תקשורת ומדיה

צפו: ישראל והחיסונים מככבים בסדרה סאות' פארק

מבצע החיסונים המהיר של ישראל מגיע לאמריקה, ובענק: סדרת הטלוויזיה הסאטירית סאותפארק בספיישל קורונה מיוחד, שהכוכבת היא ישראל שמצילה את תושבי העיירה עם החיסונים שהיא מביאה דרך מטוס אל על
מערכת ice |  1
ישראל מביאה חיסונים לסאותפארק (צילום southparkstudios)
בספיישל מיוחד לקורונה ששודר אתמול בערב (רביעי) הקדישה תכנית האנימציה הפופולארית סאות'פארק 2 קטעים על ישראל והצלחתה עם מבצע החיסונים, כאשר ברגע השיא מגיע מטוס של חברת אל על ומציל את העיירה עם חיסונים לכולם.
כבר בתחילת הפרק נראים אזרחי העיירה המושלגת עומדים בתור למתחם החיסונים, כאשר בעודם מתמרמרים בתור הארוך נשמעת אחת מהדמויות אומרת: "בישראל מחסנים את כולם, היא הרבה יותר מהגניבה מהמקום העלוב הזה", ובתגובה הסלקטור שמאבטח את המתחם אומר להם שיטוסו אז לישראל.
בקטע השיא, לקראת סופו הפרק, נראה מטוס אל על מגיע בליווי זיקוקים ואיתו חיסונים עבור תושבי העיירה שמריעים ושמחים לבואו. גבר בעל חזות ישראלית מחלק חיסונים לכל תושבי העיירה שמסתערים על החיסונים ומזריקים מייד.
שגריר ישראל באו"ם ובארה"ב העלה את הקטע בתחילת הפרק ואף עקץ את סאטרדיי נייט לייב: "ככה עושים הומור על מגיפה שמדובר בישראל, תצפו ותלמדו". כזכור,  בדיחה לא מוצלחת, בעלת גוון אנטישמי, של הקומיקאי הפרובוקטיבי מייקל צ'ה מתכנית הסאטירה "סאטרדיי נייט לייב" עוררה תגובות זועמות בטוויטר וברחבי הרשת, ביניהן דרישה להתנצלות מהפקת התוכנית, מרשת NBC ומצ'ה עצמו, הידוע בנטייתו להסתבך עם מגזרים ואוכלוסיות שונות.
"בישראל מדווחים שחצי מהאוכלוסייה חוסנה", סיפר צ'ה בפינה המשותפת שלו עם קולין ג'וסט Weekend Update בתוכנית ששודרה בשבת האחרונה - ואז שלף את הפאנץ': "אני מנחש שזה החצי היהודי".
צפו בקטע השיא של הפרק, הגאווה הישראלית:

צילום מתוך הפרק באתר southpark
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם צוחקים על הקמפיין המוגזם של הפוליטיקאים סביב המגפה
    גל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו המשיח הגיע והצילו עכשיו את כולם (עם אווירה של חג המולד), עם הגאווה הגדולה למבצע הבאת החיסונים, שמגיעים מארה"ב (!!!), לידיעת שגריר ישראל באו"ם.
    סגור