תקשורת ומדיה

גדעון לוי תוקף את השמאל: "יותר דורסני ממחנה הימין"

בראיון לאראל סג"ל, טען עיתונאי 'הארץ' הוותיק: "נתניהו מצעיד אותם ונותן להם משמעות לחייהם, הוא עושה מהם שוב לוחמי חופש, צ'ה גווארות שמסתערים עם הבנדנות על בלפור, הוא נותן להם תוכן שמכסה על הריק המוחלט, המנהיגותי והרעיוני שהיה קודם, הוא גם מאחד אותם מאוד"
מערכת ice |  2
גדעון לוי (צילום תומר נויברג פלאש 90)
ראיון מעניין במיוחד אמש (שלישי) באולפן ערוץ 14, כאשר עיתונאי 'הארץ' הוותיק גדעון לוי התארח אצל אראל סג"ל והשניים התייחסו לחקירה של עדי המדינה במשפט נתניהו והתמיכה של מחנה השמאל בכל האמצעים שיביאו להרשעתו של ראש האופוזיציה.
לוי פנה לאראל סג"ל המראיין ואמר לו: "מה שצריך להפיק מזה, הוא להבין שמחנה השמאל הציוני הוא אולי אפילו עוד יותר דורסני ופחות סובלני מהמחנה שלכם", סג"ל השיב לו: "די נו, אתה יודע שזה נכון".
 
"רואים מה קורה במשפט, אנחנו רואים התנהלות ואין לי שום חיבה לניר חפץ, אבל אתה רואה שהמטרה מקדשת את האמצעים, למה? ביבי זה התחליף לתסכול הזה?", לוי ענה: "כן, הוא ממלא את הוואקום".

עוד הוסיף העיתונאי מ'הארץ': "הוא מצעיד אותם ונותן להם משמעות לחייהם, הוא עושה מהם שוב לוחמי חופש, צ'ה גווארות שמסתערים עם הבנדנות על בלפור, הוא נותן להם תוכן שמכסה על הריק המוחלט, המנהיגותי והרעיוני שהיה קודם, הוא גם מאחד אותם מאוד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעאכר
    אחד 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מילה אחרת לתאר אותו,פשוט מעאכר
    סגור
  • 1.
    גדעון לוי הרגיש הדורסנות על בשרו, כמו אהרון ברק עכשיו!! (ל"ת)
    איתן 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור