תקשורת ומדיה

ג'סטין ביבר לא יגיע להופיע בישראל, הודעה רשמית תימסר מחר

בתקשורת הדרום אפריקאית מדווחים כי ההופעה של ג'סטין ביבר שהייתה אמורה להתרחש שם בקרוב בוטלה, התחנה הבאה של בסבב של ביבר היא ישראל, וכעת ברור לכולם - ישראל היא הביטול הבא
מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום פייסבוק/ ג'סטין ביבר)
חדשות עצובות למעריצי ג'סטין ביבר בישראל. ההופעה של הכוכב הקנדי שהייתה אמורה להתקיים באוקטובר בפארק הירקון בוטלה. למעשה כבר לפני שבועיים הודיע ביבר כי הוא לוקח הפסקה מסיבוב ההופעות העולמי שלו. ביבר הודיע היום (חמישי) על ביטול ההופעות בדרום אפריקה ולפי מקורבים מחר תגיע ההודעה הרשמית בנוגע לביטול ההופעה בישראל.
כזכור, לפני כשבועיים נחשף שהפקת המופע פנתה לספקים והודיעה להם על עצירת העבודה של המופעה בארץ. מנגד בחברת ההפקה סרבו להתייחס לשמועות והוציאו הודעה לתקשורת הישראלית לפיה ההופעה בישראל מתקיימת מתוכנן. רק לאחר כמה שעות הודו שעתיד ההופעה בפארק הירקון מוטל בספק. יש לציין שגם ברגעים אלה טרם הגיעה הודעה רשמית בנוגע לביטול ההופעה של ביבר.
 
כזכור הזמר ג'סטין ביבר הופיע  לאחרונה בהלסינקי, בירת פינלנד אל מול 20,000 צופים, כחלק מסיבוב הופעות במסגרתו היה אמור להופיע גם בישראל, מופע ראשון מאז שהחלים מהשיתוק שמנע ממנו להופיע. אלא, שבמהלך המופע תועד ביבר כאשר הוא מבצע מה שנראה כמו מועל יד ומתחיל לצעוד במה שנראה לכאורה כמו מחוות ה-'זיג הייל' של המפלגה הנאצית. התיעודים הגיעו לידיהם של הקהילות היהודיות באירופה שדורשות כעת הסברים מהפקתו של הזמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה