תקשורת ומדיה

עמית סגל עוקץ: "הם אינם קדושים כפי שנדמה להם"

לאחר מתקפות שחטף הריאיון המדובר עם משה סעדה, עמית סגל מביא עוד בכיר לשעבר שתוקף את המערכת. "אם הם לא רוצים שישוו אותם ל"מנאייכ", אולי הגיע הזמן שיעשו קצת חוק וסדר"
מערכת ice |  5
עמית סגל (צילום הדס פרוש פלאש 90)
העיתונאי הבכיר עמית סגל רשם השבוע הישג משמעותי כאשר הביא לריאיון את סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, שחשף רקב עמוק במערכת המשפט ובמשטרה בזמן כהונתם של שי ניצן כפרקליט המדינה, ורוני אלשיך כמפכ"ל. 
בטורו השבועי במוסף לשבת של ידיעות אחרונות, סגל משיב למתקפות שהגיעו על הריאיון שלו עם סעדה. סגל מביא את דבריו של המשנה ליועמ"ש לשעבר רז נזרי, שפרש לאחרונה, וביקר את מערכת המשפט בריאיון עם טובה צימוקי בידיעות אחרונות. "אם לא היה למערכת כל כך קשה להודות בטעויות, לא היה כל כך קל להאשים אותנו בשחיתויות", אמר נזרי. "חיוני שנפנים יותר שאלת הצדק לא מונחת תמיד על ראשנו, שחלקים מהביקורת קנינו ביושר. חובה עלינו להחדיר בליבו ובראשו של כל משפטן, שלא די לחשוב שאנחנו בסדר, שהביקורות אינטרסנטיות, שלא די לשכנע את המשוכנעים בתוך תיבת תהודה פנימית ולקוות שהכלבים ינבחו ושיירת שלטון החוק תעבור".

עמית סגל הביא את הדברים וכתב, "נזרי רמז בעדינות לחבריו במשרד המשפטים שהם אינם כה קדושים ומושלמים כפי שנדמה להם. עם הדברים של המשנה הפורש ליועמ"שית קשה יותר להתמודד מאשר עם ההאשמות של הסגן הפורש של מנהלת מח"ש. גלי בהרב מיארה ועמית איסמן, היועצת והפרקליט, שמרו גם השבוע על זכות השתיקה. מתבקש שאחרי חודשים של דממה יגלו, בפעם הראשונה, סימני חיים. אם הם לא רוצים שישוו אותם ל"מנאייכ", אולי הגיע הזמן שיעשו קצת חוק וסדר."
 
כזכור, ביום שני ושלישי השבוע שודר בחדשות 12 הריאיון עם משה סעדה, בו טען בין היתר שהמפכ"ל דאז רוני אלשיך פעל להחליש את מח"ש ואמר ש-"יש לי ניסיון בפירוק ארגונים עוינים", בעוד פרקליט המדינה הציע לסעדה מגוון תפקידים או פרישה מכובדת, בתמורה לכך שלא יחשוף את המתרחש תחת פרקליטות המדינה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    השופר של מושחתניהו
    יוסי 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמיד מוצא כתבות שקריות לפני הבחירות כמו הפריצה לפלאפון של גנץ
    סגור
  • 4.
    נראה שאלשייך התנהל כמו מאפיונר מול מנדלבליט וסחט אותו.. (ל"ת)
    איתן 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 3.
    חה חה חה: עמית סגל כועס כי נתפס בלי תחתונים
    צ'יפרוט 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 7
    "במקרה" הראיון הוא בתקופת בחירות... "במקרה" יש דיבורים על ריצה של סעדה במפלגת ימין... "במקרה" עמית סגל משרת כל חייו בתקשורת את הביביזם. די... נו. אנשים לא מטומטמים.
    סגור
  • 2.
    מי יעצור אותם
    אליפז התימני 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מושחתים, מושחתים . כל אנשי הפרקליטות מגדולם ועד קטנם . שוטרים ופרקליטים
    סגור
  • 1.
    רוסיה ופוטין פשוט חלאות ועבריינים
    פיני 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה קרה לנו נהיינו יותר גרועים מהביוב הרוסי
    סגור