תקשורת ומדיה

מה כתבת דה מרקר לא ידעה כשהיא יצאה נגד כתבי גלובס שעזבו?

רפאלה גויכמן כתבת התקשורת והמדיה של דה מרקר יצאה נגד רון שטיין ושני מוזס שהיו כתבי גלובס שעזבו את המערכת לטובת עבודה בסופרפארם ובבנק הבינלאומי. מה גויכמן לא ידעה לפני שהיא ביקרה? 
מערכת ice |  2
רון שטיין שני מוזס רפאלה גוייכמן (צילום פייסבוק)
לפני יומיים (ראשון), גוף התקשורת הכלכלי, גלובס, הודיע על עזיבתם של כתבת השיווק שני מוזס וכתב הפיננסים ושוק ההון, רון שטיין. השניים, עזבו לגופים שאותם סיקרו. רפאלה גויכמן, כתבת התקשורת והמדיה של דה מרקר מיהרה לבקר.
כזכור, שטיין מונה אחראי אסטרטגיה רגולטורית בבנק הבינלאומי ומוזס מונתה להיות ראש מערך התקשורת והתוכן של סופר פארם לאחר שגלי ברגר החליטה לפרוש מתפקידה בסופרפארם.
גויכמן מיהרה לבקר וכתבה בדף הטוויטר שלה: "כמה זה תקין להיות עיתונאי שמסקר תחום ולדלג בקלילות לעבוד אצל מושא סיקור מרכזי שלך מאחד ועד שני מוזס, כתבת השיווק של גלובס, שתשמש מהיום ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר פארם, ורון שטיין, כתב שוק ההון בגלובס, שסיקר בין היתר את תחום הבנקאות, שיעבור מהיום לבנק הבינלאומי?".
 
מה שגויכמן לא ידעה כשהיא יצאה בביקורת נגד מוזס ושטיין. שכתבת השיווק של גלובס לשעבר, שני מוזס, תחליף את גלי ברגר, שהייתה כתבת בדה מרקר בעצמה, מקום העבודה של גויכמן. באותה התקופה ברגר הייתה רכזת כתבים, אחר כך עברה לכלכליסט ומשם לסופר פארם. גורמים המעורים בפרטים מספרים כי ברגר הייתה מעורבת מאוד במדור השיווק של האתרים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלובס הולך לסגירה קרובה, כולם יודעים, ומי שיכול, בורח (ל"ת)
    העסק אבוד 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • כל עיתוני הפרינט עומדים להיסגר.
    גדי 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי זה כבר לא כלכלי בעליל.
    סגור