תקשורת ומדיה

אתר הפורנו הפופולארי על הגולש הישראלי ספג מכה קשה מחברות האשראי

'פורנהאב' שעל פי הבדיקה של ice ניצב במקום ה-15 ברשימת האתרים הנצפים ביותר על ידי הגולש הישראלי, נחסם לשימוש באשראי על ידי ויזה ומאסטרקארד שהחליטו על צעד נחרץ בעקבות סרטונים שמציגים התעללות בקטינים ואלימות שאינה בהסכמה

כפיר אדר | 
פורנהאב, מאסטרקארד (צילום pixabay ,unaplash)
לאור טור שפורסם בניו יורק טיימס, בו נטען שהאתר 'פורנהאב' מפיץ סרטוני פורנו שמציגים התעללות בקטינים ואלימות שאינה בהסכמה, חברות האשראי מאסטרקארד וויזה החליטו רשמית הלילה (אור לשישי) להפסיק אישור תשלומים באתר.
מאסטרקארד מסרה כי היא מסיימת לצמיתות את השימוש בכרטיסים שלה באתר סרטוני המין לאחר שחקירתה אישרה קיום של תכנים בלתי חוקיים בפלטפורמה. ויזה אמר כי היא משעה את תשלומי התשלום עד לסיום החקירה.
 
פורנהוב כינתה את הפעולות כ"מאכזבות מאוד", ואמרה שהן באו לאחר שהאתר יישם אמצעי הגנה כגון איסור על הורדת סרטונים, כמו גם התרת חשבונות שותפים מסוימים להעלות תכנים. המאמר בניו יורק טיימס תיאר גם כמה סרטונים באתר כהקלטות של תקיפות על נשים ונערות חסרות הכרה.
בבדיקה שערך אתר ice נמצא כי באופן מפתיע, בטופ 15 אתרים הנצפים בישראל נמצאים גם שני אתרים למבוגרים, כאשר אחד מהם כבר במקום ה-11 והוא XNXX, והשני סוגר את הרשימה - פורנהאב. אתרי הפורנו הקדימו אתרים פופולאריים רבים ואחרים בישראל כמו: אמזון, אתרי מט"ח ומשרד החינוך, נטפליקס, אתר כללית ועוד.
כעת השאלה הנשאלת היא האם גם הצרכן של שירותי סרטוני המין בישראל ייפגע מההחלטה של ענקיות האשראי לא לאשר יותר תשלומים באתר ועד כמה הדבר ישפיע בדירוגים הבאים של האתרים הנצפים ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה