תקשורת ומדיה

בגלל אינסטגרם: בת 18 עלולה להיכנס ל-6 שנות מאסר

ורוניקה לוגינובה בת ה-18 היא כוכבת אינסטגרם רוסית, שעומדת בפני עונש מאסר של לא פחות מ-6 שנים בעקבות שימוש באפליקציה הפופולארית ברוסיה. המשטר הרוסי מאשים את לוגינובה ב"פעילות קיצונית", זאת למרות שהיא בכלל מנהלת עמוד אינסטגרם שעוסק באופנה
מערכת ice |  1
ורוניקה לוגינובה (צילום אינסטגרם)
ורוניקה לוגינובה בת ה-18 היא כוכבת אינסטגרם רוסית, שעומדת בפני עונש מאסר של לא פחות מ-6 שנים בעקבות שימוש באפליקציה הפופולארית ברוסיה. המשטר הרוסי מאשים את לוגינובה ב"פעילות קיצונית", זאת למרות שהיא בכלל מנהלת עמוד אינסטגרם שעוסק באופנה.
לטענתה של לוגינובה, שני תובעים מטעם המדינה התקשרו אליה הביתה וטענו בפניה כי היא "בולטת יותר מדי" באינסטגרם. בפוסט שהעלתה היא כתבה: "זה יכול לקרות עכשיו לכל אחד ברוסיה. בכל יום תובעים יכולים לבוא אליכם הביתה. מעולם לא נגעתי בפוליטיקה' ועכשיו אני עומדת בפני מאסר על ניהול חשבון אינסטגרם".
כעת, היא רוצה להגביר את המודעות לאופן שבו חוקי המדיה החברתית הדרקוניים משפיעים על אנשים ברוסיה. "אני הולכת לרדת לעומק העניין. למרבה המזל, יש לי תמיכה מאנשים שמבינים שזה לא נורמלי, זה מטומטם לחלוטין. אני רוצה שכמה שיותר אנשים ידעו על הסיפור הזה. בעוד שאצלנו לא מדברים על דברים כאלה, אני עדיין אדבר", כתבה בפוסט המדובר. לוגינובה תעמוד בפני משפט, ויכול מאוד להיות שהפוסט שהעלתה ממש לא יעשה עמה חסד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על הדרך הם גם יאשימו אותה בהיותה נאצית?
    מורה נבוכים 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו השטות הרשמית שפוטין מספר לעם שלו בכדי להצדיק את רצח-העם שהוא עצמו מבצע, ונראה שהמעריצים שלו מוכנים לכבות חלקים במוח ולהאמין לשטות הזו, משום-מה. לכן אסור השימוש באיסנטגרם או ברשתות-חברתיות אחרות - מחשש שהציבור שם יגלה את האמת. אבל מה התירוץ של העולים הרוסים בישראל שמאמינים לו? הם הרי חשופים להכל. כנראה שהערצה מעוורת.
    סגור