תקשורת ומדיה

יבגני יסלח? המחנה הממלכתי על המוקד: "מצרים על השימוש שנעשה"

במחנה הממלכתי לא לוקחים סיכון, ממהרים לשלוח התנצלות לאיש התקשורת יבגני זרובינסקי ומודים שהשימוש בתמונתו נעשה ללא אישרו. טרם ברור האם זרובינסקי התרצה
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לאחר איום התביעה של איש התקשורת יבגני זרובינסקי במפלגת המחנה הממלכתי פרסמו התנצלות ומחקו את הפוסט שבגינו זרובינסקי הגיש את התביעה. בסרטון המדובר נראה איש התקשורת יחד עם סמיון גרפמן שבו מוצג כתומך המחנה הממלכתי לעומת סמיון תומך הליכוד, דבר שהכעיס את זרובינסקי במיוחד. במכתב התביעה דרש התובע פיצוי על סך מיליון שקלים.
 
בהתנצלות הרשמית של אנשי קמפיין המפלגה נכתב: "במסגרת הפרסומים שפורסמו מטעמינו התפרסם סרטון בו נעשה שימוש בדמותם של מר סמיון גרפמן ומר יבגני זרובינסקי. ברצוננו להבהיר כי השניים לא נתנו הסכמתם לשימוש בדמותם לצורכי הסרטון ואנו מצרים על השימוש שנעשה". בהמשך אף הסירו במפלגה את הסרטון מחשבונות הרשתות החברתיות שלהם.
נכון לרגעים אלה טרם פורסמה תגובתו של יבגני זרובינסקי להתנצלות ולמחיקת הסרטון והאם בכוונתו למשוך את התביעה ולהסיר את האיום. במכתב התביעה נכתב: "בחרתם לעשות שימוש מסחרי-פוליטי בדמות מרשינו ובשמו הטוב על מנת לקדם את קמפיין מפלגתכם ברשתות החברתיות, לשייכו ולתייגו פוליטית – דבר הפוגע בזכויותיו המעוגנות בחוקי יסוד של מדינתנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה