תקשורת ומדיה

כתבת הארץ תוקפת את בנט: "שחרר, ילד שעושה דווקא"

ההתלבטות של ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט על הסכם הגז עם הלבנון, העלתה את חמתה של כתבת הארץ נעה לנדאו: " שחרר בנט, שחרר. תכריע ללכת"
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כתבת הארץ, נעה לנדאו, ממשיכה במתקפה שלה נגד ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, וזאת בהמשך גם למאמר מערכת לפני תקופה קצרה שגם תקף את מי שהיה עד לפני שנה ראש ממשלת השינוי: "שיתרכז בקריירת ההרצאות החליפית שהוא מתכנן, וישחרר אותנו מהתלבטויותיו וטירפודיו".
עיתון הארץ לאחרונה במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה החליפי בנט. מערכת העיתון, כמו גם הכתבת נעה לנדאו, ביקרו את החלטתו להטיל וטו על הצטרפות ישראל לתוכנית "קריאייטיב יורופ" - תמיכה כספית ענקית של האיחוד האירופי לעולם התרבות, וכינו את יו"ר ימינה לשעבר: "פוליטיקאי פופוליסט, ציני להחריד".

גם כתב התאגיד המרבה לכתוב טורים בהארץ, עקיבא נוביק, ביקר את ראש הממשלה החליפי וקרא לו להתפטר ולפרוש מתפקידו סופית: " "העצה הטובה ביותר שאפשר לתת - לך", וזאת לאור ייתור תפקידו ואי-שימוש בסמכויותיו.
בטור שכתבה היום (רביעי) המשיכה לנדאו במתקפה שלה נגד בנט: "ראש ממשלה רזרבי", כינתה אותו וזאת לאור התקציבים המיותרים הנשפכים על המשרד והאבטחה כמו גם זכות הווטו, זכות עליה אומרת הכתבת: "הוא לא מהסס להשתמש בעת האחרונה, בעיקר כדי להפריע".
על מה יצא קצפה של לנדאו? כאמור, בנט הטיל וטו על הצטרפות ישראל לתכנית של האיחוד האירופאי, וגם היא מבקרת אותו על העמימות סביב הסכמתו להסכם הגז עם לבנון. בכך אומרת הכתבת שתדמיתו כאחד שהציל את עתיד המדינה הפכה לאחד שעושה דווקא: "ההסכם הימי עם לבנון חשוב מכדי לאפשר לו להתלבט ולאיים לגביו. שיתרכז בקריירת ההרצאות החליפית שהוא מתכנן, וישחרר אותנו מהתלבטויותיו וטירפודיו", חתמה.
 
בנט בבחריין. מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא למד מהטוב ביותר
    בן 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה שהסגלגל עשה ולימד את כולם יחריב את כולנו...
    סגור