תקשורת ומדיה

משפחת גולדין נגד גנץ: "חוצפה וניתוק, הפקרת בשדה הקרב"

בני גנץ פנה בנאום שלו לחברה הערבית שהוא היחיד שיכול להביא לאחדות בעם. משפחתו של הדר גולדין זעמה בתגובה: "צריך מידה רבה של חוצפה וניתוק מהמציאות לצאת בקמפיין שקורא לאזרחי ישראל ללכת אחריך, אחרי שהפקרת בשדה הקרב את אורון שאול והדר גולדין שהלכו אחריך"
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בני גנץ ערך היום (שלישי) נאום בו דיבר בין היתר על המטרות שלו בבחירות הקרובות, על כך שהוא רוצה לרוץ לראשות הממשלה, ושהוא מתכוון להרכיב ממשלת אחדות יציבה וממלכתית שאינה נשענת על הקצוות.
כחלק פנה גנץ לאנשים מהחברה הערבים ואמר כי "יש שלוש אפשרויות: או שביבי ירכיב ממשלה קיצונית וכהניסטית שתחריב את הדמוקרטיה הישראלית כפי שאנו מכירים אותה. או שנלך לבחירות נוספות, שימשיכו לקרוע את העם. או שאני ארכיב ממשלת אחדות יציבה וממלכתית שתדע להתמודד עם אתגרי הביטחון בכל הזירות הקרובות והרחוקות".
גנץ הוסיף כי "בבחירות הקרובות - האפשרות היחידה להנהגה שתצליח לבצע חבירות פוליטיות הכרחיות - היא המחנה הממלכתי. האפשרות היחידה לממשלה שבה המרכז יכתיב את הטון והקצוות יתיישרו - היא המחנה הממלכתי. אין עוד אפשרות".
 
משפחתו של הדר גולדין אמרה בתגובה לדברים של בני גנץ כי "צריך מידה רבה של חוצפה וניתוק מהמציאות לצאת בקמפיין שקורא לאזרחי ישראל ללכת אחריך, אחרי שהפקרת בשדה הקרב את אורון שאול והדר גולדין שהלכו אחריך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה