תקשורת ומדיה

עמית סגל בביקורת חריפה: "הטעות האומללה ביותר בתולדות ישראל"

עמית סגל התארח היום בפודקאסט "הון שלטון", שמגיש עמיתו לשעבר נדב פרי. סגל ופרי שוחחו על מספר נושאים, וביניהם הסכסוך הישראלי פלסטיני, סגל אמר: "מדינת ישראל ייבאה חבורת רוצחים בתקווה שהם יביאו שלום. זה נראה כאילו המדינה אז לקחה LSD"
מערכת ice |  9
עמית סגל
הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, עמית סגל, התארח בפודקאסט "הון שלטון" של נדב פרי, בפרק שיצא היום. בשיחה עם מי שהיה קולגה ומתחרה, דיבר סגל על גלי צה"ל, עיתון הארץ, הר הבית וניצל את ההזדמנות לסגור חשבון עם התקשורת הישראלית.
"הבעיה שלי עם הימין", אמר סגל, "היא שהוא היה חותם היום על הסכם לונדון" (הסכם פרס-חוסיין שהעלה אופציה לשליטה ירדנית בפלסטינים). עוד הוסיף "הטעות האומללה ביותר שמדינת ישראל עשתה אי-פעם זה לייבא לכאן חבורה מתועבת של רוצחים  בתקווה שהם יביאו שלום, פתחת אז את העיתון והיה נראה שמדינה שלמה לקחה LSD"

סגל ופרי על אסדת הגז של "דלק קידוחים", 2015 (מתוך הפייסבוק של סגל)
בקשר למצב מחנה הימין כיום אמר סגל: "התנועה הביביסטית לעולם לא תגיע ל-61, גם אם מחר יהיו בחירות", והוסיף כי "בלי התארגנות מחדש ושינוי מוחלט של הקו והטון לא יהיה ראש ממשלה מהליכוד".
על התקשורת בבחירות 2015 אמר סגל: "עבדתי במקום בו כולם התגייסו לטובת מועמד שהם לעולם לא העריכו, ואפילו בזו לו, והכל כדי להפיל את ביבי" סגל תמך בעמיתתו דפנה ליאל: "כתבת שמציגה את הדברים בצורה אובייקטיבית, שאף אחד לא יודע מה דעותיה, רק בגלל זה הורגים אותה והיא חוטפת קריאות 'ביבסטית'"
כזכור, עמית סגל ונדב פרי שירתו יחד ככתבים בגלי צה"ל, לאחר מכן סגל עבר להיות הכת הפוליטי של חדשות ערוץ 2, בעוד פרי התמנה לכתב פוליטי בחדשות ערוץ 10. בנוסף, הם הגישו יחד מ-2006 את התכנית "זוג או פרט" בערוץ הכנסת.
 
סגל חשף כי היה יכול לסנדל את הקמת הממשלה הנוכחית, שנשענת על רע"מ: "בפעם הראשונה שכמעט עלה בידי לפיד ובנט להקים ממשלה, דיברתי עם קלמן ליבסקינד, ושנינו סיכמנו שממשלה עם רע"ם זו חציית כל הקווים, ואז אמרנו 'אולי נכתוב איזה טור ביחד נגד זה" אמר סגל,  "התייעצתי עם אנשים אם לכתוב אותו, ואני אומר לך בהערכה סבירה, שאם היינו כותבים אותו, כנראה לא הייתה קמה ממשלה. נפתלי בנט עצמו אמר לי את זה (שהיא לא תוקם). הוא אמר: 'תקשיבו אם זה מתפרסם אני לא אקים את הממשלה, שתדע'. התלבטתי מאוד אם לכתוב אותו, והחלטתי מאותם טעמים שאני לא אעשה את זה, כי המשמעות של זה הייתה שאני כבר שחקן מעורב. אתה כבר לא יכול לשחק".
ביוני 2015 הודיע פרי על פרישתו מחברת חדשות 10 לטובת הצטרפות כסמנכ"ל רגולציה וקשרי חוץ לחברות "דלק קידוחים" ו"אבנר חיפושי נפט", שבשליטת יצחק תשובה. בנובמבר 2021 התחיל פרי להקליט את הפודקאסט "הון שלטון" בו הוא שוחח כבר עם מספר אנשים וביניהם אסף זמיר, מיקי חיימוביץ', אלדד יניב ומנכ"ל משרד האוצר לשעבר שי באב"ד
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לשיטתך למה ישבת מהצד
    זאב 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה עוד מתגאה בכך? בן אדם מבטיח לבוחר דבר אחד,ועושה בדיוק ההיפך ,איפה היושר ואיפה ההגינות מצידך אייך אפשר לתת לזה לגיטימציה? אתה לא עיתונאי אתה סך הכול שופר ,שופר של בנט ושקד, תתבייש .
    סגור
  • 7.
    תפרו לו?
    בדיהו 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הטועה והפשלונר הסידרתי יש לו עוד מה להלין? עשה טובה שחרר אותנו תפרוש ולא בכבוד
    סגור
  • 6.
    גם אבא שלך ניסה לרצוח... למשפחת סגל זכרון קצר (ל"ת)
    וטי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    ציפיתי ליותר
    ג 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאז שביבי לא ראש ממשלה המעין של סגל התיבש. ולסיום מר סגל הנכבד מעולם לא היתה כל כך גדול כדי להיות היום יוצר קטן. צניעות עוד לא הרגה אף אחד.
    סגור
  • 4.
    אתה לא כזה גדול
    יורם 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 4
    עמית אתה חי באשליה, לבנט הנוכל לא היה שום בעיה להקים את הממשלה הזאת גם אם הכתבה שלך ובכלל אתה קרח מכאן ומכאן כי השמאל שונא אותך ,והימין מסתכל אליך כאיש קטן וחלש אופי שמלקלק את הנוכל בנט, ואני כן מאמין שהימין בראשות נתניהו יקבל יותר מ61, כי יותר ויתר אנשים מכירים בזה שנתניהו הוא אחד בדור, מדינאי דגול, רואה פני עתיד, ועקשן שלוחם עבור בני עמו גם כשהוא סובל מרדיפות אכזריות של המערכת המשפט והתקשרות.
    סגור
  • כל מילה בסלע
    אבי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מילה בסלע
    סגור
  • 3.
    כבן של טרוריסט מורשע,שכפסע בינו לבין רצח חפים מפשע,
    אבבא 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אין לו כל אתיקה לבוא ולדבר על הצד השני.כולו אוויר נפוח,ש שערוץ 12 מפמפם אותו כפרשן אובייקטיבי.אוי לאובייקטיביות שכזו שפניה -ביביסטיות וימניות מתנחבלית טהורה.
    סגור
  • 2.
    פששש.... תראו איזו מכבסת מילים מטורפת של עמיתוש
    תמי גנון 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    האיש הולך סחור סחור ואומר "בלי התארגנות מחדש ושינוי מוחלט של הקו והטון לא יהיה ראש ממשלה מהליכוד". יש דרך פשוטה יותר ומפותלת פחות לומר את זה, נשמה: בלי שביבי ילך הביתה אין שלטון לליכוד. נורא פשוט. אבל לעמיתוש קשה לומר את המובן מאליו. גם בגלל שהוא ביביסט נלהב וגם כי הוא שומר חסד נעורים למי שהאכיל אותו בסקופים עם כפית בתקופת שלטונו. עכשיו אנחנו רואים שבלי ביבי, עמית סגל הוא בסך הכל עוד כתב ממוצע שנאלץ לקושש סיפורים חצי מעניינים במזנון הכנסת. הקסם פג.
    סגור
  • 1.
    רואים לך
    כמה חבל 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה אומר בכתבה שלא כתבת את הטור כי אחרת היית שחקן מעורב. בכך למעשה אתה מודה שאתה בנטיסט! ואתה סופר מעורב. לצערי רואים בשפת גוף שלך את ההערצה הילדותית והעיוורת שאתה רוכש לנוכל מספר אחת במדינה, בנטיטו
    סגור