תקשורת ומדיה

דובר צה"ל על יאיר לפיד: "ראש הממשלה של כ-ו-ל-ם"

אבי בניהו, דובר צהל לשעבר, שיבח את לפיד על הבחירה לקצר את חופשתו בעקבות צום תשעה באב
מערכת ice |  1
אבי בניהו (צילום מרים אלסטר פלאש 90)

רה"מ יאיר לפיד עורר השבוע ביקורת כשנחשף שהחופשה המשפחתית בצפון הארץ, שאליה הוא מתוכנן לצאת בסוף השבוע הקרוב, תיפול על צום תשעה באב שיחל במוצאי שבת הקרובים עד יום ראשון. כעס הופנה כלפיו מצד שומרי הדת והמסורת, בטענה שראש ממשלת ישראל לא אמור לנפוש ביום האבל על חורבן שני בתי המקדש.

היום, בעקבות הביקורת, הסכים לפיד לקצר את חופשתו והצהיר כי יחזור לביתו עד מוצאי שבת, כניסת הצום. דובר צה"ל לשעבר שלאחרונה ביקר בחריפות את יו"ר האופוזיציה נתניהו ואת התנהלות המשטרה, הגיב הפעם בציוץ מפרגן. 
 



"ראש ממשלת ישראל הוא תפקיד יצוגי ומרגע שנבחר לתפקידו הוא ראש ממשלה של כ ו ל ם. גם בעת חופשה. במדינת היהודים רה״מ ,גם אם חילוני, לא יאכל חמץ בפרהסיה, לא יאכל בכיפור בציבור, לא ינפוש בט׳ באב. גם בחופשתו הוא מוקף ב-40 איש ויותר שחלקם דתיים. לא יפגע ברגשותיו של איש. טוב שביטל." כך כותב בניהו
 



ציוץ תומך נוסף בלפיד נרשם לפני מספר ימים מכיוון איש היח"צ רני רהב. רהב הגיב על איומי הרצח כנגד לפיד ואשתו וכתב אז "יימח שמכם לכתוב כך כנגד ראש ממשלה מכהן וכנגד רעייתו ליהיא לפיד. רצח אחד לא הספיק לכם!!!". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרזנטור יהיר לפיד מצליח עם קול סמכותי להגיד כלום
    ארנון תל-אביבי 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד יציאה מוטרפת של הפרזנטור יהיר לפיד . על תומך טרוריסטים שחטף התקף לב בזמן "אקט" עם "אשת מקצוע" ברח' סנהדרין בבאר-שבע. לפיד הספיד את סעיד אלחרומי - "נפל בקרב" . ה"נפל בקרב" לא רצה שימצאו אותו בביתה של "אשת המקצוע" לכן ביטל את המד"א שהזמינה . "ה"נפל בקרב" הלך בקושי למכוניתו , עשה תאונה עצמית ומת 9/2021
    סגור