תקשורת ומדיה

אייל גפן חושף: המקרה בארומה? לא קרה באמת

אחרי שעורר סערה בפוסט בפייסבוק על כך שמוכר בארומה לא הצליח לזהות אותו, אייל גפן חושף בראיון לעיתון "המגזין" של מעריב כי המקרה כלל לא קרה 
מערכת ice |  2
אייל גפן (צילום פייסבוק)
הפרסומאי והשחקן לשעבר אייל גפן הטיל פצצה הבוקר (רביעי) כשחשף בראיון לדודי פטימר ב"המגזין" מבית מעריב כי המקרה שאותו תיאר בפוסט שהפך לוויראלי במיוחד - לא היה ולא נברא. 
ב-11 בדצמבר 2021, בשעות הבוקר המוקדמות גפן כתב פוסט בפרופיל הפייסבוק שלו. שם חשף על מקרה שקרה לו לכאורה ונשאל מהמוכר בארומה לשמו וכשענה לו המוכר "הוא מביט, לא מזיז גבה, לא מנדב איזה חתיכת חיוך, מוסר לי את הפתק הלבן ופונה לבא אחרי".
לאחר מכן, גפן כתב על התחושה המביכה שחש כשלא הכירו אותו. בפוסט, גפן השתמש בין היתר באמירות גזעניות, ודימה את העמידה בטור למחנה "בירקנאו". הפוסט גרף מעל ל-800 לייקים, מעל לאלף תגובות ועוד כ-200 שיתופים. בין השיתופים, הדף "סטטוסים מצייצים" שגרם לפיצוץ. 
 
אלא שהבוקר, פטימר שאל את גפן על אותו הפוסט. וגפן חשף כי הדבר לא היה ולא נברא. גפן השיב לשאלת פטימר "מה פתאום? איזה ארומה? חמש שנים לא הייתי שם. הכל המצאה“.
גפן נשאל "לא חששת שפוסט כזה יפגע לך במוניטין?" והשיב כי ”אני לא עושה חשבון לגבי מה השגתי או הפסדתי. אני אומר את מה שבוער בי לומר. לא מעניין אותי מה יגידו. כל מי שמאיים עליי, אני נותן לו את הכתובת של הבית שלי ואומר לו: ’אם אתה גבר, בוא!‘. אני חי במקום, אני האיש הכי קשוב בעולם ואומר מה שאכפת לי. אני נורא מאמין בד־ ברים שאני כותב. שני לקוחות עזבו אותי בגלל מה שכתבתי, למרות שזו המצאה וזה הסיפור“.
כשנשאל על הביקורת על האזכור של בירקנאו?  ענה גפן ”בטח שאני מבין. הצטערתי על זה וכתבתי בפוסט אחרי ש‘אם פגעתי במישהו, אני מתנצל‘“.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בטוח שזה כן קרה !! פשוט רוצה לצאת מזה באלגנטיות (ל"ת)
    בן 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בקיצור, אדם הזוי. הפך עצמו לבדיחה.
    חזי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    11 0
    חמוד, תתעורר... אתה כולה עוד גימלאי. עברו ימי ההייפ והמגניבות.
    סגור