תקשורת ומדיה

קייט הדסון העלתה תמונה חושפנית וחטפה ממקור לא צפוי

השחקנית קייט הדסון שיתפה תמונה חשופת חזה באינסטגרם ביום שבת, למורת רוחו של אחיה הגדול ושותפה לפודקאסט, אוליבר, שכנראה שכח שהיא כבר אישה בוגרת והוא לא צריך לשמור על כבודה. מעבר לכך, שניהם מרגישים די בנוח בעירום
מערכת ice | 
קייט הדסון (צילום אינסטגרם)
כוכבת "כמעט מפורסמת", השחקנית קייט הדסון, הצטלמה חשופת חזה באינסטגרם וזכתה לתגובה מביכה מהאח הבכור אוליבר.
בתמונה היא יושבת לשולחן בברכיים מקופלות, פניה כמעט מחוייכות, טלפון נייד בידה האחת וכוס קפה בידה השנייה. נראה כמו רגיל של בוקר שליו, אז מה יוצא דופן? שכחנו לספר שבצילום היא לובשת רק זוג תחתונים שחורים פשוטים, ופלג גופה העליון מופיע טופלס. את החזה שלה מכסה רק שיערה הגולש, כשברקע נראים חלונות ודרכם גגות בתי רעפים להשלמת הפסטורליה.
היא צירפה לצילום אימוג'ים של שמש וכוסות קפה, וקיבלה שבחים מכמה מעריצים מפורסמים, כולל מישל פייפר, פריס הילטון, ג'אנל מונה וסלמה בלייר.

אבל היה מי שלא התלהב: אחיה בן ה-45 (ושותפה לפודקאסט) כתב בדיוק מה הוא מרגיש לגבי התמונה חשופת החזה, והקליד תגובה מהירה בת ארבע אותיות: "לא...".
למרות יותר מ-2,000 לייקים לתגובה, המעריצים לא יכלו שלא להצביע על הצביעות שלו, שכן תמונת הפרופיל של אוליבר הציגה את אחוריו החשופים, בעודו צופה בשקיעה עירום בחיק הטבע.
ככלל, צמד הפודקאסטים "Sibling Revelry" חולקים נוחות בהיותם בעירום (לא ביחד). "זה נובע מגידול במשפחה מאוד פתוחה, בכנות", אמר אוליבר למגזין "פיפל" בשנה שעברה. "עירום מעולם לא היה טאבו. כולנו נולדנו עירומים, וזה כמו שזה", והוסיף: "גם עכשיו עם הילדים שלי, אנחנו רק אנשים עירומים. זה פשוט ככה. אני בהחלט מרגיש בנוח עם זה". הוא נשוי לשחקנית ארין בארטלט מאז 2006 ולזוג יש שלושה ילדים משותפים.
ואילו אחותו קייט אמרה ל-InStyle ב-2019 שהיא מרגישה בנוח עם הגוף שלה ונהנית להיות בעירום. "למען האמת, לא צריך הרבה עד שאסיר את הבגדים שלי", אמר הדסון למגזין. "אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל אני אוהב להיות עירום. תמיד יש!"
קייט התארסה למוזיקאי דני פוג'יקווה בספטמבר 2021 לאחר שיצאה במשך ארבע שנים. יש להם בת בת 3, רני רוז. לשחקנית "איך לאבד בחור ב-10 ימים" יש את הבן ריידר בן ה-18 מנישואיה הקודמים למוזיקאי כריס רובינסון, ואת הבן המשותף בינגהם עם האקס מאט בלאמי.
קייט ואוליבר הם ילדיהם של גולדי הון וביל הדסון. גולדי וביל היו נשואים מ-1976 עד 1982. הון פגש לראשונה את קורט ראסל בעת צילומי הסרט "The One and Only, Genuine, Original Family Band" מ-1968. השניים החלו לצאת בשנת 1983 כאשר צילמו יחד את "Swing Shift". מאז הם ביחד, למרות שהם נשבעו שלעולם לא יתחתנו.
 
"הצלחנו בצורה מושלמת בלי להתחתן", אמר הון בעבר ליום האישה. "אני כבר מרגישה מסורה וזה לא מה שהנישואים אמורים לעשות? אז כל עוד המצב הרגשי שלי במצב של התמסרות, כנות, אכפתיות ואוהבת, אז אנחנו בסדר... גידלנו את הילדים שלנו בצורה מבריקה; הם אנשים יפים. עשינו שם עבודה נהדרת, ולא היינו צריכים להתחתן כדי לעשות את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה