תקשורת ומדיה

הסוהרת הנאנסת: "המערכת ידעה והפכה אותי לנערת ליווי למחבל"

בראיון בחדשות 12 מספרת (בשם בדוי ובהסתרה) סוהרת נוספת על אונס חוזר שעברה בזמן שירותה בכלא גלבוע: "המערכת נתנה לי להבין שזו אשמתי"
מערכת ice |  1
כלא אילוסטרציה (צילום unsplash)
ממדי פרשת הסרסור בסוהרות מתחילים להתברר. בשבוע שעבר הוחמרו האישומים מול מוחמד עטאללה, האסיר הביטחוני המרכזי בפרשה, אבל כעת מתפרסמים פרטים על אסיר נוסף שאנס לכאורה חיילות. בראיון שפורם עם הסוהרת לשעבר הילה (שם בדוי) בחדשות 12, היא שיתפה ברעד פרטים מתקופת הישרות שלה בכלא גלבוע לפני כ-7 שנים. 
"היום אני מרגישה שבגיל 19 נכנסתי לכלא. כלא שבו ניתן למחבל שרצח אישה ועשה שורת פיגועים נגד מדינת ישראל רשות לפגוע, לתקוף ולאנוס את החיילות שבאות לשרת למען מדינת ישראל - במצב הזה הוא שולט, הוא המפקד".

הילה מתארת את הפעם הראשונה שבה נאנסה. "ע' (האסיר הבטחוני)סגר את הדלת של האסירים. הוא בעצם סגר אותי בין השערים במקום שאין בו מצלמות, במקום שאף אחד לא יכול לראות מה מתרחש, רק אני והוא. הוא פשוט התקרב גם אליי והוריד את החלק התחתון של המכנסיים ואנס אותי למספר דקות. אני קופאת, אני לא מדברת", אמרה בבכי. בכל הזמן הזה הוא אחז את שתי הידיים שלי, אז הוא פשוט שחרר לי את הידיים ואני זוכרת שברחתי לעמדה של הזקיפים, מהר סידרתי את עצמי ופשוט נעתקה נשימתי. אני זוכרת שפשוט פתחתי לקצינים במצב שאני ממש מבועתת".
למרבה הזוועה, זו לא הייתה הפעם היחידה שהמקרה הזה קרה.  ע' אנס אותה שוב ושוב. "המערכת הפכה אותי לנערת ליווי ונתנה לי את התחושה במשך כל כך הרבה שנים שאני אשמה, שאני זו שפתחתי לו את הדלת, שזה הכול אני". " אמרה הילה. "אני רק רוצה לטפל בנפש שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי נבין ? אנחנו מול עקרבים . עקרב לא צריך סיבה בשביל לעקוץ .ערבים - זה האופי שלהם . ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה.
    סגור