תקשורת ומדיה

דובר צה"ל: "הסרסור בסוהרות? לא מבין את התנהלות הרמטכ"ל"

אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר, יוצא כנגד התנהלות הצבא בעקבות פרשת "הסרסור בסוהרות"

מערכת ice |  2
אבי בניהו (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
פרשת "הסרסור בסוהרות"  בכלא גלבוע ממשיכה להסעיר את המדינה. ב"מאקו" נחשפו עדויות קשות של חיילות שנוצלו לטובת סיפוק מיני של אסירים בטחוניים. "מי שחשבתי שאמורים לשמור עליי דאגו שאשאר איתו לבד, בניגוד לנהלים הברורים. זאת, בכדי שיוכל לפגוע בי באכזריות ולהתעלל בי מינית שוב ושוב, ולא רק בי, גם בעוד חיילות סוהרות רבות. הפכתי לשפחת המין הפרטית שלו".
הבוקר מצייץ בהקשר לפרשה אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר, ולא חוסך את שבטו בביקורת חדה על התנהלות קודקודי הצבא. "אני לא מבין את הרמטכ״ל וראש אכ״א. מדובר בחיילות שלהם, שגוייסו מתוקף חוק שרות ביטחון והוצבו ע״י צה״ל ב״יחידה מחוץ לסד״כ״ (ככה קוראים לזה) בשב״ס. אף אחד לא שאל אותן. וזה נכון שאם יפנו את כלל החיילות משב״ס עד לקבלת הבהרות לעדויות המזעזעות זה סוג של לקיחת אחריות - אבל זה באחריותם.".
זו לא הפעם הראשונה שבניהו תוקף בטוויטר את האנשים הבכירים ביותר, אבל מדובר במקרה מעניין במיוחד וביציאה כנגד האלופים שאיתם עבד בתפקידו הבולט ביותר. העיתנואי יואב לימור הגיב לו "עזוב, אבי, הם בורטיגו מוחלט. אחר כך הצבא מתפלא למה יש ירידה באמון הציבור בו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הזוועות התרחשו שם בימי הדגנרלים ה'פרוגרסיביים'
    מכלוף 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    'רמטכ"ל המספריים' הדגנרל איזנקוט וראשי אכ"א הדגנרלים ברביבאי ואלמוז (שהיה קודם 'קול הרע"מ מאל-קריה', בעברית מהונדסת 'דובר Zה"ל'). איזנקוט דאג יותר למחבלים-ממין-נקבה שדקרו יהודים בסכינים ובמספריים מאשר לחיילות שתחת פיקודו. ברביבאי ואלמוז שיקרו ללא הפסקה - ומשקרים עד היום.
    סגור
  • 1.
    גנץ שר האי-בטחון הפך אילם? עסוק כל היום בספינים בתקשורת (ל"ת)
    איתן 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור