תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס במחווה מרגשת למלכה אליזבת'

אשת התקשורת, ג'ודי ניר מוזס, שהצטרפה לאחרונה לרדיו ynet, במחווה למלכה אליזבת' שנקברה היום לאחר עשרת ימי אבל בבריטניה "האישה והאגדה"
מערכת ice | 
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ ג'ודי ניר מוזס)
המונים ליוו היום (שני) את המלכה אליזבת' השנייה באחד מהאירועים הטלוויזיוניים הנצפים בהיסטוריה. לווית המלכה חתמה עשרה ימי אבל והחלה בשעות הצהריים בטקס בכנסיית ווסטמינסטר בלונדון, והסתיימה לפני שעה קלה בטירת ווינדזור שם נקברה בטקס פרטי לצד בעלה הנסיך פיליפ.
מאות מנהיגים, פוליטיקאים ובכירים מאנשי הדת בבריטניה ומרחבי העולם השתתפו בטקס, ביניהם גם הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל שהגיעו לחלוק כבוד. במהלך הימים שלפני ההלוויה, התרחשה תקלה קלה כאשר גבר בן 28 ממזרח לונדון, הואשם בעבירה כאשר עקף את התור כדי להתקרב לארונה של המלכה. על פי משטרת המטרופולין של לונדון, מי שעקף את התור היה מוחמר חאן מטאוור שהואשם במהלך השבת בעבירה לפי סעיף 4א', עבירה שמאשימה אותו בהטרדה.

גם בישראל רחשו כבוד למלכה אליזבת' המנוחה, וביניהם גם אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, שהחליטה לענוד דש לכבודה של המלכה, אותה כינתה "האישה והאגדה" 'ושיתפה את עוקביה במחווה המרגשת.
רק לפני שלושה שבועות, הפתיעה אשת התקשורת בעזיבתה את רדיו 103 לטובת ג'וב חדש ברדיו ynet, בתכנית בימי חמישי בערב יחד עם רענן שקד. לבשורה של עזיבתה הוסיפה כמה ימים לפני כן טיזינג כאשר התחייבה ל-"הפתעות בקרוב מאוד".
 
ג'ודי מוזס במחווה לאוקראינה במלחמתה ברוסיה. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה