תקשורת ומדיה

זה הציוץ שאיילת שקד נאלצה להסיר אחרי ביקורת חריפה

השרה כתבה: "פייק אסון קורונה" ונאלצה להסירו במהרה לאחר שורה של ביקורות לאור כמות הנפטרים בישראל, אז הבהירה: "אי אפשר לחשוד בי שכוונתי הייתה אחרת. הכוונה היייתה אך ורק לנבואות הזעם שחזו את קריסת מערכת הבריאות - שלא קרתה - בזכות ניהול נכון של המגיפה", ומה כתב לה סמוטריץ'?
מערכת ice |  4
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי)
איילת שקד הסתבכה הבוקר (שני) בציוץ שלא התפרש היטב וגרם לה למחוק אותו ולהבהיר אותו בשורה של ציוצים נוספים, דבר שלא גרע מכמות הביקורת שגרפה בעקבות המסר המקורי שהעלתה.
בציוץ המקורי שלה כתבה שקד: "את פייק אסון הקורונה ניצחנו, המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים", דקות לאחר מכן הוא הוסר לאור כמות הביקורת שהוטחה בה בשל העובדה שאלפים קיפחו את חייהם בישראל במהלך השנתיים האחרונות שהקורונה הגיעה לישראל".
 
לאחר מכן הבהירה: "הקורונה היא לא פייק. כמי שהייתה שותפה לניהול משבר הקורונה, עמדה בחזית ההסברה, דחפה לחיסונים מוקדמים וגם בבתי ספר, להחלה מוקדמת של התו הירוק, אי אפשר לחשוד בי שכוונתי הייתה אחרת. הכוונה היייתה אך ורק לנבואות הזעם שחזו את קריסת מערכת הבריאות - שלא קרתה - בזכות ניהול נכון של המגיפה".
עוד הוסיפה: "לכל אלה שמיהרו לקפוץ מחדדת את הניסוח. הקורונה משתוללת באירופה. הודות להחלטה מהירה של ראש הממשלה לתת את הבוסטר מוקדם ולניהול נכון של כל המערכת, נבואות הזעם בישראל לא התגשמו. יש עוד הרבה אזרחים שלא לקחו את הבוסטר, כדאי מאוד לעשות זאת עכשיו".
 
בצלאל סמוטריץ' עלה להתקפה: "מגיפת הקורונה היא לא "פייק אסון". 8,124 איש שנפטרו הם לא "פייק אסון". אחרי שקראה "להכיל" את המתים שקד ממשיכה לזלזל בחיי אדם. מצופה משרה בממשלה לנהוג בכבוד. לא הכל פוליטיקה. גם כשהתדמית הציבורית בבעיה לא משקמים אותה על גבם של משפחות שלא מזמן קברו את יקיריהן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אכן צודקת הפעם
    אופיר 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הקורונה זה פייק אחד גדול. 8000 איש שמתו בגיל ממוצע סביב 80 . אנשים שמתו באמת בגלל קורונה ולא כי היו זקנים ו/או חולים הם בודדים. גם לחיסונים אין קשר לעצירת הדבקות - אלא אם 4 מליון מתחסנים זה כל מה שצריך. ואם כן אז למה צריך תו ירוק? יש כיום 4 מליון מחוסני בוסטר בארץ ו מעל 5 מליון ללא בוסטר או חיסון בכלל. אז מה? רק המחוסנים לשעבר מדבקים וכשהם לקחו זריקה 3 נגמרו ההדבקות? אין שום היגיון בכלום .
    סגור
  • 3.
    היא עשתה טעות חייה
    תל אביבי 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עשתה טעות חייה שהיא נתנה לבנט להקים ממשלה כזו ,היא מבינה את זה ולכן היא ההיסטרית וכותבת ומדברת שטיות ,קשה להאמין שאך לפני ששה חדשים היתה לה עתיד פוליטית גדולה ,והיום היא בליגה של סילמן .
    סגור
  • 2.
    רפת שכל. קריירה מחוסלת (ל"ת)
    ערבות ימינה 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מוכן להכיל את מוות משפחתה !!! (ל"ת)
    אסף 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור