תקשורת ומדיה

הסוס המותש התמוטט ברחוב והוכה בידי נהג הכרכרה

סוס כרכרה מותש התמוטט במהלך שעת העומס בערב במנהטן אתמול. בעודו שוכב הנהג שלו היכה בו שוב ושוב וצעק עליו לקום. עוברי אורח העירו לו. הסוס התעלף בשדרה ה-9 ושכב יותר משעה ללא טיפול וטרינרי. שוטרי היחידה הרכובה של ניו יורק הגיעה ועזרה לסוס
מערכת ice | 
הסוס שהתמוטט במנהטן
סוס כרכרה ניו יורקי התמוטט ונשכב באמצע הרחוב במהלך שעת העומס בערב במנהטן אתמול (רביעי). הוא שכב על האספלט בזמן שהעגלון שלו היכה אותו וצעק עליו. ברכי הסוס מתכופפות בצילומי וידאו כשהנהג מטלטל את המושכות ומטיח את הסוס בניסיון לגרום לו לעמוד.
זה קרה בשדרה ה-9 על רחוב 45 מערב, בסביבות השעה 17:00. השדרה היתה עמוסה והיה חם. "קום! קום! קום! קדימה, קום", ציווה הנהג המתוסכל בעוד התנועה מתעכבת. הצופים היו מוטרדים מההלקאות. "מה אם הייתי סוטר לך ככה, אחי?" שאל עובר אורח מודאג. "תפסיק לסטור לו", נשמעה אישה אחרת מתחננת.
"אני מנסה להרים אותו, בסדר," אמר הנהג, בעודו מצליף בסוס עם המושכות פעמיים. לאחר מכן נשכב הסוס המדוכדך על צידו והניח את ראשו על הרחוב כשהנהג הסיר את מרכבתו בעזרת הולך רגל. לאחר מכן הגיעה קבוצת שוטרים שצולמה כשהם שוטפים את הסוס במים, ולבסוף מקימים אותו על רגליו לאחר יותר משעה, על פי סרטון ועדים. לאחר מכן, היחידה הרכובה של משטרת ניו יורק העבירה את החיה למקום לא ידוע לקבלת טיפול, על פי המשטרה.
"ראיתי את הסוס מתמוטט. ברור שהוא היה מתת תזונה, מיובש, רעב. הבחור התחיל להצליף בסוס שלו ואמר לו לקום בחזרה במקום לתת לו מים", סיפר נהג Uber Eats, קלווין גונזלס, בן 25, ל"פוסט".
"אמרתי לו, 'יו, תפסיק להצליף בו, תן לו מים. זה סוס, לא מכונה'... זה ממש עצוב, בנאדם. אתה יכול לראות שהסוס לא טופל. אתה יכול לראות שהוא ניצל את הסוס הזה. הסוס היה רעב, הוא היה צמא. אפשר לראות שהסוס התמוטט מהצמא". הסוס "ניסה לקום בערך 10 פעמים והוא המשיך להתמוטט", לפני שהמשטרה העלתה לו "אדרנלין בישבן", אמר גונזלס.
"הוא הפיל את המים כי הוא היה כל כך מבולבל. הוא יצא מזה. הוא ליקק את המים מהרצפה כי הוא היה כל כך צמא. ל[נהג] לא היה אכפת. לא היה אכפת לו. הוא רק רצה להחזיר את הסוס שלו כדי שיוכל להרוויח יותר כסף", טען העד. עדה אחרת אמרה ל"פוסט" שהסוס דימם מהברך ותיירת במקום אמרה שהיא מאמינה שהסוס סבל מתשישות חום.
"אמרתי להם שהם לא צריכים לנסות להרים את הסוס בכוח. זה בדיוק כמו אדם שאתה מחכה ודואג שהוא יתגבר על זה", אמרה קאתי גארפילד, בת 75, שציינה שהיא גדלה עם סוסים.
"הוא פחד להוריד את הרסן מהסוס כי הוא פחד שהוא לא ישלוט בו ברגע שהוא יקום. הוא לא ידע דבר על סוסים", אמרה על הנהג. "הוא ניסה לשתות מים. הצלחתי לשכנע את הנהג להסיר את הביט מהרסן. זה קשה לשתות כשיש לך חתיכת מתכת גדולה בפה", היא אמרה.
"כמה עוד מקרים כאלה אנחנו צריכים? ברור שזו התעללות בבעלי חיים וחייבים לעצור את זה", אמרה מנכ"לית ניו יורקים לרחובות נקיים, ראויים למגורים ובטוחים, אדיטה בירנקרנט, בהצהרה.
נתן סמל, בן 52, עו"ד מצביעים למען זכויות בעלי חיים, הסכים עם NYCLASS כי מחוקקים בעיר צריכים להחליף כרכרות רתומות לסוסים בכלי רכב אלקטרוניים, הצעה הנבדקת כעת במועצת העיר.
"הגיע הזמן שנחליף את הסוסים בטכנולוגיה מודרנית", אמר לפוסט. "העיר יכולה לספק יתרונות טובים יותר לסוסים ולנהגים. הסוסים האלה סובלים כבר שנים. אין שום דבר רומנטי בלראות סוס נלחם על חייו מונח על האדמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה