תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי עקץ את אטילה שומפלבי: כך הגיבו ב-Ynet

אושיית הרשת חשף שיחה בוואטסאפ עם אחד מאנשי הצוות ב-Ynet שקרא לו להתראיין. זרובינסקי שאל: "אטילה מודע לזה?" והתגובה של אתר החדשות הייתה מעניינת
מערכת ice |  1
יבגני זרובינסקי הגיב הבוקר (רביעי) בפוסטים לעליית המחירים של אסם, אחד מאנשי הצוות באולפן Ynet אהב ככל הנראה את הפוסטים וביקש ממנו להיות אחד המרואיינים בפאנל בנושא. אלא שאז, יבגני זרובינסקי שאל שאלה מעניינת ששינתה ככל הנראה את התמונה.
זרובינסקי יצא בסדרה של פוסטים וציוצים על עליית המחירים: "אסם, שמכניסה מיליארדים בשנה, הודיעה על עליית מחירים של עשרות מוצרים שלה. לא מבין מה הבעיה? זכותה, זה שוק חופשי והכל על פי החוק. וזכותנו לא לקנות שום דבר שכתוב עליו אסם ואף להשתין על הלוגו שלהם". 
בהמשך כתב: "לאחרונה פורסם ששופרסל מוכרים מוצרים למגזר החרדי במחיר הרבה יותר נמוך. זה היה נשמע מעין ביקורת כלפי המגזר. כשסופר בבני ברק מקבל הודעה על העלאת מחירים הוא פשוט מפסיק לעבוד עם החברה הזו ומביא חברה מתחרה עד שהם חוזרים בהם וכשהמגזר החרדי רוצה לעשות חרם על חברה כמו אסם-נסטלה אז פשוט אף אחד לא קונה. ועדיין הביקורת תמיד נשמעת כאילו היא כלפי המגזר החרדי. הלוואי והיינו לומדים מהם בכל הקשור לחרם צרכני. אתם אש".
 
הפוסטים עוררו את תשומת הלב של אחד מאנשי הצוות ב-Ynet. זרובינסקי חשף את השיחה שבה אותו איש צוות  פנה אליו במטרה להתראיין מחר בבוקר בנושא ההתייקרות והאם צפוי מרד צרכנים. המגישים של אותו הפאנל הם אטילה שומפלבי ואלכסנדרה לוקש. זרובינסקי שאל "אטילה מודע לזה?"
 
השאלה הופנתה לאחר העימות בין השניים שהחל לפני מספר שבועות. העיתונאי העלה ציוץ עם סטורי של השרה איילת שקד ובו נכתב 'Your story' שמראה כי ככל הנראה קיבל את צילום המסך ממנה, זרובינסקי הבחין בכך ועימת אותו עם הפעולה לאחר שבחר למחוק את הציוץ הראשוני.
איש הצוות שבדק את העניין חזר אל זרובינסקי עם תשובה: "בסוף לא אפשרי. העורכת מחפשת מישהו אחר. תודה בכל אופן על ההירתמות". זרובינסקי העלה את השיחה ותקף: "אטילה, אולי תעשה קורס מזורז לעורכים שלך את מי מותר להזמין לוואינט ואת מי לא? אפשר גם הרצאה משותפת עם איילת שקד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא פוליקטיקאקי מי יודע אם מתכנן להתמסלן במפלגת סמול
    אטילה ההוני 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן משחק אותה מראיין ומביע את דעותיו העקומות והלא ישרות וכמו שהתבטא על הגיבור דודי אמסלם כנגד הסמרטוט רצפה של הבליעל לפיד היהיר יושב על אסלה מוקיון לוי
    סגור