תקשורת ומדיה

גיא מרוז קורא להסכם עם חמאס: "אומץ לב"

העיתונאי גיא מרוז קורא להפוך את השיחות עם חמאס לרשמיות ולנסות להגיע להודנא ארוכה, וזאת לאחר הפסקת האש במבצע עלות השחר: "איפה האיש האישה עם אומץ לב לעשות את זה"
מערכת ice |  4
גיא מרוז (צילום תומר נויברג פלאש 90)
העיתונאי גיא מרוז, מתייחס היום (שני) להפסקת האש עם הג'יהאד האסלאמי במבצע "עלות השחר", ואומר כי הגיע הזמן להודנא ארוכה עם פלגי הטרור ברצועה, ואף החמיא לראש הממשלה יאיר לפיד בניהול המבצע.
דבריו של מרוז מגיעים בעקבות הפסקת האש שהוכרזה לאחר שלושה ימי לחימה בין ישראל ובין ארגון הג'יהאד האסלאמי. הפסקת האש נכנסה לתוקפה באופן רשמי אתמול בשעה 23:30, כאשר קצת אחרי מועד זה שוגרו מספר רקטות נוספות לעבר שטח יישובי העוטף, ובהתאם בוצעו תקיפות נוספות של צה"ל ברצועה. נצירת האש, הגיעה לאחר מאמצי תיווך מצריים, כשלפי הפרסומים האחרונים הבטיחו לארגון הג'יהאד האסלאמי הבטחה כי יפעלו לשחרורם של שני עצורים, בהם בסאם אל סעדי מי שנחשב לראש הארגון בצפון השומרון, ומעצרו לפני כשבוע היה זה שהוביל לאיום ירי הנ"ט, ותחילת ההסלמה הנוכחית.
לדברי העיתונאי, יש לפרגן לראש הממשלה יאיר לפיד: "מאוד שמח בשביל לפיד. האיש רוצה לעשות טוב בניגוד להרבה אחרים", כתב מרוז בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף: לא שמח עבור כל מי שגר באזור - יהודים ערבים פלשתינים - הדרך הזו לא מובילה לשום דבר חוץ מעוד מלחמה".
הפתרון לדבריו נעוץ בשיחות עם חמאס - הארגון המוביל ברצועה: "מדברים עם חמאס כבר כל כך הרבה שנים - איפה האיש האישה עם אומץ לב לעשות את זה רשמי ולנסות רק לנסות להגיע לפחות להודנא ארוכה?", סיים בשאלה.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גיא מרוז
    סטריקו 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בדעתך גיא.לדבר ורק לדבר עם החמס אין פתרון אחר לסיכסוך.
    סגור
  • 3.
    אוי,התמימות
    משה 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי כבר יבינו (בשמאל הסהרורי)שאי אפשר לסמוך על הצד שמנגד?.....
    סגור
  • 2.
    ימות המשיח!!!
    eliya 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשרי המאמין....על חרבך תחייה,,זה מה שהם מבינים!!!
    סגור
  • 1.
    ימות המשיח!!!
    eliya 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשרי המאמין....על חרבך תחייה,,זה מה שהם מבינים!!!
    סגור