תקשורת ומדיה

בשעה טובה: דניאלה פיק וטרנטינו חגגו בריתה לבתם

שלשום חגגו קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק את חגיגות הבריתה לבתם שנולדה לפני כשלושה חודשים, בחגיגה צנועה בביתם הפרטי בתל אביב. אלו כל הפרטים על המוזמנים המפורסמים והפרטים על אלו שלא קיבלו את ההזמנה הנכספת
מערכת ice |  2
דניאלה וטרנטינו (צילום shutterstock)
לפני כשלושה חודשים ילדה דניאלה פיק, בתו של הזמר המנוח צביקה פיק ואשתו של הבמאי ההוליוודי קוונטין טרנטינו, את בתם - אחות ללאו בן השנתיים. את אירוע הבריתה המרגש ציינו הזוג המתוקשר בביתם בתל אביב, עם כמות אורחים קרובה ומצומצמת. 
האירוע התקיים ביום שישי האחרון והוזמנו אליו העיתונאית עמליה דואק, שגם היא אם טרייה, הצלע השנייה בצמד האחיות פיק, דניאלה פיק ואחרים. יחד עם זאת, מבין אלו שנעדרו הייתה שירה מנור, גרושתו של צביקה פיק ושני ילדיה הצעירים.
כזכור, זמן מה לפני פטירתו של הזמר האגדי, מנור עזבה את ביתם המשותף על מנת לפצוח במערכת יחסים עם שי פריד, אותו הכירה דרך תחביבים משותפים. יתרה מכך, כפי שנחשף בצוואה של פיק לאחר מותו, מתברר כי את הונו הותיר לשני ילדיהם המשותפים ואף לא דבר למנור עצמה, בעוד שדניאלה מונתה כאחראית על העיזבון.
כמו כן, בתקופה שלאחר פטירתו של אביה, פיק וטרנטינו ספגו ביקורות על כך שביקרו בתערוכת הדרקונים בתל אביב עם בנם הצעיר לאו, למרות שצביקה נפטר שבועות ספורים לפני כן. יתרה מכך, המשפחה ספגה ביקורת נוספת לאחר שנחשפה מצבתו הצנועה של פיק, 30 יום לאחר לכתו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בשעה טובה ומזל טוב. (ל"ת)
    לבנת חבלה 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חיו ותנו לחיות אבא שלה היה ותמיד יהיה אליל גאון מוזיקלי (ל"ת)
    שולה ח 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור