תקשורת ומדיה

כתב ידיעות אחרונות והאקסית של יאיר נתניהו נחשפים יחד

יוסי יהושע (46), הכתב הצבאי של העיתון שהוא גרוש ואב לשניים, ויוליה (34), שהסטטוס שלה הוא גרושה ואם לילדה בת שבע, מנהלים קשר זוגי מתחת לרדאר כבר לא פחות מתקופה של ארבעה חודשים
מערכת ice |  1
יאיר נתניהו (צילום יוטיוב/בנימין נתניהו)
כתב ידיעות אחרונות הוותיק ממשיך הלאה אחרי הפרידה המתוקשרת מחברת הכנסת ממפלגת 'יש עתיד' מירב בן ארי. הפרשן הצבאי של העיתון הוותיק, יוסי יהושוע, מתחזק זוגיות צמודה בימים אלה עם לא אחרת מאשר האקסית של יאיר נתניהו, בנו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, בשם יוליה אגסי.
יהושע (46), שהוא גרוש ואב לשניים, ויוליה (34), שהסטטוס שלה הוא גרושה ואם לילדה בת שבע, מנהלים קשר זוגי מתחת לרדאר כבר לא פחות מתקופה של ארבעה חודשים. הם הכירו כשיוליה הגיעה להרצאה שלו ומאז הקשר הלך והתהדק על פי הפרסום של יפעת הללי ממאקו.

הלי גם הסביר: "מזכירה למי שצריך, יוליה ניהלה זוגיות מתוקשרת במשך יותר מחצי שנה עם יאיר נתניהו לפני ארבע שנים", נתניהו הבן כבר ידע לא מעט מערכות יחסים זוגיות מסקרנות, זו הייתה אחת מהן.
במקביל, גם אחיו אבנר נתניהו ראה בימים אלו איך עיתונאי אחר, אורי איזק מחדשות 12 מבלה עם בת זוגו וארוסתו לשעבר בר נוי כשהשניים טסו לחופשה רומנטית בה נחשפו בתמונות פוטוגניות במיוחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין.
    סי.ג.ר 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניינת הסיבה, ליהיר היו כמה מערכות יחסים, ואבנר כבר התארס. מה קרה? הכירו את אמא צרה? או משהו אחר שקשור למשפחה ?
    סגור