תקשורת ומדיה

אתר הפורנו הגדול בעולם מסתבך: אלו הסרטונים האסורים שפרסם

המנכ"ל של חברת האם של אתר פורנהאב, התפטר לאחר ההאשמות שעלו שוב, כי לא פעלו כדי להסיר סרטוני קטינים וסרטוני מין ללא הסכמה
מערכת ice |  1
XXX (צילום pexels edit ice)
מנכ"ל חברת המדיה מיינדגיק (MindGeek), חברת האם של אתר הפורנו Pornhub, וסמנכ"ל התפעול שלו התפטרו לאחר תחקיר מזעזע שפרסם הניו-יורקר, בו נחשפו החורים בהנהלת החברה. בין היתר נחשף כי החברה לא הצליחה לשים את ידה בזמן ולהסיר סרטונים של מין ללא הסכמה ומין של קטינים.
התחקיר הנוכחי הוא לא הראשון שמפרסם הניו יורקר על האתר, ומהסיבה הזו, דובר מיננדגיק דאג להגיד למגזין Variety כי החברה מקדמת שינוי התנהלות מאז תחילת השנה. הדובר גם אמר כי המנכ"ל והסמנכ"ל יישארו בעלי מניות בחברה וכי הם מחפשים כעת את המחליפים שלהם.

פורנהאב סופגת כבר זמן רב ביקורת על הימצאותם באתר של סרטונים של קטינים, קורבנות של תקיפה מינית או יחסי מין ללא הסכמה, למרות שיש לה מדיניות שנועדה להגן מפני זה. התחקיר של הניו-יורקר מתאר את חוויותיהן של נשים צעירות שסרטונים בכיכובן פורסמו באתר כשהיו קטינות, ואת הצרות והבירוקרטיה האטומה שנתקלו בהן כשרצו להסיר את אותם הסרטונים.
פורנהאב כבר נתבעה בשנת 2020 תביעה ייצוגית בשם אנשים ונשים שהאתר לא פעל כראוי כדי להוריד סרטונים שלהם ללא הסכמה, ובעקבות כך מאסטרקארד השהתה את אפשרות התשלום דרכה באתר. בנוסף, פורסם מוקדם יותר השנה באתר The Verge שמנחת טלוויזיה לשעבר ניסתה זמן רב להסיר סרטון פוגעני שלה מאתר רק כדי לגלות שהוא עולה שוב ושוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא אתר זה אירגון פשע
    סיסי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא את הם אנשים רעים מחבלים
    סגור