר כבש בשנים האחרונות את העולם, לא יכולים שלא להכיר את השם של להקת הבנים המצליחה והבינלאומית BTS. הלהקה, לה 7 חברים, קיימת כבר קרוב לעשור וכעת נדמה שהיא תפסיק את פעילותה לפחות עד שנת 2025.
הסיבה להודעה המפתיעה אך הצפויה הזו היא לא הסיפור ישן נושן של כל להקת בנים, אלא העובדה כי מדינת דרום קוריאה דורשת כי כל שבעת החברים יתגייסו כפי שנהוג וכפי שנדרש במדינה. מסתמן כי המדינה מנסה לעשות זאת כבר מאז שהלהקה הוקמה אך הדבר נדחה מספר פעמים לאחר שהמדינה העניקה ללהקה אות הוקרה בשנת 2018.
מנהל הלהקה האמין כי בעקבות השירות שחברי הלהקה עשו עבור המדינה, לאחר שהיוו כמעין שגרירים עבורה, יוכלו לוותר על שירותם הצבאי אך מסתבר כי ישנם גורמים בצבא הקוריאני שמתנגדים לכך נחרצות מהסיבה שהדבר עלול לגרור אומנים נוספים לצאת באותה התנגדות. 
לפני מספר שנים הדבר אכן כמעט ונמנע היות והמדינה חיפשה אלטרנטיבה עבור חברי הלהקה, דרכה עדיין יוכלו לשרת את המדינה אך מסתבר כי קידום הקיי פופ בעולם המערבי פשוט לא הספיק. כעת, לאחר הופעה ענקית בדרום קוריאה חברי הלהקה הודיעו על הבמה כי הם מתגייסים, חלקם כבר בסוף החודש הזה, ולכן לא יוכלו לחזור לבמות עד שנת 2025 לפחות. למרות הגיוס ציינו כי הם מקווים לחזור לבמות ברגע השחרור והזמינו את הקהל להצטרף אליהם כשזה יקרה. 
על פי הדיווחים השירות הצבאי של להקת BTS יהיה לזה שמבצעים אומנים וספורטאים אחרים שמתגייסים על פי חוק, אך לא ברור בעת זו מה משמעות הדבר. יתרה מכך, מסתמן כי ישנם אלו מחברי הלהקה שינסו לדחות את מועד גיוסם על מנת שיוכלו לפתח קריירת סולו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה