תקשורת ומדיה

אנה ארונוב חושפת: "אני בחרדה, זה מאוד מאתגר"

אנה ארונוב חשפה על החזרה של הילדים שלה: "למדתי שאני לא שופטת יותר אף אחד, על שום דבר" והזוגיות: "זה מאוד מאתגר, המאזן כוחות בבית השתנה"
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום יח"צ)
אנה ארונוב, הרקדנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים", הגיעה הבוקר (שלישי) יחד עם השחקנית והדוגמנית ניבר מדר, לצילומים לקמפיין ההלבשה התחתונה והפיג'מות של רשת "אינטימה", שם סיפרה למגזין 'TMI' על כניסתו של בנה לגן, מה השתנה בה מאז שהפכה להיות אמא ומה השתנה במערכת היחסים עם בעלה אייל אלגבי מאז שהפכו להורים.
כשנשאלה על חזרת בנה ללימודים אמרה ארונוב: "בפנים היה משהו אחר לגמרי. אני מניחה שככה אולי ארגיש בעוד כמה שנים. כרגע אדם רק נכנס לגן ואני מדברת איתך אבל בעצם בפנים כולי בדאגה וחרדה האם טוב לילד שלי בגן. זו הדרך, כולם עוברים את זה ואני במנטרה של כולם מתרגלים, גם הוא יתרגל ואני ממש אנסה לשחרר היום".
על מה גילתה על עצמה מאז שהפכה לאמא אמרה: "למדתי שאני לא שופטת יותר אף אחד, על שום דבר. לפני שאת הופכת להיות אמא, היו לי כל מיני 'למה הוא לא עושה ככה? ואני אעשה ככה'. פתאום הדבר האמיתי מגיע ואני מבינה שאין לי שום זכות, בשום סיטואציה, לשפוט אף אחד או אף הורה. זה מקרין לחיים עצמם. משהו בשיפוטיות של כל אדם וכל תגובתו או התנהגותו, זה יותר לא רלוונטי עבורי". 
 
על איך היחסים שלה ושל אייל השתנו מאז שהפכו להורים סיפרה: "אין לנו יחסים, אין לנו זמן. סתם (צוחקת). זה מאוד מאתגר, המאזן כוחות בבית השתנה. יש את אדם ויש עניין של 'אתה אוסף, אני מרדימה'. הכל נורא לוגיסטי ואנחנו משתדלים בתוך כל הטירוף הזה למצוא רגעים קטנים של עצמנו אחרי שהוא נרדם, לפתוח בקבוק יין, לאכול ארוחת ערב ולדבר על איך עבר היום. לא כל יום זה מצליח אבל אנחנו נלחמים על הביחד שלנו מאוד וזו עבודה לא פשוטה בכלל". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה