תקשורת ומדיה

מלכת היופי חושפת: הסיבה שסירבה לקבל מזונות והסרט שבדרך

מור ממן, לשעבר מלכת יופי וכיום בעלים של עסקי ביוטי מצליחים מספרת כיצד היא מתייחסת לעולם האהבה לאחר הגירושים וכיצד היא פועלת על מנת לייצב ולהבטיח עבורה ועבור ילדיה עתיד כלכלי מבוסס, ללא עזרה מגבר
מערכת ice | 
מור ממן איפור וקוסמטיקה (צילום עומרי לוי)
מור ממן, לשעבר מלכת היופי של ישראל וכיום בעלת שני עסקים מצליחים בתחום הביוטי בארץ, עברה גירושים כואבים לפני כחצי שנה, אך היום מכריזה בריאיון מיוחד לאתר מאקו שהיא מוכנה להמשיך הלאה וכי היא עדיין מאמינה באהבה. 
ממן היא רק בת 27, גרה במגדל יוקרה בנתניה ולה שני ילדים צעירים. את העסקים שלה, לטענתה, היא בנתה מאפס ורק בזכות עצמה, ללא עזרה מצד גרושה, איש העסקים הצרפתי פרנק אמסלם, או בזכות כל גבר אחר. כך, היא אומרת, כי היא יודעת שכל אחת שרוכשת את מוצריה יודעת שהיא רוכשת תוצר מוצלח של עבודה קשה הבא מכוח ויוזמה נשית בלבד.
על גירושיה היא אומרת כי היא התחתנה בגיל הצעיר מדי של 21 ולכן לא יכלה לשים לב לדגלים האדומים במערכת היחסים שלה. כל חברותיה, כך היא מספרת, גדולות ממנה כמעט בעשור אך היא כבר נותנת להן ממרום ניסיונה עצות על אהבה. על כך היא מוסיפה טיפ קטן ומזכירה כי שלושת עמודי הטווח של זוגיות מוצלחת הם: חברות, תקשורת ואמון.
לצד העובדה שממן היא אם ואשת עסקים במשרה מלאה היא גם מאמינה גדולה בדת וכיום, לאחר ולמרות הגירושים, היא ממשיכה להתקרב אל הדת באמצעות לימודי קבלה. לצד לימודים אלו היא משקיעה גם בלימודי NLP וברכיבה על סוסים. 
באשר לעתיד היא אומרת כי היא מאמינה גדולה באהבה וכי היא אדם שמרני ומסורתי שמאמין שהגבר צריך לחזר אחרי האישה, להיות נטול אינסטגרם וכדומה. יחד עם זאת היא מציינת כי היא לא תסתמך על גבר על מנת שיהווה את היציבות הכלכלית לה היא וילדיה זקוקים וזו הסיבה שהיא גם סירבה לקבל מאמסלם דמי מזונות לאחר הגירושים. יתרה מכך סיפרה כי יש לה חזון במסגרתו יופק סרט על חייה או ייכתב ספר. 
כיום היא משקיעה את עצמה בגילוי עצמי מחודש וברכישת נכסים, על מנת להבטיח את יציבות משפחתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה