תקשורת ומדיה

רן דנקר על ההתמודדות: "סיטואציה קשה, יש פגיעה נפשית"

רן דנקר התייחס למצבע "עלות השחר" והתייחס למצב הקשה שמתמודדים אזרחי ישראל: "שולח חיבוק לתושבי הדרום. מקווה שהסבב הזה יעבור מהר ובכמה שפחות נפגעים". וגם: הטיפים למתמודדים עם הלחץ והחרדות
מערכת ice |  1
רן דנקר (צילום אור דנון)
מבצע "עלות השחר" החל בסוף השבוע האחרון כאשר צה"ל תקף את בכירי הג'האד האיסלאמי בעזה בעקבות האיומים הקונקרטיים על תושבי עוטף עזה בירי נ"ט מדויק והעוצר שזה הביא לתושבי העוטף.
רן דנקר, העלה היום (ראשון) סטורים לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מתייחס למבצע ולמצב הלא קל שעובר על תושבי ישראל בכלל ותושבי הדרום בפרט: "אני רוצה לשלוח מכאן חיבוק חזק לכל תושבי הדרום ששוב נמצאים בסיטואציה קשה. אני מקווה שהסבב הזה יעבור מהר ובכמה שפחות נפגעים".
דנקר המשיך: "אני גם יודע שכנראה זאת לא הפעם האחרונה כי המציאות מורכבת מאוד. אני גם יודע שהפגיעה הנפשית כן נעשית. אני מקווה שיש לכם עם מי להתחבק, להסתכל בעיניים ולעבור יחד את הימים הקשים האלה. הלוואי ונחזור לשמוח יחד בקרוב מאוד".
 
לסיכום נתן הזמר כמה טיפים: "כמה דברים שלי עוזרים אולי יעזרו גם לכם: לדבר עם המשפחה הקרובה והרחוקה, לשמוע מוסיקה שעושה נעים, חפשו מוסיקה חדשה הופעות ותכנונים לעתיד. נשימות, להתעדכן אבל לא להיות על החדשות כל היום (זה קשה אני יודע)".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רן דנקנר איפה אתה חי
    אזרח שמרגיש שאתה מופ 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רן תמשיך עם הבעל שלך שזה דבר פסיכי התעוררתה מה נראה לך שזה יומן של איזה סרט אתה רוצה להנות מכל העולמות מה שהיה בינים חלף מהעולם חפש משהו אחר שעשוע אחר ניניט לא צריכה אותך פתאום גילתה שהיא יפה מרוקאית ואשכנזי זה הזוי היה הזוי והיה הזוי
    סגור