תקשורת ומדיה

אלדד יניב נגד בנט: "לועג לברק ועושה מעצמו צחוק"

ראש הממשלה לשעבר כתב טור בידיעות אחרונות על המדיניות מול ארה"ב ובסביבתו של בנט זעמו, פעיל המחאה תקף: "מוכיח שהקילקולים של הממשלה שלו זו לא טעות. זו מדיניות, מזכיר את ביבי ויוסי כהן. בירבורים. ופחות מעשים. רצינו שינוי. לא מאותו דבר"
מערכת ice |  4
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)
טור מיוחד של אהוד ברק הבוקר (ראשון) בו אמר: "איראן יכולה להפוך למדינת סף גרעינית תוך חודשים אחרים. הפתרון הוא תיאום הדוק עם ארצות הברית ולא רהב חלול ומחלוקות פומביות שמשקפות מבוכה", גרמה לכעס רב בסביבתו של רוה"מ. 
בשער של ידיעות אחרונות, שם הובא הציטוט נכתב: "במאמר לידיעות אחרונות מותח ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנט ועל ראש המוסד ברנע, על נתניהו: "המדיניות שלו מול איראן מאז 2015 היא פשיטת רגל, הוא שקע באשליה עצמית".
 
בסביבתו של בנט תקפו על פי הדיווחים את דבריו של ברק ואמרו: "להגמל מהנטייה האוטומטית לאמץ את עמדת ארצות הברית", כמו כן הוא אמר לכאורה כי יש "דוברים של ביידן", ככל הנראה בהתייחסות גם לברק לכאורה.
 
אלדד יניב כתב: "כשבנט לועג לברק ״דובר של ביידן״, בנט עושה מעצמו צחוק ומוכיח שהקילקולים של הממשלה שלו זו לא טעות. זו מדיניות. עם כל הכבוד לבנט: כשראש המוסד מתרברב שלאיראן לא יהיה גרעין. ״מילה שלי״. הריב הפומבי עם ביידן. מזכיר את ביבי ויוסי כהן. בירבורים. ופחות מעשים. רצינו שינוי. לא מאותו דבר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יניב זבל אדם הוא וברק הפדופיל (ל"ת)
    גבי 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    האיש של ברק
    אמנון דדון 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלדד הוא כלומניק ברק תמיד עמד מאחורו וזה אותו ברק שתלו בו תקוות והוא הביא עלינו כאוס שאף המחנה שלו סלד ממנו ומהיתנהגותו ולאחר התוצאות השליליות שלו מפתיע שהוא מעז להעביר ביקורת על ביבי עם כל ההישגים הנפלאים לכן הוא ושלוחו מטוסים ובלתי אמינים בעליל בנט נוכל עלוב ומשוחד אופרטיניסט מגעיל דוחה זמנו קצוב לכבוד הוא לא זוכה בעם ובכלל כל תפקידו להכשיר את השרץ לפיד שאלוהים יעזור לנו ונדרוש את התקופה המסוכנת בה אנו חיים
    סגור
  • 2.
    הצבועים
    ברח לאי הבתולות 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלדד . בנט,והימניים הצבועים נשכבו על הגדר עבור כמותכם צבועים שלא יודעים להעריך ובנוסךהייתי מציע לך להתפלל 5פעמים ביום עם מנסות עבאס
    סגור
  • 1.
    ברק? סוחר הקנביס ומקורבו של אפשטין? (ל"ת)
    פה גדול 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור