תקשורת ומדיה

רון קופמן יורה: "ערוץ 20 זה מחראה, ניאו נאצי"

העיתונאי רון קופמן תוקף את ערוץ 20 לאחר פרסום הודעת הפטירה של חבר הכנסת מרע"מ, ומשווה את עובדיו לניאו-נאצים: "מחראה עמוסה בדרעק, ערוץ ניאו נאצי במסווה של אידאולוגיה ימנית"
מערכת ice |  18
רון קופמן (צילום פייסבוק/רון קופמן)
איש התקשורת רון קופמן, תוקף היום (רביעי) בחריפות את ערוץ 20 על ההודעה שהסעירה את הרשת עם פטירתו בטרם עת של חבר הכנסת סעיד אלחרומי: "גם במושגי גזענות דוגמת ה-kkk, הם שוברים כל כלל תקשורתי מינימלי".
כזכור, בערוץ 20 הוציאו הודעה על פטירתו המפתיעה של חבר הכנסת מרע"מ בן ה-49 בלבד, עם הכיתוב "תוך טרור", והוסיפו "באבוד רשעים רנה", כל זאת בכתבה של יהונתן יפרח.
בידיעה עצמה נכתב: "באבוד רשעים רנה: חבר הכנסת סעיד אלחרומי, תומך הטרור מסיעת רע"ם, מת הלילה לאחר שלקה בהתקף לב. אלחרומי פונה לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותו". עוד נכתב: "אלחרומי נודע באמירותיו הקיצוניות, ולא פעם הביע את תמיכתו במחבלים. רק לאחרונה פרסמנו כי אלחרומי השתתף בכנס תמיכה במחבלים שביצעו את הלינץ' במור ג'נאשווילי, ובמחבלים אחרים שניסו לרצוח יהודים בעכו".
לאחר הפרסום, העיתונאי רון קופמן תקף בחריפות את הדברים: "ערוץ 20 זה מחראה, עמוסה בדרעק שמתחפש לטיפשורת", כתב בחשבון הטוויטר שלו. לדבריו, "גם במושגי גזענות דוגמת ה-kkk, הם שוברים כל כלל תקשורתי מינימלי".
קופמן לא הסתפק בכך ואף השווה את עובדי הערוץ לניאו-נאצים: "ערוץ המורשת, להגדרתו במתן הזיכיון, הוא ערוץ ניאו-נאצי, במסווה של אידאולוגיה ימנית. חלק מעובדיו השכילו לשפר את כל שיאי תעמולת הגזע, שנקבעו בידי שר התעמולה הנאצי, גבלס".
כזכור, ערוץ 20 הוציא הודעת התנצלות לאחר הסערה התקשורתית ואמר כי "ערוץ 20: מבקשים להבהיר כי הידיעה שהוצאה היום בעניין מותו המצער של חבר הכנסת סעיד אלחרומי הייתה על דעתו של הכתב ושלו בלבד והערוץ מסתייג נחרצות מהאמור בה. ערוץ 20 מביע צער על מותו של ח״כ אלחרומי ושולח את תנחומיו למשפחתו וקרוביו".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    נרקופמן
    מסומם על מלא 08/2021/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמע יא מכור זה שאתה יותר חולה נפש מהחברה במחלקה הסגורה של שלותא ניחא. זה שאתה יותר יפה בקטנה מחזיר בר או מאופירנאסיאג ניחא. זה שאתה פיאט וזקן קצת פחות ממלכת בריטניה ניחא. זה שאתה נראה כמו גוש צואה שלא עובר מסך ולא מספקים לנו מגבונים השביל להקיא ניחא. אבל זה שמסכירים בחדשות יצור נפולת אדם שכמוך לצד ברדוגו אז אתה צריך להיות מבסוט. הרי ביננו איפה אתה יכול לעבוד? בתחנה בלוינסקי להיות דילר של סמים? או מאכיל גורילות הספארי. שמע נפולת שמו אותך עם ברדוגו זה צופר מתת אדם הפכת לציפופו. חייך אתה על השביל של הקופים שביוקר.
    סגור
  • 14.
    נרקומן על מלא
    מכור לסמים 08/2021/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סבא: או שאתה שם גליצרין משלשל או בונדורמין והיידה למיטה לא?. מה יהיה ?סבא שראק ופיונה בחיתולים ישר ללכת לישון סבאלה. מתוק לא לשכוח גליצרין ולישון כמו תינוק . כל הזקנות מפחדות שתבוא להן בחלום , מגודל קרח שכמוך מתאים לן לשון להפליץ טוב לא לכתוב זה גדול עליך.. לילה טוב סבא חלונות מתוקים
    סגור
  • 13.
    ברדוגו
    חחח 08/2021/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כה מוזר , כה מכוער כה גמור כה עולב, כה מכור כה דמנטי כה מסכן כה פטאת- עד שהבנתי הקוף= שראק=שרק, עוג מפלצתי, מכוער, גס-רוח בעל עור ירוק.קרחת רחבה, שיניהם משולשות ומשוננות ועיניהם קטנות; השם "שרק" נלקח מהמילה היידית והגרמנית "שרעק" (Schreck), שפירושה 'פחד' או 'אימה'.
    סגור
  • 12.
    לא הבנתי מה הבעיה אמרו את האמת
    אברהם אבינו 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זאת הבעיה שלנו כבר שכחנו מה קרה אם כל המחבלים בארץ אם יכלו היו רוצחים את כולנו זה לא היה לפני 100 שנה זה היה לפני כשלושה חודשים וכבר שכחנו אז מספיק להתיפייף
    סגור
  • 11.
    לא סתם קוראים לו קופ מן
    דני 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    9 2
    עדיף שיתעסק בספורט במקום פוליטיקה אפשר לחשוב שח"כ חארומי או איך שקוראים לו אוהב ישראל הרי תמך בחמאס ובכל הזדמנות ניגח את ישראל
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    גיא מרוז לעג וחגג את מותו של רפאל איתן ז"ל בהופעה בזמנו
    אבל לשמאלנים מותר 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הייתי בהופעה של גיא מרוז בסוף 2004 וב"סטנד אפ" שמאלי שעף על עצמו הוא לעג למותו של רפול ז"ל ע"י נחשול מים. אף אדם בקהל לא מחה ולא חשב שמשהו לא בסדר. השמאליים תמיד טהורים.
    סגור
  • 9.
    צדק
    ooooo 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כמה רון צודק
    סגור
  • נרקומן על מלא
    טע 08/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי סופר נרקומן זקן דמנטי שמזכיר? רק הסודיים הלוי בקי קוראים את ההסעות שלו נותנים לו מנה ברקטום של הגורילה עם הצינור והגורילה נרגע לא הבנתי מי יותר דפקו ונגוע בראש הגורילה בדי או אופיר הגבר לידי בוי או ברקו הקרחת מה אומרים
    סגור
  • נרקופמן
    חחח 08/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רוצה סודני עשרים שח צינור 13 אינץ' פותר לך את כל הבעיות. מה אומר?
    סגור
  • 8.
    רון אתה מלקק למחבלים בכנסת ישראל?
    מיס קורונה 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אם כן אתה לא פחות גרוע מהם. ופחות יהודי ויותר פלצן אוניברסלי.
    סגור
  • 7.
    תודה לרון על ההגדרה המדויקת
    משה בתיבה 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 9
    אין חלאות גדולות יותר מאשר שדרני ערוץ 20 הם המיץ של הזבל הגזעני חובשי הכיפות הללו יחד עם חובשות סמרטוטי השביסים הורסים ומחבלים במדינת ישראל הם תומכי הטרור היהודי בשטחים
    סגור
  • הם הכי גברים אומרים את האמת הם יהודים יקרים
    אבו עללל הזובי 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא כמוך מיץ של זבל אנושי אניואם כבר 5תה חושב את המחשבות המפגרות שלך אז דע לך שעדיף להיות אם אחינו היהודים מאשר אם בני דודינו המחבלים שרוצחים אונסים גונבים שוחטים אחד את השני יותר מכל עם ודת אחרת פשוט זבל אנושי כמוך
    סגור
  • 6.
    סבא יוזף היה גאה
    וולף 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 6
    עם להשאיר ר בימי הרייך היה ערוץ טלביזיה, ערוץ 20 היה לבטח נבחר.
    סגור
  • 5.
    הם נאצים ( עיתון "הארץ" ) (ל"ת)
    השמאלנים 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 4.
    צודק
    דו 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ערוץ של הפצת שנאה פיק ניוז והסתה.שכחו מה זה להיות ישראלי
    סגור
  • 3.
    רון
    אבי 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    8 4
    רון אתה בוגד מסריח אתה בעצמך גדלת בבית חולה ויצאת מסריח חזיר בושה לישראל
    סגור
  • 2.
    רון קןפמן אתה חרה אחד גדול
    גדי 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    13 2
    רון חרה אחד גועל שמאלני צבוע זבל אדם
    סגור
  • 1.
    רון קוף מן תואם גבלס
    עמוס הנוקד 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    14 2
    לזבל המתקרא קוף מן יש פה ג'ורה שהשפדן מריח כשושנים לעומתו
    סגור