תקשורת ומדיה

ניקול ראידמן בעקבות גל גדות? "הולכת להגשים חלום"

אשת העסקים פרסמה תמונה בה היא לבושה בבגדי וונדר-וומן וכתבה: "חלום שהוצמד לו תאריך הופך למטרה. מטרה שפורקה לצעדים הופכת לתכנית. תוכנית שמגובה בפעולות מגשימה את חלומותיכם"
מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום פייסבוק/ ניקול ראידמן)
אשת העסקים ניקול ראידמן פיזרה היום (שני) רמז גדול מאוד למיליון העוקבים שלה באינסטגרם. ראידמן העלתה תמונה ממה שנראה כמו אזור מצדה בים המלח, כשהיא לבושה בבגדי וונדרוומן. 
"'חלום שהוצמד לו תאריך הופך למטרה. מטרה שפורקה לצעדים הופכת לתכנית. תוכנית שמגובה בפעולות מגשימה את חלומותיכם' – גרג ס. רייד. בקרוב" צייצה ראידמן, "החלום הגדול שלי יתגשם, ואתם תהיו חלק ממנו".
אתמול (ראשון), ראידמן עמדה גם כן בכותרות כשתקפה את חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד: "מר אמסלם, אתה שף נהדר, אני חושבת שהגיע הזמן להחליף מקצוע. למסעדה שלך אתה מוזמן לצרף שותפים מרע"מ וגם חברים מאיראן אם בא לך. יש אנשים טובים שיחליפו אותך בכנסת. תודה על הכל". 
כזכור, לאחר ההצרה על פיזור ההמשלה, הצהירה ראידמן בסטורי באינסטגרם שלה שהיא מכוונת למשכן הכנסת. בסשן שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים שלה, נשאלה האם היא מתכננת להיבחר לכנסת, וענתה, "כן, בהמשך...ואני לא רוצה כלום מהמדינה. משכורת של שקל אחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניקול פי אלף יותר מתאימה מגל גדות (ל"ת)
    וונדר וומן 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור