תקשורת ומדיה

הלם ביפן: ראש הממשלה לשעבר נורה למוות במהלך נאום

שינזו אבה, ששימש כראש ממשלת ארץ השמש העולה עד לפני כשנתיים, נורה בגבו במהלך נאום בעיר נארה, כאשר לאחר מספר שעות נקבע מותו. המשטרה הצליחה לתפוס את היורה שלא ניסה לברוח
מערכת ice | 
שינזו אבה (צילום אינסטגרם)
הלם ביפן, כאשר ראש הממשלה לשעבר, שינזו אבה, נורה למוות במהלך נאום באירוע בעיר נארה. על פי הדיווחים האחרונים במדינה, אבה הגיע לבית החולים במצב של "דום לב-ריאה", מונח המשמש לעתים קרובות לפני אישור מוות רשמי בארץ השמש העולה, אך לאחר מספר שעות של מאבקים על חייו, לרופאים לא נותרה ברירה אלא לקבוע את מותו. 
אבה, ששימש כראש ממשלת יפן שמונה שנים בין 2012 ל-2020 נורה פעמיים, כאשר הירייה השנייה פגעה בגבו, וגרמה לו ליפול על הקרקע. על פי הדיווחים, במשטרה הצליחו לזהות את היורה, שנעצר. 
"ראש הממשלה לשעבר אבה נורה בסביבות השעה 11:30 שעון מקומי בנארה. אדם אחד, ככל הנראה היורה, נלקח למעצר. מצבו של ראש הממשלה לשעבר אבה אינו ידוע כרגע", כך אמר מזכיר הממשלה הראשי, הירוקאזו מאטסונו לתקשורת המקומית. "תהא הסיבה אשר תהיה, מעשה ברברי שכזה לעולם לא ניתן לסבול, ואנו מגנים אותו בחריפות".
על פי סרטונים שמתפרסמים ברשתות החברתיות, שלא ניתן היה לאמת, ניתן לראות פרמדיקים מצטופפים סביב אבה באמצע רחוב. בסרטונים ניתן לראות שהיורה פספס את אבה בניסיון הראשון, אלא שבניסיון השני בפגע בגבו של אבה, שנפל מיד ארצה כשהוא מדמם. לאחר מכן עצרו האבטחה את התוקף שלא ניסה לברוח.
דיווחים בתקשורת המקומית אומרים כי התוקף הוא כנראה חבר לשעבר בכוח ההגנה העצמית הימית של יפן, המקבילה המקומית של חיל הים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה