תקשורת ומדיה

צפו: יאיר שרקי בתפקיד עמית סגל, דנה ויס קוטעת את דבריו על ההלוויה

כתב חברת החדשות 12 ניסה להעביר את טענתו נגד הביקורות על הלווית הרב סולובייצ'יק בהשוואה להפגנות בבלפור, אך דבריו נקטעו מספר פעמים על ידי העיתונאית דנה ויס עד שהמגיש עודד בן עמי נאלץ להתערב | צפו בקטע
יהודה לוינגר |  247
יאיר שרקי דנה ויס (צילום נעם רבקין הדס פרוש פלאש 90)
כתב חדשות 12 יאיר שרקי, התייחס הערב (שני) בתכנית "שש עם עודד בן עמי" של קשת 12 ללוויית הרב סולובייצי'ק בהמשך לטענה נגד הביקורות עליה כל עוד מתקיימות ההפגנות בבלפור.
"אם אנחנו טוענים שהפגנה באוויר הפתוח אינה מדבקת, אז גם הלוויה באוויר הפתוח אינה מדבקת", אמר שרקי וניסה להעביר את טענותיו, אבל העיתונאית דנה ויס קטעה את דבריו מספר פעמים עד שהמגיש עודד בן עמי נאלץ להתערב מספר פעמים כדי להביא לשרקי לסיים את דבריו.
כזכור, גם פרשן חברת החדשות, עמית סגל, התווכח עם משה נוסבאום לגבי הביקורות על לווית הרב החרדי: "אני שואל אפידמיולוגית מה ההבדל בין ההפגנות בבלפור להלוויה היום, אותם אלפים וזו אותה ירושלים"?, הקשה פרשן חברת החדשות. נוסבאום ענה לו: "לוויה מותר 20 והפגנה מותר אלפים". סגל: "שאלתי אפידמיולוגית - חוקית מותר גם לקפוץ מהגג".

צילום מסך קשת 12
תגובות לכתבה(247):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 171.
    טיפשה
    רפ 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לאישה הזו שום קוד אתי,מתנהגת בבהמתיות כופה את דיעותיה על מרואיינים בשידור ועל חבריה לפאנל.מוטב לנו בלעדיה.אני שנים שלא צופה בערוץ הזבל 12
    סגור
  • 170.
    דנה וייס מתנהגת בצורה בריונית האופיינית לסותמי פיות
    . 02/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא יודעת ששרקי צודק אז היא מנסה בכוח שלא ישמעו את טענותיו.
    סגור
  • 169.
    עיתונאי קטן
    אליריס 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום מה אתה מתפלא את אחמד טיבי היא לא תקטע אין חדש זה עובדת מטעם ולכן נשלח אותה לקרן החדשה לריאנון
    סגור
  • 168.
    מה ההבדל????
    רונן 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההבדל הוא במהות. מדינות שבהן אסור להפגין הן לא מדינות דמוקרטיות. הפגנה שומרת על זכויות האזרחים בעצם קיומה. כבוד למת, עם כמה שזה חשוב, אפשר לחלוק גם מהבית, מרחוק, להדליק לזכרו נר או בכל דרך שאפשר לדמיין. הפגנה מרחוק היא לא רלוונטית, וזו פגיעה בדמוקרטיה. חוץ מזה, ההפגנות כבר לא נראות ככה. הן היו כאלה מאסיביות בקיץ, כשהיו כמה עשרות מקרים בודדים ביום. ההפגנות בבלפור היום הרבה יותר מרווחות, והשמירה על מרחק מוקפדת הרבה יותר. ואני לא התחלתי לדבר על זה שהן חוקיות, ולמרות זאת, האלימות המשטרתית והשימוש במכתזית ממשיכים באותה תדירות, בעוד שבהלוויות החרדיות, שאינן חוקיות ובהן ההנחיות הן רק בדמיון, אין שום התנגדות מצד המשטרה. התגובות הזועמות הן לא על ההתקהלות, אלא על עצם ההפרה, שלא מותרת בחוק ושמתקבלת בשתיקה. מדובר בקהל אנשים, ואני מדבר אך ורק על המפרים ולא על כלל החרדים, שחושב שהוא מעל החוק, וגם מבחינת רשויות החוק הוא מעל החוק.
    סגור
  • דמגוגיה
    אזרח 02/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטויות. במדינה בה אסור לוויות, היא גם לא דמוקרטית. כמו שאפשר לכבד את המת מרחוק (???) כך גם אפשר להפגין מרחוק. לגבי החוק - מדינה דמוקרטית, חוק הוא שוויוני. אם התקהלות אסורה בכלל בריאות הציבור, אז כל התקהלות אסורה. אין איפה ואיפה. אף אחד לא מונע את חופש הדיבור. אבל הזכות שלך להפגין (הנובע מהזכות להתקהלות, זכות שמוקנית לכל התקהלות) לא יכולה לבוא על חשבון הזכות שלי (ושל כלל הציבור) לבריאות וחיים. כמובן יש גם עניין של איכות חיים, עוד זכות יסוד השייכת גם לירושלמים. אין שום הגיון אפידמיולוגי להתיר הפגנות, ואנשי מקצוע יצאו הגד ההפגנות מסיבה זו. העובדה שהפגנות מותרות וכל התקהלות אחרת לא, זה משיקולים פוליטיים, לא מקצועיים. ואם בהלוייה היו מניפים שלטים, אז זה פתאום לא מידבק??? הבסיס של דמוקרטיה זה שהעם הוא הריבון. חופש הפולחן - זכות יסוד. אף מדינה דמוקרטית לא תאסור פולחן. אבל בכל זאת יש הגבלות על מניינים (למרות שלפי ההלכה, מניינים צריכים להיות רחבים ולא מצומצמים). גם חופש התעסוקה והתנועה זוכיות יסוד שצומצמו. אתה מוזמן להפגין כמו כל התקהלות אחרת, ולא על חשבון חיי!
    סגור
  • טען עוד
  • 167.
    דנה וויס
    יוסי שרון 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רק שתבינו שמגישים כמו דנה וויס מרחיקים אותנו מהערוץ אשה גסת רוח שחושבת שהשמש זורחת מה... והיא יכולה לסתופ פיות לאחרים. אגב כמוה יש עוד כמה מגישות בערוצים 11. 12. ו. 13 . תודה לאל שאני מזמן לא רואה ערוצים אלה מלאה שנאה וניסיון הידוס תודעה של הציבור אני מסתפק רק בערוץ 20. בלי שנאה ובלי ריאלטי מגעי שמראהאת חולאיה חברה שלנו.
    סגור
  • 166.
    דנה ויס
    נוי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דנה אפסית קצת נימוס. כמו שאת דורשת לגביך. תסתמי את הפה ותני לכתב להגיב. את עם החוצפה שלך לא תתקדמי את משניאה את עצמך.יאללה תתקדמי ותעופי
    סגור
  • 165.
    מנדלבליט
    רוני 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא משנה מה חעשו, התקשורת תמיד תגבה את מהלכי השמאל, הפגנות זה בסדר, אין שום בעיה. הלוויות זה מדבק. דנה וויס, מרוב שהיא אנטי ונגד כל דבר שקשור לממשלה, היא יורה בלי הפסקה
    סגור
  • 164.
    דנה וייס
    דבורה 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דנה וייס קוטעת דברי אנשים סדרתית, היא כבר קבלה הערה לפני שנים , כאשר קטעה את דבריו של נשיא ארה'ב
    סגור
  • 163.
    הלוויה זה אהבה, הלוויה זה כבוד האדם הנפטר,הלוויהזהצער
    גבריאל 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דנה וייס=שנאה ורעל= הפגנות נגד רצון העם והדימוקרטיה
    סגור
  • 162.
    הבעיה היא?
    דודו 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה היא במגלומן המנחה עודד,הוא הבעיה ,הוא יותר מנחה זירת איגרוף מאשר בערוץ האשפה,חסר לו פעמון להתחיל את המערכות,אז אל תחפשו מי צודק תחפשו מי הביא את זה למצב שבו התחילו כל ההיתלהמויות
    סגור
  • 161.
    ..
    12 לפח 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכתבים בחדשות 12 הפכו לפוליטיקאים!
    סגור
  • 160.
    יחי האינטרנט
    הנגעל 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני רואה שהשחורים גייסו לובי של טוקבקיסטים כדי לננסות לצייר תמונה שמישהו תומך בהם.. לא ילך לכם, מאסנו בכם. אתם צבועים, פרזיטים וכעת רשמית ניתן להוסיף לכם תואר חדש: מפיצי מחלות. אז כמו שאתם אומרים (וכנראה יודעים למה) שומר נפשו ירחק!
    סגור
  • אתה שונא ישראל הלוויות זה אהבה
    גבריאל 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וצער וכבוד לנפטר.
    סגור
  • בקרוב המישפחה שלך
    רוזנשטיין 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בקרוב המישפחה הארורה שלך תילבש שחורים כמו הנוצרים עלך אתה תמות מיתה שמקום קבורתך לא ידוע,אז תיתאדה בן של כלבים נוצרים
    סגור
  • 159.
    דנה וייס
    מירקו1 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למה את סותמת פיות אשה נבולה תעשי כבוד גם לכתב צעיר שלא במעמדם ואל תתנשאי מקומטת קצת דרך ארץ
    סגור
  • 158.
    חוויה
    יהודית שחם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שריקי וכל אדם המשווה לוויה עם הפגנות. תשווה לוויה של הרב ''הצדיק'' עם הלוויה שבו לווינו את אישי האהוב . היינו עשרה מרחוק הגיעו עוד עשרה ביקשנו לא להגיע בשל הקרונה . המונים רצו להגיע. החרדים המתנהגים כך שונאי אדם עלובי נפש. בושה אישי האהוב הוא היה
    סגור
  • למה את לא
    מני 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה את לא מדברת על ההפגנות? כי את חלק מהנבלות הללו? או יותר נוח להכות בחרדים,עפר לפיך חולה ההפגנות כן הלויה לא אז לכי תחפשי את הניחום שלך אצל השמאלנים
    סגור
  • 157.
    אלימות= דנה וויס.
    ליאור. 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    דנה וויס/רינה מצליח אלימות וסותמות פיות..לראות את דנה וויס מראיינת את ראש המוסד כהן והגוף שלה מתפתל למראהו המצודד של כהן או בראיון בארה"ב שביזו אותה כשנדחפה לראיון מוצאת את המסלול להיותה אלימה ובריונית תמיד נגד עיתונאי מימין ורק עיתונאי ימין. בושה.
    סגור
  • דנה וייס זה אלימות ושנאה ,הלוייה זה אהבה וכבוד (ל"ת)
    גבריאל 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 156.
    דנה תמשיכי
    תום 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הגברת הזו שקוראת לעצמה עתינאית ופרשנית מלאה שנאה מכף רגל עד ראש לכח מי שחושב שונה ממנה . היא רק לא מביאה בחשבון שכל התפרצות שלה מוסיפה קולות לימין.
    סגור
  • 155.
    צפריה
    אליקים סלע 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דנה וייס הכתבת חוצפנית ולא מנומסת ולא מקצועית ולא נותנת למראויין לסיים משפט כמו הרבה כתבים מרעיינים
    סגור
  • 154.
    נו באמת.
    מישהי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צריך להיות הוגנים ולומר את האמת. חל איסור על התקהלויות. זה אומר לא לוויות, לא הפגנות, לא חתונות ולא התקהלות משום סוג. מה לא ברור פה ועל מה מתווכחים? לא לזה ולא לזה. אידיוטים כולם.
    סגור
  • 153.
    רדיפת החרדים המכוערת והלא מידתית האכזרית!!! (ל"ת)
    יעל אחירון 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 152.
    לפחות מראה חופש ביטוי של השמאל
    מציאותי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עושה רושם שהיא מושתלת של הליכוד. הופעתה כנציגת השמאל רק מוסיפה מצביעיםמלליכוד
    סגור
  • 151.
    למה נותנים לטפשה הזו מיקרופון
    סימבנ 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מה פתאום שרקי צריך לענות לה על השאלות המטומטמות. אפש לחשוב שהוא אחראי להוראות.
    סגור
  • 150.
    אזרח שומר חוק
    אזרח שומר חוק 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שריקי כפרה. לוויות הן עבירה על החוק. הפגנות לא. כמו כן מה עם פיקוח נפש? לך תלמד ערכים ותורה.
    סגור
  • כמה עולב!! תגובה פתטית!! (ל"ת)
    שירה בראל 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 149.
    גאוותנית
    גדי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הגאווה של דנה וייס עולה מעל לראש. דנה תתחילי להפנים שיש דעות שונות משלך ותכבדי אותם
    סגור
  • 148.
    דנה המשתיקה
    Avi 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הגיע הזמן שמישהו יספר לדנה וייס שהיא מגישה חדשות רק בסופש,אין פעם שצפיתי בה ולא הבנתי כמה היא משתלטת על כל ראיון או דיון מה גם שהיא מרוב התלהבות מדברת מאוד מהר ובולעת מילים
    סגור
  • 147.
    שריקי ועמית סגל צבועים
    עדי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    עמית סגל ושריק תפסו גל של אפידמיולוטיקה , ההבדל המהותי בין החרדים למפגיני בלפור והמטיילים לאורך הטיילת (גם אותם שכחו עמית סגל ושריק) הוא הבדל מהותי, החרדים בהלוויה רובם ללא מסיכה, הם צפופים בתחת של השני , וכידוע לעמית סגל ולשריק (אפדימיולגית) שהם גם יותר מדברים כי הם מגיעים כולם 100% מאזור שהוא נגע בגלל שהם מצפים על החוק ועל ההנחיות. מר עמית סגל , האם תוכל לברר בשבילי ובשביל כל הקוראים , מה אחוז התפוסה של המיטות בבתי החולים ע"י חרדים ביחס לגודלו באוכלוסיה? ואילו אזרחים שאינם חרדים המשלמים מיסים יכולים למצוא את עצמם באמבולנס שלבית החולים אין מיטות פנויות? האם הבנת מה ההבדל אפידימיולוגית בין מפגיני בלפור ששמורים מרחק מצייתים להנחיות (והמשטרה גם דואגת לאסור באם לא) , בעוד החרדים שאינם שומרי חוק, אינם עוטים מסיכות אינם שומרי מרחק מפיצים גורמים להמשך המספרים הגבוהים של המגיפה? באם לא הבנת אני מזמין אותך ואתם לך הסבר מדעי ממצה.
    סגור
  • 146.
    שרקי מלאך
    אדם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דנה וייס גם מלאך אבל המוות די עם השנאה היוצאת לך מהנשמה כל פעם שרקי או סגל היא לא נןתנת להם לדבר כי לא מתאים לה הדעות חד משמעית הקורונה לא מבדילה בין ערבי יהודי או נוצרי או תימני אשכזי או מרוקאי או הפגנה או לוויה או הופעה כולם מסוכנים
    סגור
  • 145.
    דנה וויס ברברית (ל"ת)
    עומר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 144.
    דנה וויס..
    מאיר שמעון 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאיר שרקי איתך באולפן ככתב..אבל השנאה גוברת על הכל..רואים את הרוע שבך
    סגור
  • 143.
    דנה וייס
    יוסי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חבל שהכתבים סגל ושרקי מאוד מנומסים דנה צריכה תותח שיראה לה מאפו משתין הדג
    סגור
  • ואתה זקוק ללמוד לימודי ליבה
    Tiktaalik 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אולי תלמד לכתב איפה
    סגור
  • 142.
    היום שמעתי ברדיו גלי ישראל ש:
    צירעה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתניהו שוקל לשריין את דנה וייס בתור מס' 2 בליכוד... גם הוא מבין שהיא לא תיתן לו לסיים את המשפט...
    סגור
  • 141.
    שנאת חינם
    שאול 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמה רעל ושנאת חינם נטפה למישמתיימרת להיות כתבת הוגנת מהאף שלה מה לך ולהגינות "גברת" דנה וויס אים לפי תפיסתך מבחינ אפידימיולוגיט הפגנות מותר והלויות אסור אים כוונתךלא נגועה משיקולים זרים בלשון המעתה אני לא רוצה להישתמש במילה אנטישמית כי אני מקווה שאת לא כזו
    סגור
  • 140.
    אם תסתכלו בצילומים
    אניהיא 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת יותר מקרוב ,ובעיניים קצת פחות משוחדות,מפוחדות ומטושטשות,תוכלו לראות שבהפגנה המשתתפים חובשים מסכות.בהלוויות ובחתונות לא.זה ההבדל הקטן.מעבר לכך אני מסכימה שאין הבדל.המסכות עושות את ההבדל מבחינת הבריאות,אחריות על עצמכם ועל התפוסה בבית החולים,אחריות כלפי מדינה שבה החרדים מתארחים.ולוקחת עליהם אחריות.קחו מעט אחריות על עצמכם,וצראו דוגמא למתבגרים אחרים.
    סגור
  • 139.
    מה רוצים מהחרדים?
    קוקומן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מנהג יהודי מסריח, להסתכל לתוך הדירה של השכן ועוד להעביר ביקורת כאילו הוא הבלבוסט שלו, החרדים אם הם מדביקים מדביקים 99.9% רק את עצמם ולא את האוכלוסיה הכללית, ומשתמשים רק בבתי חולים "שלהם" ולא מתערבבים בחברה הכללית, אז למה מכניסים אותם למדדים הכלליים , מה כי דואגים להם? לא!!!הכל צביעות אחת גדולה , לא דואגים להם , ואפילו שונאים אותם, כי הם מייצגים את כל מה שאמת ומצליחים לחיות חיים של הקרבה אישית בהתלהבות גדולה ובמיעוט אמצעים, יושבים ולומדים באוהלה של תורה , החולשת ומקיפה את כל תחומיי חייהם, ויוצר מצב שכל מה שהחילוניות מנסה להוסיף להם לרוב מיותר מבחינתם, וזה מעורר קנאה, קנאה תמיד היתה ותהיה המקור לשנאה,
    סגור
  • אזרח שומר חוק
    אזרח שומר חוק 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    איזה שטויות אתה כותב. סכנת חיי אדם. פיקוח נפש בלשון הדת. ועבירה על החוק שמתיר הפגנות אך לא מתיר לוויות. תתחיל לשמור על החוק לפני שאתה שומר שבת כי פיקוח נפש דוחה שבת.
    סגור
  • 138.
    דנה ווייס בריונית
    זיגפריד אבוטבול 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    היא נכנסת לדברי אחרים והופכת את הצפייה בערוץ 12 לבלתי נסבלת.
    סגור
  • 137.
    כל מה שהוא מנסה לעשות זה לתרץ את הבושה
    ליאור חיפה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    גם שרקי וגם סגל , שניהם שם על תקן מתרצי תירוצים וניסיון לזרוק את האשמה בהתנהגות המחרידה של החרדים על כל הסובב ועל כל מה שרק אפשר מלבד על האחראים,הם החרדים התנהגות החרדים כפויית הטובה אינה חדשה ואינה מפתיעה ככה זה כשרהמ נסחט על ידי המפלגות החרדיות כדי שיהיה לו סיכוי להקים ממשלה,מה הוא משלם,כל מה שהם דורשים בלי שום החרגות
    סגור
  • 136.
    דנה גייס חמישי
    רוזנשטיין 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מכוערת את נולדת כך או שהדרישות של ערוץ האשפה מחייבים את הצעקניות להיתנהג כמו בהמה? יש מישהי דומה להיתנהגות שלך בערוץ המדמנה קוראים לה הצפרדע,צורחת כמו צפרדע, משמיע קולות של צפרדע,וניראת כמו צפרדע,האים רק היצורים המגעילים כמוכן מיתקבלות לערוצי האשפה? לא מקבלים אנשים מעט תרבותיים? את חולניתומי שמעסיקים אותך בטוח חולנים בכל המחלות של טימטום ושיגעון
    סגור
  • 135.
    הלוויה
    לילי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זבל של תקשורת.דנה וייס אישה רעה ונזעזעת
    סגור
  • 134.
    שניהם אסור שיקרו, לאסור כל התקהלות
    שי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אך לפחות בהפגנות הרוב שמים מסכות ובהלוויה לא והסיכוי להדבקה סהפגנה גבוה יותר, כי אחוז הנדבקים בקרונה בחברה החרדית גבוה יותר
    סגור
  • שקרן חולני
    רוזנשטיין 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתה שקרן וחלה ביחד בהפגנות שמים מסכות? את מי אתה מרמה חולה נפש? אתה לא מיתבייש לשקר,שם אין מישמעת כלל הרוב בהפגנות המתועבים שם לא חובשים מסיכות ולא שומרים מרחק,וחלקם באים להפגין מאומתים ללא ניידים,אני אישית העברתי שמות של מאומתים שזוהו בהפגנות לטיפול של הגורמים כולל צילומים,אזלשקר זה הטרנד החדש של הפדופיל,מעניין
    סגור
  • 133.
    חוצפה
    יוגל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 5
    צודקת דנה.בהפגנה הוירוס חא מדבק כי יש חוות דעת של היועץ המתיר השתתפות בהפגנה וזאת יודעים הוירוס ודנה על כן אינו מדבק.לעומת זאת יש איסור השתתפות הארוע אחר באוויר הפתוח ושם הוירוס יודע כי הוא יכול להדביק,גם זאת יודעת דנה.על מה הפלא שהיא מפריעה בשעה ששני חבריה לפנל מעיזים להציק דעה המנוגדת לשלה.לסיכום דנה צודקת בכך שהיא מציגה טענה שהוירוס לא מדבק ואילו שני כתבי החצר שוגים שהם סבורים כי הוירוס לא מדבק גם בארועים אחרים שיש בהם התקהלות שאינה הפגנה.לכולכם אני אומר שהוירוס מרגיש פגוע בשעה שאתם מונעים ממנו להדביק בארועים שאינם הפגנה ויש בכוונתו לעתור לבגצ תוך קבלת תמיכה מדנה.
    סגור
  • הוירוס אינו מדבר שם
    אניהיא 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בגלל שבהפגנות המשתתפים חובשים מסכות.מאד פשוט.אלוהים היקר המציא את המסכות כדי לשמור עלינו ולהגן עלינו.
    סגור
  • 132.
    המראיינים למיניהם,
    מרק 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש להם שיטה שלמדו מירון לונדון: הם אוהבים לשמוע את עצמם, שואלים שאלה ולא מחכים לתשובה, קוטעים את המרואיין במה שהם קוראים "השאלות הקשות" והתנהגותם עוברת כל גבול (זה כולל גם את תמיר איש שלום בראיון חשוב עם פרופסור בליצר) ולא נראית בתחנות שידור בעולם. אולי קצת נימוס, מראיינים יקרים ויקרים פחות?
    סגור
  • 131.
    הטכניקה של שרקי
    צופה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שרקי טוען שהוא מנסה להציג את החרדים בצורה חיובית. אוקיי. אחת הצורות בהן נעשה שימוש הוא השוואות מופרכות לחילונים. משל למה הדבר דומה? נתפס גנב ולהגנתו הוא טוען כי הוא לא מבין מה רוצים ממנו שכן כולם גונבים. אז אולי באמת כולם גונבים אבל גם הוא גונב ונתפס. ההשוואה של הפגנות ללוויות חרדיות או לתפילה תקפה כמובן רק מדינות תיאוקרטיות. לכאלו שאינן, מה שדת כזו או אחרת מצפה ממאמיניה איננו קשור ולו כהוא זה לאופן בו עובדת מדינה. כמובן שלא נח לחרדים ולמי שמתיימר לייצגם להתמודד עם ההתנהגות המופקרת, חסרת האחריות, והמסוכנת של חלקים לא קטנים מקרב החרדים. ההשוואה למגזרים אחרים לא מעלה ולא מורידה מההתנהגות המזעזעת והמצפצפת של אותם חרדים. פה זה מתחיל ופה זה נגמר.
    סגור
  • 130.
    אין דבר שביבואידים שונאים יותר מלשמוע את האמת
    ע 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 7
    זה אסור.
    סגור
  • חולירע
    גדי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה שקרן גדול,אתה הבאתה את זה מהבית מההורים שלימדו אותך לשקר, ואצלכם השקר הוא האמת,אז גם היום הוא לילה וכל הנורמל הוא אצלכם לא נורמלי,מיסכנים ההורים שגידלו טמבל כמוך,ושכחו לחנך אותו,
    סגור
  • 129.
    דנה וייס יהירה וחסרת סבלנות לדעותיו של האחר. (ל"ת)
    דבי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 128.
    תגובה
    גילה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    דנה וייס שוכחת לתת מקום גם לאחרים. עושה זאת גם בתכנית שישי בערב. בלתי נסבלת בזמן האחרון. חוסר סבלנות לאנשים אחרים. הגיע הזמן לצנן אותה קצת
    סגור
  • 127.
    תאבת מסך
    דן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השתן שעלה לדנה לראש מדבר מגרונה. הפכה לבלתי נסבלת.לא נותנת למרואינים להשלים משפט. קוטעת את האורחים ואת הקולגות שלה כ4ילו היא מעל כולם.
    סגור
  • 126.
    בלתי נסבלת (ל"ת)
    יעל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 125.
    פוליטקת ביבים במיטבה
    ביבי אשם ,ניהול רע 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 5
    האסון של המדינה הוא נתניהו , רק אחרי שילך נוכל להתגבר עך הקורונה.
    סגור
  • ביב שופכין
    רוזנשטיין 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האסון הכי גדול בהיסטוריה הקצרה של ישראל הוא השמאלנים העקרובים,ימח שימכם אתם ארורים עוד מימי יציאת מיצרים היתם רשעים אבל רשעים הסוף שלכם מיתקרב וכבר הארץ תישקוט מיכם לדורי דורות,לא תישארו לראות שמאלנים ארורים
    סגור
  • 124.
    דנה וויס
    חיים 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נראה לי השתן עלה לדנה לראש יודעת הכול ןמרשה לעצמה .אבל זאות הוכחה לחוסר רגישות לנסות להבין את האחר
    סגור
  • 123.
    הרבה שקרים
    רחל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה ואיפה
    סגור
  • 122.
    "עיתונאית" מסיתת שמאל טיפוסית בערוץ 12,להקיא מגועל ממנה (ל"ת)
    גם הכלב לא סובל אותה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 121.
    הבחורה הזו צריכה ויטמין (ל"ת)
    רוני 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 120.
    דנה וייס הצליחה להפוך ואה עלי ביותר.עודד בן עמי...
    שפל שלא היה כמותו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בן עמי הוא אימפוטנט מחורבן שמפחד מהצל שלו. דנה אינטרסנטית החוששת מהדיקטטור היושב במרומי בלפור ודואגת למעמדה...היא לא עיתונאית והיא תיזכר ככסות לערוותו המידלדלת של העבריין הזקן מבלפור והכסות למחדליו הנוראיים.. היא ובן עמי סתמו את פיו של שרקי שהוא עיתונאי אמין שבסה"כ ביצע את תפקידו נאמנה.. לאן הדרדרה התקשורת החופשית, לתקשורת של סתימת פיות בהוראת הדיקטטור... דנה וייס, הציבור לא ישכח ולא יסלח לנאלחת כמוך!
    סגור
  • 119.
    עיתונאית "הוגנת"
    מ 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 4
    דנה מוכשרת רק קצת לנו משקרת. אוהבת להנחות וגם לתת מכות. מעלה או מורידה כשזה לא לדעתה. בכוונה מפריעה ופוגעת. ואת עמיתייה בקולה משגעת. הוי דנה מתי לאחרים קצת תקשיבי. הרי עיתונאי צריך להיות אובייקטיבי. מאין את שואבת את כוחך. הרי זה לא בסמכותך. מי מתיר לך להיות שם רעה. זאת לא אדע.
    סגור
  • .
    . 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מוכשר :)
    סגור
  • 118.
    איפה
    דרוקר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וייס חולת נפשידוע מזמן
    סגור
  • 117.
    קורונה
    משה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    דנה וייס יותר מאשר בסדר גמור. היר משקפת את מה שציבור גדול בישראל חושב אך דעתו משום מה לא נשמעת. חרדים - נמאסתם ובגדול. וממשלת ישראל המושחתת נמנעת "מלהיכנס" ברדים אך ורק משיקולים פוליטיים.
    סגור
  • שמאלן רקוב ומסריח
    גדי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה שמאלן מתועב שיצא לי להיןת לידך ומישום מה אתה מסריח יותר כל פעם שאני עובר על ידך,זו תופעה של שמאלנים ארורים כמוך
    סגור
  • 116.
    דנה וייס
    קלייר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בעיני היא טורפת. היא חיית טרף. נראה לי שיש לה בעיות בחייים. עם בעלה , עם הילדים. אשה מתוסכלת. אין זה שום נשיות, חום או רוך. היא כנראה רוצה בכל מחיר להתבלט להתקדם. היא תידרוס כל מי שמעיז לומר מילה שלא מתאימה לי. אשה דוחה.
    סגור
  • 115.
    דנה בהמה (ל"ת)
    צופה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 114.
    טוב. מרת. ויסי מברברת
    דודו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היי. הפרסונה. דנה. מחפשת כותרות שפוני ולא. שכחנו. במעמד אסכמי השלום. בבית. הלבן. חיפסה את עצמה.וקיבלה. חוסר. התיחסות הלק ועד. מתי רשעים. יהלוזו. צריך. להחליף את הפרסונה. אין. מקום שחצנות הלק
    סגור
  • 113.
    אשה מאוסה
    גל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    דנה וייס תגרנית ברמה של שוק מחנה יהודה, מאוסה ומטופשת
    סגור
  • 112.
    דנה וייס משתלחת
    אילנית 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בשנה האחרונה דנה ויס הפכה להיות רוטווילר הראיונות שהיא מראיינת אנשים תוקפניים מאוד. אני תוהה למה לא אומריםם לה כלום?
    סגור
  • 111.
    תגובה להתנהלות של וייס דנה
    כרמית 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם ערוץ 12 חפץ חיים שיפ ר עד כמה שיותר מהר מכתבת זו....היא ךשוט מעוררת אלרגיה קשה..
    סגור
  • 110.
    אוי דנה דנה
    אילנה שניאור 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שנאה יוקדת יש בליבה של דנה וייס על החרדים הימנים ובכלל על מי שקצת קרוב לנתניהו בדיעותיו הפוליטיות ! רק בגלל אנשים כמוה ויש ב"ה הרבה בערוץ הפח 12,הפסקנו בבית לצפות בו ! וממש לא חסר לנו !!
    סגור
  • 109.
    דנה קיצונית
    מוש 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דנה הפכה לקיצונית מאוד.כל דבר תוקפת,ממש כל נושא.בטחון,טראמפ,חרדים,ימין.צריך לבדוק מה עובר עליה בחיים ולעזור לה.שתיקח חופש
    סגור
  • 108.
    בושה של עיתונאית
    מאיר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    18 8
    דנה וייס אתפלל למענך כמו שהתפללתי למענו של הכלב עזרא נאווי.
    סגור
  • 107.
    תמשיכו לצפות באל ג'זירה. אני מזמן עברתי לערוץ 20. (ל"ת)
    רזיאל. 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    17 13
    סגור
  • צודק.אבל ערוץ20 מזכיר את שידורי התעמולה של גבלס. (ל"ת)
    מניק 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אשפה
    דודו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שם אנחנו רואים את האמת על השמאל הארור והעמלקי ימח שימכם נבלות
    סגור
  • ערוץ 20
    יקל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ...ו"תהנה" מזיוף מתמיד בהצגת חדשות...
    סגור
  • 106.
    הוירוס מאוסלו טרם עבר
    משה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    7 8
    לדנה יש תסמינים קשים של הוירוס מאוסלו, שנים שלא מצליחה להתגבר על הכשלון והאסון הלאומי שהביאו חבורת הזבל.
    סגור
  • "ווירוס " מאוסלו
    יקל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכבר 25 שנה מוביל את המדיניות הישראלית...לא מצאו "ווירוס" יותר טוב ובינתיים לא מצליחים להתקיים עם הוירוס הקיים
    סגור
  • 105.
    פלצנית שמאלנית
    יעקב אשדוד 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    11 12
    מחפשת שחבריה בשמאל יעודדו אותה: " יופי קרעת אותו" לא מגיעה לרגליים של עמית סגל ושרקי. חדים ועושים עבודה מעולה. תעשו סקר. וכן מי שמאשר הפגנות שלא יצפה לשמוע משהו אחר. אנחנו מפגינים אמרו חרדים!
    סגור
  • שריקי ודנה וייס
    אתי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מופרע ימני... מה זה השיח המכוער. תכבד גם מי שלא ימני ולא ען דעות כשלך... אתה הפלצן
    סגור
  • ויעקב הוא פלצן בוגד מימין. (ל"ת)
    האתאיסט 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 104.
    שומרת חינם
    דנה חארטבונה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    7 4
    לא מופתעת כי כל מה שקשור לביבי הכלבים נגדו. למה מותר הפגנות המוניות בבלפורולמה מותר לתל אביבים להיתאסף בפארקים, בבתי קפה ובטיילת מה ההבדל? לא שאני מצדיקה חלילה את מעשי הדתיים אבל למה אפה ואפה? אם מחליטים על משו זה אמור להיות לגבי כולם. וכמובן זהירות השמאלני ששומר שונאת חינם את הדתיים ואת ביבי יעשה הכל על מנת להגדיל את ביבי. גועל נפש נימאס מהם.
    סגור
  • 103.
    גם זו וגם זו מדביקים.
    יעקב מהצפון 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין הבדל גדול בין החרדים והשמאלנים חוץ מהלבוש. אלו מטומטמים וגם אלו מטומטמים.
    סגור
  • 102.
    מנעו אנשים לבקר את המתים וכולם שתקו.
    יעל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תתבישו . הורים שקולים לא באו לקבל של חילי צהל ופה עושים הלוויות עם המונים . אתם עוורים ?
    סגור
  • 101.
    השאלה מי סובל אותה בכלל אישה דוחה. (ל"ת)
    גי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 100.
    דנה
    יהודה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שוב פעם עיתונאים מהשמאל סותמים פיות למי שלא חושב כמוהם. דיי כבר נמאסתם צבועים.
    סגור
  • 99.
    תשובה אידיוטית של סגל
    מיכל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 6
    גם אסור לרצוח, אז אין פושעים שרוצחים? תגובה של תינוק מגודל, מתאים לסגל.
    סגור
  • דיביל
    מנחם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגל טוען מבחינה רפואית לא מבחינה חוקית אבל לא משנה תמידהצדקנים משנים את המציאות בכדי להשמיץ איכסהה
    סגור
  • 98.
    יאיר שרקי דנה וייב
    יעל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    דנה וייס אידה קטנה ובזויה שמונעת משנאת נתניהו. נמאס לראותך/לשמוע אותך כשהשנאה מרוחה על פניך וזועקת מגרונך. מעוררת בחילה
    סגור
  • 97.
    דנה וייס
    אלכס 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    דנה וייס לא עיתונאית, היא טועמולנית !!!
    סגור
  • 96.
    שירי והחרדים לא יכולים להצדיק חטא בחטא.
    זחש 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הסיבה האמיתית היא שמנהיגות הדתית , רוצה לשמר את לקוחותיה .ולאיים על הממסד הפוליטי אנחנו שולטים לא אתם. זה פשוט הפגנת כח על חשבון כלל האזרחים. הכל מלחמה על כסף בסופו של דבר. כסף" מעוור עיני צדיקים"
    סגור
  • 95.
    יאיר שרצקי, ישר כח.
    מאממין 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    דנה ויס , נמאסת.
    סגור
  • 94.
    ההבדל שהחרדים תלויים בחילונים וההפך לא !!!
    שמואל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כל אחד שיחיה כלכלית בטחונית ודתית כפי רצונו ממשאביו הוא !
    סגור
  • סתם דביל
    דודו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כאשר תבין שכל מהותך וחייך תלויים רק בשומרי המיצוות אולי תתחיל להפנים ,בלעדהם ואתה יכול לגחך עד אוסטרליה אבל בוך תוכך אתה מבין רק אים יהודי,שחזרת בני ישראל לארץ המובטחת היתה עניין של זמן ,וכל הצקצקנים תראו את הנוצרים ימח שמם מתועבים מהם אומרים באנגלית "פרומס לנד" הארץ המובטחת למי? לעם היהודי ואים יש לך בעיה עים חרדים אתה מוזמן לעזוב ,אנחנו חזרנו לארץ ישראל של העם היהוודי,וזה שאתה אומר שהחרדים תלויים בך,רק הצחקתה אותי ועוד מיליון חרדים,אנחנו יש לנו ספונסרים שמחזיקים את לומדי התורה בהרבה כסף,מאות מיליונים של דולרים מוזרמים לחסידויות אז אתה לא מחזיק רק אנחנו מחזיקים את עצמנו,
    סגור
  • 93.
    הבדל ברור
    אליהו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 7
    בהפגנות כולם בלי יוצא מהכלל עוטים מסיכות ואינם מצטופפים אחד על השני כמו פרורי עוגת פרג .חכו פורים מתקרב מה יקרה אז בבתי הכנסת???
    סגור
  • 92.
    רוצים את האמת?
    רות 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כולם מפחדים להגיד. ההבדל הוא שבין המפגינים בבלפור יש הדברים מעטים אם בכלל, ואצל החרדים יש כמות גבוהה של נדבקים. התקשורת מפחדת להגיד את זה, כדי שלא יגידו שהם אומרים שהחדרים מפיצים מחלות ויקראו להם אנטישמים. אבל מבחינה אפידימיולוגית, אלו הן העובדות
    סגור
  • עד מתי
    מנחם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הצחקת אותי התקשורת מפחדת
    סגור
  • 91.
    אין להשוות הפגנות ללויות
    גמלאי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    רמת התחלואה אצל החרדים גבוהה והצפיפות בלוויות ברמה של אחד נוגע בשני.רובם בלי מסכות. בהפגנות אין צפיפות וכולם עם מסכות ובתנועה מתמדה מהירה. לא הוכח אפדימולוגית שהיו הדבקות בהפגנות.
    סגור
  • בהמות של מפגינים
    הנוקם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבהמות סוגרים טלפונים או שמשאירים אותם בבית הם החולרא של המדינה שלנו אנרכיסטים סןטים .
    סגור
  • 90.
    דנה וייס
    בס 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דנה, ניראה לי מרוב מאבקיי כח בשולחן המגישים, את פשוט מאבדת את זה... וגם אותך לא נעים לראות כיצד את עושה ניתוח כירורגי (ללא הרדמה) לכל מרואיין ובמיוחד פוליטיקאיים. להזכירך הם גם בניי אדם. (בחלקם הגדול).
    סגור
  • 89.
    דנה התנהגות גסת רוח
    יוני 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לא ניתנת להשלים משפט רק כי משהו אחר חושב אחרת ממנה והוא גם דתי אז בכל.. דנה את לא מענינת לא יודע למה מעסיקים אותך שם
    סגור
  • 88.
    עמית סגל
    בס 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 6
    עמית סגל לך הביתה, תפסת תחת. אתה מרשה לעצמך ללגלג על כל מי שבלפור לא אוהב , וזה ניראה ונישמע שמעבירים לך מסרים, וכל הפנאל שותק! למה? ככה... חלק גדול מדבריו לא ברוריים, בולע מילים. אז לך הביתה וטפל בדיקצייה שלך. לא נעים לי ליראות אותך על המסך.
    סגור
  • 87.
    דנה ויס
    נחום 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שחצנית, מתנשאת, יש לסלק אותה מכל ענפי התקשורת
    סגור
  • 86.
    שרקי, היית מקצוען עד כה, למה לקלקל (ל"ת)
    כרם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 85.
    עיתונ....
    היידה ביבי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עיתונאית סוג ז' מתה העיתונות בארץ וגם בארה"ב
    סגור
  • 84.
    גועל
    גל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    10 10
    דנה את כבר זקנה מלאה בקמטים בפנים לא נעים לי לראות את הפנים הזקנות והמקומטות שלך על המסך בבית שלי את צריכה דחוף טיפול עשרת אלפים. והכי מבחיל לראות אותך מתנפחת על הדתיים וצועקת כולך נהית קמט אחד גדול ממש מגעיל דנה הזדקנת מהר מידי העבודה הזאת לא עושה טוב לפנים הזקנות שלך...
    סגור
  • מסכן
    קילוט 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכן תגובה לעניין.
    סגור
  • שינאת חינם
    דנה חארטבונה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צודדדדדקת. דנה לחבריה מירוצי המעריצים המושחתים הם גועל נפש וגם לי נימאס לראות את הכלובים ייצורים שינאת חינם על מסך בייתי
    סגור
  • 83.
    שפה עלובה
    תרזה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ".....כדי להביא לשרקי לסיים את דבריו." להביא???? אין לכם בושה? רדידות ובורות
    סגור
  • 82.
    מדוע להתייחס לגופו של עניין..?!
    יואל הנביא 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    11 7
    דנה וייס שייכת לחונטת תקשורת שמאלנית, המתהדרת בנוצות הדמוקרטיה וחופש הביטוי, אך, פעם אחר פעם, היא מנסה לכפות את דעותיה, ולסתום פיות, לכל מי שדעותיו שונות..
    סגור
  • 81.
    דנה נמה דנה קמה דנה לכי כבר (ל"ת)
    דרום 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • שיר. יפה
    דודו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפה. השיר. רק. צריך. לבצעה חלף הזמן. של. הנהורים. הלק. ולא לנצח ילגלגו בתקשורת. בן אישה. דוחה מחפשת את. עצמה. כותרות
    סגור
  • שינית חינם
    דנה חארטבונה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צודדדדדדק נימאס מהחלאות שונאי החינם שחוץ מלפלג ולהסיט לא עושים כלום. סיכום הביתה מהר
    סגור
  • 80.
    עיתונאים לא אוביקטיבים
    ליז 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    9 20
    עמית סגל לא שונה מהעיתונאים ריקלי,סגל,ומגל מנגנים חדרים מעניין איזה הרמוניה צביעות טכנית סגל שייך לקליקה . עם יאיר שרקי זה משהו אחר הוא חי עם החרדים בכול המובנים בית כנסת, שכנות וחברה לפעמים הוא מרגיש צורך לגונן עליהם הוא מסקר אותם וקשה לסקר או לבוא באיזה נושא נגד " נגד חברה חרדית". לגבי עמית סגל שמתי לב שהוא מתבטא ותמיד מנסה לחפות כול מיני כתבות לכיוון שהוא אוהב לא מביא ידיעות כמו שהם ותמיד מנסה להסיט מהנושא על מנת שלא ידונו בנושא שלא רוצים שישמעו עליו. יש כאלה והם מעטים וטוב שכך עיתונאי צריך להיות אוביקטיבי או שהוא מאבד את זה. (שישבו בבית ייכתבו סיפורים).
    סגור
  • שינית חינם
    דנה חארטבונה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שחייב להיות אובייקטיבי הם הערוצים השמאלנים שחוץ מחהסיט ולגרום לקרע והשינאת חינם מה עושים? ואם אתה טוען נגד העיתונאים אז למה מותר הפגנות המוניות ופורעיות בבלפור ולמה להם מותר לקום על השוטרים באלימות? זה ניראה לך תקין?
    סגור
  • הפגנות
    פנקי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההפגנות בבלפור לא פרועות ולא מפרות שום חוק, מי שמפר את החוקים הם השוטרים שמפעילים אלימות קשה.תתעניין בעובדות, לשם שינוי במקום להפיץ שקרים!!!
    סגור
  • 79.
    דנה איכס
    דודו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    7 3
    המגעילה של ערוץ האשפה,היא בחברה טובה כלבונת קטנה שמאלנית מרירה,ורדודה, תת רמה ,היתנהגות של מתועבת שראויה לחשוכים שחוץ מהם כל השאר לא קיים ואין לו זכות קיום,דנה איכס את כל כך מטומטמת שרק ערוץ אשפה יכול להעסיק יצור ניבזה כמוך,מכוערת עד בחילה,לא יעזור ,הימין יתמוך בנתניהו ואת וכל הכתבים של האשפה השמאלנים תיצטרכו לאכול את האשפה שאתם מייצרים,נימרו ימי מפאי הארורה יש ברוך השם חופש דיבור ולא צריך לבקש רשות,וגם לא לפחד שיזרקו אותך מהעבודה,כי כל מקומות העבודה היו נציגים של" הפוליט בירו" ולכן חלאה לכי הביתה כי את זמנך עבר ובקרוב הערוץ האשפה יפונה למדמנה,
    סגור
  • 78.
    בלתי נסבלת
    פנינה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    11 2
    היא פשוט בלתי נסבלת לא נותנת מעולם לאף אחד להשמיע את קולו מלבדה. אבסורד
    סגור
  • 77.
    החרדים גורמים למוות של קרוביהם.החרדים שכחו דרך ארץ. (ל"ת)
    טוני 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 76.
    ידועה כשמולאנית הרבה לא סובלים אותה לא צריך להתיחס (ל"ת)
    דןן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 75.
    הכתבה
    שמש שמואל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    דנה וייס מביע דעה פוליית שזה לא תפקידה היא צריכה להיו אובקטיבית ויאיר שרקי צודק יכולים לשנות חוקים ולאפשר ללכת ללויות כמו בבלפור אבל מבחינה רפואית עדיף שלא יהייה
    סגור
  • 74.
    דנה
    שלומי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המנוולים השטלטו על השיח התקשורתי.
    סגור
  • יש ערוץ לעריץ צפה בו, והשקרים ינעמו לך
    חמוד 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תיהנה גם מהבטאון של הדיקטטור "ישראל היום" שרה נתניהו היא העורכת האמיתית ולא ביסמוט האימפוטנט
    סגור
  • 73.
    דנה חלב את לא מבינה שאת בלי רמה לא יודעת לכבד שיח מכובד (ל"ת)
    אריק 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • פרסונה. בלי חוכמה
    דודו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרת. דנה מה. עברה קורס מזורז לעיתונות ולשון הרעה בחייה ובלי יחסי אנוש. הלק. מדופלמת. מרגישה את. עצמה. מיוחסת. הלק.
    סגור
  • 72.
    אחת הבעיות של החרדים היא שהם לא מכבדים את החוק !
    אופיר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 5
    שרקי משווה הפגנות , שמוחרגות בחוק, להלוויות , חתונות וטישים בחברה החרדית , ומספר לנו (כאילו שאנחנו מאמינים...) שאם רק לא היו הפגנות - לא היו כל ההפרות הללו. תמצא לך מאמינים אחרים. אולי הביביסטים מאמינים לזה. החרדים כבר שנים רבות מקבלים מה שבא להם מסגול השיער המושחת. כל מי שטס עם חרדים יודע איך הם נשמעים להנחיות... אנשים לא מחונכים ולא מועילים. לא כולם , רובם.
    סגור
  • אהבה צער וכבוד הם מעל חוקי ח"כים (ל"ת)
    גבריאל 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זהירות
    בני 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שמדבר על החרדים ועל שומרי המיצוות פשוט שיזהר,כי אני מכיר כלומר הכרתי אנשים שקיללו, והשמיצו,וכל הרעל,אבל גם זיכרונם לא אומר כי הם לא היו רויים השינאה עיוורה אותם ,הוו זהירים בגחלתם,של שומר המיצוות,לא מאחל לאף אחד אבל רק תדעו שיש דין ויש דיין,
    סגור
  • מדינת הלכה היא המטרה,אבל יש סכסוך עמוק בין חצרות הרבנים
    חרדי לשעבר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והמלחמה בין החצרות על כוח כסף כבוד ושליטה הוא המניע מלחמה עקובה מדם ואם תתבוננו הייטב תראו שבעצם אין לאנשים האלו אלוהים! זאת הסיבה שברחתי מהכת החרדית...הבנתי שאין שם כלום חוץ מגשמיות וניצול של העם המאמין החלש והנבער מילדותי אני זוכר מלחמות על כוח וכסף שמלוות בשנאת אחים!
    סגור
  • מעוות לא יכול לתכון
    גדי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מרחם עליך אבל מאחל לך שהנגיף יקח אותך ומיד
    סגור
  • 71.
    מעבר לצד החוקי
    נמר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בקרב הצבור הדתי נשאים רבים, רבים. הצפיפות כפי שצולמה - גדולה לאין-ערוך מזו שבהפגנות; בקרב המפגינים כמות הנשאים זעומה. המסקנה היא: ההלויה תביא לתחלואה נוספת. ו... למצטרפים אל הז''ל, ר''ל.
    סגור
  • 70.
    כותרת לכתבה 19
    דליה חזן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בתחילת נסבלת.. שמאלנית
    סגור
  • 69.
    דנה וייס
    מירב 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    דנה וייס פשוט בושה, כמו שהתנהגה עם הכתב מהאמירויות. כך מתנהגת באופן קבוע בבהמתיות. חסרת כבוד
    סגור
  • 68.
    דפוקהההההההה אהבלה הוייס (ל"ת)
    דן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 67.
    וואו למדה לנבוח
    ריקי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דנה וויס רואה שרינה מצליח היא הרוטוויילר של התקשרות התחילה לקנא ורוצה לעלות עליה אשה הזו עשתה לנו בושות בבית הלבן ועדיין ממשיכה. עושה עבודה מצוינת לימין!!!!!
    סגור
  • 66.
    דנה
    יאיר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    דנה = די נשבר הזין (ממך ומשכמותך). היית ונשארת ביזיון.
    סגור
  • 65.
    זנה
    מוזו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זנה ויס היא לא עיתונאית היא תת אדם המיץ של הזבל רק שנאה והסתה יש בפה המסריח שלה אוכלת.חינם 0000
    סגור
  • אתה כלכך עלוב.... אמא שלך בוכה עליך (ל"ת)
    כרם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אשפה
    קובי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועליך מי בוכה? בן הזוג ההומו שלך
    סגור
  • 64.
    דנה וייס היא בעד חופש הביטוי רק לדעותיה היא חס וחלילה (ל"ת)
    אברהם יוסף 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • נכון כמו שהמפגינים הם בעד דמוקרטיה לעצמם בלבד
    גבריאל 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא מוכנים לכבד את הדימוקרטיה של רצון העם בבחירות
    סגור
  • דנה
    שולה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה בכלל חא עיתונאי ולא אתי לקטוע דברי מרואיין כשדבריו לא מוצאים חן בעינייך. הגמוקרטיה היא כנראה שמורה רק לצד השמאלי של המפה והשאר...
    סגור
  • 63.
    דנה
    אבנר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מה יהיה עם המופרעת הוולגרית הזאת ? לא הגיע הזמן לנעיף אותה לכל הרוחות ???
    סגור
  • 62.
    זה חוזר כל פעם שהיא מפרשנת
    מוחמד 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ממש לא נעים לראות אותה סותמתצלרני דניאל או סגל ועכשו גם לשרקי אתצהפה. שום תרבות שיחה והקשבה, קוטעת אותם כל הזמן ומנסה להשתלט על האולפן. רק רינה מצליח מגעילה יותר מימנה.
    סגור
  • 61.
    הארור
    השמאל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שרידים של ארורים ????????????????????????????
    סגור
  • אתה שריד של קוף שגדל על העץ
    צריך לאמר ביושר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נבער מדעת אנלפביית. אבותי הציוניים הביאו את משפחתך ברגע האחרון, שניה לפני שהיטלר התחיל את מלאכתו במדינות המאגרב... אני מתחיל לחשוב שאבות אבותי טעו בכך שהיו אידיאליסטים.. אתם אספסוף בני האספסוף...יותר ערבים מיהודים. שונאי ישראל..משתטחים על קברים שאין לדעת מה טמון בהם... ארכיאולוגים אומרים שאין לדעת ואני מאמין למדע ולא לברברים כמוכם... עיזים עיוורות כינה אתכם הרב עובדיה יוסף...הוא ידע הייטב איזה עוזרעין אתם... כפי שנאמר: "ידע צדיק נפש בהמותיו" ! אתם משולים בעיניו לבהמות. בהמות הן לא חושבות. זה מה שהמנהיג הרוחני של ש"ס חשב עליכם... מי כמוהו יודע! צדיק זכרו לברכה.
    סגור
  • 60.
    דנה וייס מינימום השעייה לפני שימוע
    בני בן צור 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ה"כתבת", דוברת שלום עכשיו, מחאת בלפור, רק לא ביבי, וכמובן התנועה הפרטית אישית שינאתית מכוונת להחלפת השילטון והשפעה על שופטי ישראל, שלה.. חייהת להיקרא לשימוע לפני פיטורין והשעייה מידית עד לשימוע, אסור לה להופיע בתקשורת ככתבת אובייקטיוית שמסקרת ארועים ו/או מדווחת אודותם, האישה הזו מקבלת במה לדעותיה הפוליטיות מבלי שניתן לחלוק עליה ו/או ליצור ויכוח עינייני חלילה וחס ומי מהשתופים עימה לפאנל או מרואיין אקראי מהימין שמפר את התנאי הבסיסי לישהות במחיצתה בשולחן ההגשה והוא להסכים אוטומטית לדעותיה, דבריה , רצונותיה, אמירותיה שמושמעות בצעקות לא נעימות גם בטונציה, מי שחלילה אינו עומד בתנאים אלו נחתך ומופרע עד שיסתום או יסכים, ככה זה אסור שיימשך, אישה שטלנית וכעורה נפשית.
    סגור
  • זה לא "רק לא ביבי", בואו נדייק זה "רק לא עבריין" !
    לא מבינים 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עבריין חייב לבסס דיקטטורה כי זאת ההגנה היחידה של כל דיקטטור. נחשו מי הראשון שינזק מזה?! הציבור הוא יחלש וזכויותיו יפגעו מאוד כי איש אחד החליט לקחת סמכויות נרחבות על חשבון זכויותיו של כלל הציבור...אם הייתם לומדים אזרחות הייתם נחרדים מהתוצאה שנקראת דיקטטורה!
    סגור
  • 59.
    דנה וייס
    אבי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הבחורה הזאת שונה יהודים,בושה.
    סגור
  • 58.
    נציגי השמאל
    יעקב 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שמאלנית דנה וויס ורינה מסריח זאת הסיבה שאיני רואה ערוץ 12 ואני לא איש של ביבי
    סגור
  • 57.
    מה שנוח לשמאל מותר.
    אבי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ההפגנות הם לגיטמיות אבל אין הבדל בין לוויות להפגנות או לחתונה בחצר, בכולם יש סכנת הידבקות.
    סגור
  • 56.
    עגלה
    ניסים 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא מבין למה אני בתור צופה צריך לסבול את הדנה וייס הזאת??? מה הם עיוורים שם לא רואים איך שהיא מפריעה? גועל נפש של עיתונאית פח
    סגור
  • 55.
    זכור כיצד דנה וייס התנהגה בבית הלבן ובמפרץ הפרסי
    שרון 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    למה מעסיקים שדרנית פרובוקטיבית וצווחנית?
    סגור
  • 54.
    האישה הזו כל-כך מלאה בעצמה.
    יורם. 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שבועיים של השהייה מהעבודה ושליחתה לבית "האח הגדול" היו מחזירים אותה לתלם.
    סגור
  • 53.
    אין
    דו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין רבנים יש נצלנים לא רק את מי שלא חרדי אלה גם את צאן מרעיתם.אין להם אחריות אין להן אלהים.גם ביב הדפוק אינו קיים מבחינתם והוא כמובן שלא יעז לומר מילה נגד השותפים הטבעיים הוא ציוניים שלו.רוצחים
    סגור
  • 52.
    שמאלנית חוצפנית ואלימה
    דרור 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תישקורת
    סגור
  • 51.
    טיפשה אין מילים.
    אודי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לא יודעת לסתום. תני לבנאדם לדבר עוד משהו אני חרדי ונגד ההלויות הללו אבל, אם סגר אז גם בבלפור זה לא הגיוני שכל ערב יש שם פסטיבל דמוקרטי והלוייה פעם באף פעם יהיה אסור
    סגור
  • 50.
    מסכים עם דנה
    מוטרד 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 4
    היא הביאה טענה נכונה. להפגין כולם יכולים. חלק גדול מאוד מהציבור החרדי פשוט מצפצף על המדינה. צפצופים ממוסדים!! בתי ספר פתוחים הלוויות המוניות וטישים של טו בשבט... מה שבסופו של יום גורם לשנאת חינם רבה. בגלל שנאת חינם בית המקדש הראשון והשני נחרבו. צריכים לשים את הדברים על השולחן..
    סגור
  • 49.
    דנה וייס
    רונן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אישה בלתי נסבלת!
    סגור
  • 48.
    צביעות
    טובה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תקשורת צבועה מסיתה, מפלגת ולא אובייקטיבית,
    סגור
  • 47.
    דנה הגיע הזמן שתפרשי - מספיק
    בני 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מספיק לעשות הצגות, סוף סוף יש מישהו שמציג את הדברים המכונים, אין הבדל בין ההפגנות להלוויה, דנה כדאי שתפרשי
    סגור
  • טוב. מה שמותר לרשעים. אסור. לאחר
    דודו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד. מתי. רשעים. יהלוזו.טוב יש. לי. הצעה למרת. דנה צאי מאולפן מאכסא קחי את מרת. אופירה המעוללת. והצועקת ביחד תחברו למרת. מיכאלי. ואז יש לכם. את הכוח אנשי לשבת באולם. הכנסת. לברבר ולחשוב על. הדברים. הקשים במדינה ואלי. לשנות. ולא רק לחשוב. על אדון. ביבי. מה אתם. חוץ. לברבר ולרחל מהיצעה. חומר. למחשבה בלי. פזות. הלק
    סגור
  • 46.
    סותמת תפה לכל ימני שמעז להתקרב ל12. זה התפקיד
    ליאורה דוד 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כשימני מנסה לדבר ברור שתהיה תחרות בין קושמרו לדנה וייס מי ישתיק אותו או אותה יותר מהר. ככה זה בקשת.
    סגור
  • ים ימניים בכל התקשורת. תפסיקו ליבב כמו חתולים מיוחמים (ל"ת)
    כרם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 45.
    הפגנה עם מסכות
    הני 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יחי ההבדל הקטן
    סגור
  • 44.
    דנה וייס פשוט איבדה את זה
    מוני 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא צפיתי. לא מופתע.התרגלנו לסתימת פיות באולפני החדשות. חוסר מקצועיות, פגיעה קשה באתיקה העיתונאית, הינדוס תודעה ותעמולה בשקל. דנה וייס היא לא הבעיה הוא רק אחד הסימפטומים.
    סגור
  • 43.
    דנה וייס לא מאמינה שלמישהו חוץ ממנה יש זכות דיבור. (ל"ת)
    חוצפה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 42.
    דנה קמה נמה לא נחה לרגע
    מרדכי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פשוט בושה ליהירות והצדקנות שלה שתעשה תוכנית עם בן כזבית...
    סגור
  • 41.
    מוסר כפול
    אכפתלי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לשמאל מותר להפגין באלפיו. לקלל את ראש הממשלה ולפגוע בשוטרים. אלימות מילולית ופיזית איפיינה ועדיין,את ההפגנות נגד ראש הממשלה והימין. לא שמעתי ציוץ מדנה ודומיה נגד ההתנהגות הביזיונית הזו. לא שמעתי אומרים: " השמאל אלים". "לא ייתכן בימי קורונה אלה להפגין באלפיהם". כולם יודעים היטב, אילו ההפגנה היתה מהצד הימני של המפה הפוליטית, דנה ו כספית ועיתון הארץ,ובכלל כל כלבי השמאל, היו נובחים את יללת הסירנות, המהנדסת לאספסוף השמאלי את המוח. דנה ובן כספית טיפול שורש מוחי לא יזיק לכם, ואולי...יועיל.
    סגור
  • 40.
    חבל שנותנים לדנה וויס להוריד את הרייטינג של ערוץ 12 היא
    ממ 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היא פשוט מגעילה
    סגור
  • היא תותחית, להבדיל ממך (ל"ת)
    כרם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 39.
    דנה היסטוריה
    עקיבא 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נפלה על הראש!!!
    סגור
  • 38.
    אחרי הבושות שעשתה בדובאי חשבתי שלמדה משהו...
    חוסה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אבל מיתברר שהיא סתומה אמיתית. רק טיפשים חושבים שהדמוקרטיה היא מגינה המפגינים מהידבקות אבל מה לעשות כשיש אידילוגיה אנטי חרדית לא יעזור שום היגיון...אלפים בבלפור או אלפים בלוויה באותה ירושלים מבחיינה אפיגיולוית שווים בהחלט.
    סגור
  • 37.
    אפידמיולוגית מה ההבדל בין ההפגנות בבלפור להלוויה היום?
    ממחזר ירוק 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    "אני שואל אפידמיולוגית מה ההבדל בין ההפגנות בבלפור להלוויה היום, אותם אלפים וזו אותה ירושלים"? "חוקית מותר גם לקפוץ מהגג" למרות שלהתאבד אסור.
    סגור
  • כמה הבדלים משמעותיים:
    חרדה למדינה 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1) בהתאם לתקנות נקבע שבהלוויה יכולים להיות עד 20 אנשים ובהפגנה המספר לא מוגבל. יש יותר הלוויות במדינת ישראל מאשר הפגנות ואין שום סיבה שתהיינה החרגות. 2) להפגנות מגיעים אנשים בריאים, שעוטים מסכה, שומרים על מרחק סביר וחוזרים לישובים שברובם צהובים וירוקים. 3) בניגוד לכך - בהלוויות ההמונים החרדיות מגיעים אנשים חולים (שמאובחנים או לא, ע"פ מצב התחלואה הגבוה במגזר החרדי), לא עוטים מסכות, עומדים בצפיפות איומה וחוזרים לישובים, ערים ושכונות אדומים וממשיכים להפיץ את הנגיף. 4) אלה ההבדלים.
    סגור
  • 36.
    דנה היא השרה נתניהו של התקשורת
    מישהו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    .
    סגור
  • 35.
    דנה רקובה נקודה (ל"ת)
    יו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 34.
    אולי תעוף לאבו דאבי שם יחידות אותה (ל"ת)
    יו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 33.
    דנה עושה אופירה אסייג
    מיכל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    דנה מתלהמת, כועסת ולא מאפשרת לענות משתלטת על השיחה ובטוחה שהאמת המוחלטת יוצאת מפיה.
    סגור
  • 32.
    אפידמיולוגית מה ההבדל בין ההפגנות בבלפור להלוויה היום?
    ממחזר ירוק 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    "אני שואל אפידמיולוגית מה ההבדל בין ההפגנות בבלפור להלוויה היום, אותם אלפים וזו אותה ירושלים"? "חוקית מותר גם לקפוץ מהגג" למרות שלהתאבד אסור.
    סגור
  • 31.
    הזנות פשתה בערוץ 12 ופרשניה
    אורי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    טפו עליהם
    סגור
  • פה מלוכלך.... למי יש פה כזה?... אה, לזונות (ל"ת)
    כרם 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    דנה
    אבי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    דנה דנה כמה אתם שקופים בשינאתכם לראש ממשלתנו הענק האינדוס התודעה שלכם מידי ערב בערוצי התשקורת שלכם לא עובדת עלינו ביום הבוחר רק ביבי הענק
    סגור
  • 29.
    חופש הביטוי
    איצקו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דנה נמאס מהצביעות והגזענות שלך
    סגור
  • 28.
    מטורפת
    עוז 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איך השינאה מובילה את וייס ומצליח.
    סגור
  • 27.
    שריקי צודק ושדנה תיתן לכתבים והמרואינים לדבר
    מורן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דנה וייס נוראית וחוצפנית לא נותנת לדבר ויאיר שרקי צודק גם להפגין אסור
    סגור
  • 26.
    אני נגד התקהלות אבל בהחלט שרקי ועמית אנשים רציניים (ל"ת)
    יצחק 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 25.
    דנה זו בהמה גסה
    טייס בשרון 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שחברת החדשות (החרפתית גם כן) צריכה להיפרע ממנה ומהר .
    סגור
  • 24.
    דנה או דנה
    איציק 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק סבן יודע כמה את יודעת לעבוד .חחחח
    סגור
  • 23.
    וייס
    ציוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אנטישמים, תאומי גבלס (וייס, נוסבוים ושער פרשנדתות).
    סגור
  • 22.
    דנה
    משהרון 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה דנה וייס בארץ היא לא אצל סבן שמלאנית אנרכיסטית יד"ו.
    סגור
  • 21.
    דנה וייס חוצפנית..ומיתשאת...
    חיים 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צריך לעשות לזה סוף.. היא נכנסת ונדחפת לשיחה של אחר.
    סגור
  • 20.
    כאשר עיתונאים נדבקים בוירוס ההכחשה
    גאו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יאיר שרקי המצויין ועמית סגל המבריק עושים כל יכולתם להבהיר את אירוע ההלוויה בהשוואה להפגנות כאירוע אפדימיולוגי וכזכות הציבור. בעיני זה הזוי ומביך האם גם אתם מרגישים כמוני?
    סגור
  • 19.
    דנה וייס מתנשאת על הדתיים והימניים כי...היא יכולה. (ל"ת)
    שליטה מוחלטת 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 18.
    שרקי
    עורם 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה ציפיתם ממנו ,הוא בסך הכל חרדי ,אולי לייט אבל חרדי ומה שהרבי אומר זה קדוש.אולי נשלח אותו למרכז התחלואה החרדית זילנד מקרוב ..אם הוא לא יודע מה הבדל בין הפגנה ובין התקהלות חרדית ,חתונה הלוויה. איש מסיבה אין לו מה לעשות בטלויזיה בתור פרשן ...חרדי נשאר חרדי כל החיים שלו כמו שילד שקבל חינוך ימני קיצוני כמו של המחתרת היהודית לעולם ישאר מגן הימניים .
    סגור
  • 17.
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת
    גבי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השמאלנים ימשיכו לנבוח כמו כלבים והחרדים ימשיכו לעשות את מה שהם חייבים לעשות אם מותר להפגין אז מותר להתפלל וללכת להלוויה של רבנים מגדולי ישראל אם בתל אביב חופי הים מלאים ואין אכיפה אז נראה מי יכול לאכוף על החרדים לא להשתתף בהלוויה
    סגור
  • 16.
    אולי דנה וייס פשוט מופרעת ?
    אמיר ש. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    73 16
    חשבנו שבגלל שהיא דוחפת ונדחפת משיקולים פוליטיים - שמאל לבן. אבל לאור ההתנהגות שלה בטכס השלום עם האמירויות ובחריין בוושינגטון לצידו של ה״בוס״ סבן ובגלל ההתנהגות הבהמתית שלה באולפנים - כנראה שהיא פשוט אשה מופרעת ובילוי נשלטת - מקומה באברבנל..
    סגור
  • אנטישמיות
    שישישי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    התאווה הקנאה השנאה ליהודים מעבירים את כל השמאלנים על דעתם. ימח שמם וזכרם אנס"ו.
    סגור
  • אתה מופרע
    מישה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עדר מופרע.
    סגור
  • כיצד היא הגיע
    אחמד אהו אל קטמאני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חייבת לספק סחורה סחורת השמאל המתועב
    סגור
  • ילדז
    מחטאת מחלות... 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יאיררוש, תגיע.. כבר ברו לכל, שאתה הוא המופע... ותראה, רק ירד אביך מכס הדיקטטו ר שלו, תיכנסו, אתה ואיצך, לאברבאנל שאליו אתה שולח אחרים...
    סגור
  • חולת נפש דחוף לאשפוז (ל"ת)
    פסיכיאטר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • התנהגות זנותית ללא ספק. זו דנה
    ממש ל א חמודנה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האם לא הגיע הזמן לעשות סוף להפרעות העקביות שלה?
    סגור
  • 15.
    דנה די נקודה........
    ח. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    48 9
    דנה די לא נעים לראות אותה במסך כמו שעודד אמר דנה די נקודה.היעג הזמן שהמנהלים יקראו אותה לסדר כי לא נעים לראות אותה בכל שידור שהיא מופיעה כאילו באה להלחם ולהשתיק את כולם וזה הופך להיות שידור לא נעים בכלל וחבל.
    סגור
  • מסכימה לחלוטין, היא באה טעונה ודוגלת ונלחמת על דמוקרטיה (ל"ת)
    קרן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אישה
    אדי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מותר לה,כי היא אישה
    סגור
  • 14.
    שרקי..כל החולים והמתים..חרדים (ל"ת)
    חילוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    15 36
    סגור
  • אשפה
    דודו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה תת רמה ודמגוג מהסוג של הסוג הכי נמוך,לך תעשה שיכורי בית, אתה סתם דביל טועה ומטעה,החרדים הם הכי נמוך ביחס לכלל האזרחים,לך תעשה שיעור בית דביל,
    סגור
  • כל מפגיני בלפור חולים לחולי נפש שלא רוצים לעבוד מקבלים (ל"ת)
    אריק 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • קשקשן
    ברק 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    קשקשן
    סגור
  • בור ועם הארץ
    אכפתלי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על מה אתה מבסס את עמדתך? בדקת אפידמיולוגית? להשתלח בציבור ללא הוכחות בשטח,מלמד על שנאה. מרחמת עליך.
    סגור
  • חופש הביטוי
    איצקו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה חי בסרט
    סגור
  • ברור וגם הכל מדאגה לחרדים... (ל"ת)
    דב 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    מטורפת
    המצליף 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    60 15
    דנה אכולת שינאה המעבירה אותה על דעתה לא מסוגלת להקשיב אובססיבית יאיר שרקי היה אמור לסתום לה את הגורה חולת נפש רוע וארס אשה מתוסכלת
    סגור
  • ילדז
    עד כאן! 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה ''יאירוש'' בתגובות....
    סגור
  • 12.
    דנה
    שרה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    21 7
    דנה וייס , אנחנו מצפים ממך למעט אינטליגנציה. הכלל הבסיסי הינו אם אלפים יכולים להפגין נגד נתניהו ,אלפים יכולים "להפגין בעד צדיק שנפטר .כל ההבדל הוא: זו הפגנה נגד וזו בעד. נסי לדמיין להבדיל באלף אלפי הבדלות, שרבין היה נרצח בעיצומה של הקורונה, גם אז היו מגיעים 20 אנשים?
    סגור
  • ממחזרת את הטיעון של החרדי שהופיע בתוכנית היום?
    גל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כדי לקיים הפגנה צריך רישיון מהמשטרה. מארגני הלוויה הזו עשו זאת? כנראה שלא, כי לא היו מאשרים להם לקרוא ללוויה הפגנה, כמו שלא היו מאשרים אירוע חברתי (כמו חתונה) כהפגנה. כי גם הפגנה לא חוקית מותר לפזר. הפגנה בעד זו לא ממש הפגנה, יותר מפגן תמיכה. הפגנה נועדה להעביר ביקורת על השלטון ולנצל את כוח ההמון להפעיל לחץ על הגורמים הרלוונטיים לפעול בהתאם.
    סגור
  • 11.
    יאיר
    שועלי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    עוד מעט משיח בא לא נורא תריבו תפלגו הכל יעבור
    סגור
  • 10.
    חדשות 6
    א. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ראתי את התוכנית עם עודד בשש והיה ממש לא נעים היא מגיעה כאילו היא באמוק ובמלחמה וקוטעת את כולם ועודד נאלץ פעמים רבות לנסות להשתיק אותה והיא לא מגיבה לו בכלל ואז אמר דנה נקודה תני לאחר לדבר לאחרונה זו צורת הגשה שלה חושבת שרק היא יודעת לכן הגיע הזמן שהמנהלים והעורכים יקראו אותה לסדר כי השידור הופך ללא נעים כלל לצפיה וגם מביעה את דעתה הפולטית אשית וזה קרא שעודד בקש תשובה לגבי ביבי וגנץ ואז היא תמכה רך בגנץ עיתונטי טוב לא מביא למסך את דעתו הםולטית
    סגור
  • איכס
    גדי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שמפריע לחולת הנפש הזאת הוא רק שרקי והפיאות,ועמית עים הכיפה,השינאה היא לדת היא ינקה מבית ההורים המגעילים שלה זה בא מינקות,
    סגור
  • 9.
    יהודה לוינגר כותב הידיעה....
    א 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    באמת? ״....להתערב מספר פעמים כדי להביא לשרקי לסיים את דבריו.״ להביא לשרקי לדבר? מאיפה העברית הזו?
    סגור
  • 8.
    דנה
    א. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    8 3
    דנה די.כך עודד ניסה להשתיק את דנה שוב הגיע הזמן של המנהלים והעורכים יזכירו לה שעבודתה זה לא מלחמת קיום רק אני קימת ועל פי ישק דבר
    סגור
  • 7.
    צביעות של החרדים
    מתיתיהו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 8
    זה בכלל לא קשור חילונים או חרדים. החוק קובע שהפגנה מותרת, כי זה יסוד הדמוקרטיה, והלוויה אסור. לכן הפגנות בלפור חוקיות והלוויה לא. ולא מפתיע שחרדים עוברים על החוק. כשחצי מחברי הכנסת שלהם בכלא או נאשמים בפלילים
    סגור
  • נראה לי יותר קשור לחוק הקורונה.
    גל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם פולחן דתי זו זכות יסוד.
    סגור
  • 6.
    30% מהמתים בקורונה חרדים
    וד'ש לרב 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 10
    תנו להם לעשות מה שהם רוצים
    סגור
  • אשפה
    בני 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בקרוב אצלך זבל שמאלני וחלאת אדם,לך תעשה שיעורי בית ומקוה שאתה הבא בתור, אני לא אקבור אותך אני אשרוף אותך
    סגור
  • תבדוק שוב! ותנו להשתיק את השותקים.... (ל"ת)
    דב 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    דנה נהיית דפנה
    שימי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    16 6
    דנה התחלת להתחרות ברינה מי יותר מסריחה ,אתן מנצלות את הבמה ,לא אוביקטיביות ,זורעות שנאה ,גורמות לשסע בעם
    סגור
  • 4.
    אפידמיולוגית, נכון
    גל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 3
    זה רק מזיק למחאה, שלא נשמרות הנחיות הריחוק ועטיית מסכות. קשה להצדיק את המראות, גם כאשר אתה תומך במחאות ובזכות החשובה להפגין גם בימי המגפה.
    סגור
  • 3.
    ממורמרת גסת רוח. ראינו אותה בתקרית בארה''ב (ל"ת)
    קחי ווגיפם 10 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    25 3
    סגור
  • 2.
    שריקי הבבון
    גיל לבהררי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 22
    שירקי יקוף בבון אינשאלה תידבק בקרונה אתה ויתר הבובנים תמותו לא תחסרו לאף אחד חלאות מיו האנוש
    סגור
  • ביב שופכין
    רוזנשטיין 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה וההורים שלך וכל המישפחה שתידבקו במוטטציות כולם ותיתפגרו מהר כי הנגיף פחות מרעיל מימך ומהמישפחה הארורה שלך,
    סגור
  • בבון
    המצליף 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 3
    תגובתך מזכה אותך בתואר בבון חשוך למה הוא בבון כי דעתו שונה מדעתך במקרה זה דנה היא בבונית מצויה
    סגור
  • 'עם נבר תתברר ועם עקש תתפתל' ועם בבון? (ל"ת)
    תשובות לא השמצות 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    דנה וייס אוהבת רק ערבים,פרצוף של גבר,אמור דני וייס מעתה (ל"ת)
    איכס 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סגור
  • אתה מזלזל בנשים בכללי שומעים את זה מהאמירות שלך
    מישהי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה קרה אבא אלים?
    סגור
  • לא יפה
    דני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ממש לא יפה לפגוע אתה צודק היא לא פנים לטלוויזיה והיא לא היחידה שהמסך מתבאס מהן/ם אבל לא יפה לא חייבים להגיד תמיד הכל
    סגור
  • אז פשוט תשתוק (ל"ת)
    מאיר 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • גבר מכוער יש לומר גם עם פנצ'טה לא נוגע בה. (ל"ת)
    מלכת הביצה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • הפרעה רצינית ביחסי אנוש לדנה וייס
    דוד 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הפרעה רצינית ביחסי אנוש לדנה וייס
    סגור
  • מה עובר עלייך..?? על הקשבה שמעת????
    Xxbj 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה עובר עלייך..?? על הקשבה שמעת???
    סגור