תקשורת ומדיה

עמית סגל עוקץ את גלאון: "אולי יפרוץ שלום"

זהבה גלאון עוררה את זעם הימין כשאמרה כי "המתנחלים עושים פרעות קשות מאוד בפלסטינים". בינתיים שר הבט"פ עמר בר לב מתכונן ליום הזעם
מערכת ice |  3
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
יו"ר מרצ זהבה גלאון יצאה הבוקר (שבת) בהתבטאות מעוררת מחלוקת ואמרה כי "שר הביטחון צריך לרסן ולמתן את חיילי צה"ל".
"יש עלייה מטורפת במספר ההרוגים הפלסטינים בשנה האחרונה." אמרה באירוע 'שבתרבות' בפתח תקווה. "אנחנו צריכים למנוע מחיר דמים כי גם אנחנו משלמים את מחיר הדמים. המתנחלים עושים פרעות קשות מאוד בפלסטינים. מכים פלסטינים, והצבא מאבטח שיירות של מתנחלים שבאים לעשות פרובוקציה. מצד שני אנחנו רואים התעוררות של צעירים פלסטינים בירושלים, שהם לא מאורגנים, אלימות קשה בג'נין ושכם. מי שקורא עכשיו להכניס את כוחות צה"ל לג'נין, למה שנקרא חומת מגן, שיבין שהאזור ייכנס להסלמה".
פרשן ועיתונאי חדשות 12 עמית סגל הגיב לדבריה בעקיצה, "ננסה, אולי יפרוץ שלום."
השר לביטחון הפנים עמר בר-לב הורה בסוף השבוע על תגבור משמעותי וגיוס מידי של ארבע פלוגות מילואים של מג"ב במטרה לעבות את הכוחות באזור מזרח ירושלים. בהודעה מטעמו נמסר כי "גיוס המילואים למג"ב ייעשה לצד ריווח חופש התנועה של תושבי מחנה הפליטים שועפט, וזאת מבלי לפגוע בשיקולי הביטחון וביכולת המבצעית של המשטרה להמשיך ולסכל טרור וכל ניסיון להפרות סדר".
ההחלטה על גיוס ארבע פלוגות מילואים התקבלה לאחר הערכות מצב שהתקיימו במג"ב ובמשטרה ונוכח הצהרת ארגונים פרו פלסטיניים על "יום זעם" מחר. מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן, קיבל את אישורם של השר בר-לב, מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי ושר הביטחון בני גנץ לגיוס המתוגבר. כאשר קודם לכן נכנסו לכוננות עשר פלוגות של מילואים מהמשמר הלאומי במג"ב.
שתיים מפלוגות המילואים של מג"ב יפעלו בגזרת ירושלים והשניים הנוספות בגזרת עוטף ירושלים שיסייעו לכוחות הסדירים הניצבים כבר  עכשיו בקווי העימות ובהם פלוגות מג"ב, החטיבה הטקטית, החטיבה החדשה לביטחון פנים ויחידות המסתערבים והמתיל"ן (היחידה המיוחדת של מג"ב).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זהבה הציבור מרסן אותך. אוכלת חינם! (ל"ת)
    שובל 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    הפרזנטור יהיר לפיד מצליח עם קול סמכותי- להגיד כלום
    ארנון תל-אביבי 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בכל הזירות- האויב הערבי מריח חולשה של ממשלת הפרזנטור יהיר וגנץ ההססן . כניעה לאיומי טרור , ויתור על שטחי C ,בניה בלתי-חוקית , 53 מיליארד ש"ח תקציב לאחוואן-אלאיסלמיה , "עקיפת"-חוק וויתור לשוד-הקרקעות בנגב, מסירת עתודות הגז -תשלום פרוטקשן לחיזבאללה. חולשה מזמינה תוקפנות.
    סגור
  • 1.
    זהבה את כבר לא יודעת מה שאת אומרת הזיקנה המוח לא מתפקד (ל"ת)
    טל 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור