תקשורת ומדיה

סערת גל"צ: היועמ"שית סופגת ביקורת מכיוון לא צפוי

עיתנואי הבידור רז שכניק צייץ בביקורת על ההחלטה לדחות את מינוי אור צלקובניק למפקד גל"צ ורמז על שיקול פוליטי
מערכת ice | 
רז שכניק (צילום יח"צ)
כעס גדול עוררה ההחלטה של היועצת המשפטית לממשלה, לדחות את מינוי של אור צלקובניק למפקד גלי צהל, כפי שנקבע בוועדת איתור ובמקום זאת לשמר את גלית אלטשטיין, המינוי הזמני שבוצע ע"י שר הביטחון גנץ. לטענתה של מיהרה, המינוי הקבוע לתפקיד כמו מפקד גל"צ חייב להתרחש אחרי הבחירות בממשלה החדשה.

הדברים מטבעם עורר סערה. בין המבקרים היה כמובן יעקוב ברדוגו, שפוטר מגלי צה"ל בתחילת השנה וכתב "מדוע מדוע גלית אלטשטיין ממשיכה לאחוז בהגה מפקדת גל״צ לאחר שנקבע שאינה כשירה לכך?", ברמז למינוי פוליטי של גנץ ותפיסת צד פוליטי של היועמ"שית. אבל כעת מצטרף אליו ותומך בו גם גורם מפתיע - עיתונאי הבידור של ידיעות אחרונות רז שכניק.
בציוץ שהעלה רושם שכניק: "אור צלקובניק נבחר על ידי ועדת איתור למפקד הבא של גלי צה״ל, על סמך קריטריונים מקצועיים מובהקים. מגיעה היועמ״שית ומשאירה בגל״צ מינוי זמני מטעם שר (בני גנץ) רק כי באופק בחירות, שממילא אין קשר ביניהן להחלטה המקצועית שנלקחה". לאחר מכן הוסיף גילוי נאות, "אני מגיש תוכנית ב-103, אותה הצעיד צלקובניק".גלית אלטשטין מונתה באוגוסט 2021 ע"י כמינוי זמני למפקדת גל"צ, לאחר פרישתו של המפקד הקודם שמעון אלקבץ. כעת עם החלטת מיהרה, נדמה שהזמני יימשך לעוד הרבה זמן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה